iets met "door de mediaaandacht is beschuldigde al genoeg gestraft". En tsja, alleen al in dit topic kom je harder racisme tegen idd,quote:Op woensdag 27 november 2013 16:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de Officier van Justitie hier iets mee gaat doen.
Wat mij overigens nog veel meer verbaast is dat ik geregeld ergere gevallen zie van discriminatie op fok en dat gaat dan toch redelijk voorbij aan iedereen. Maar misschien is het ook dat men denkt "ach, daar heb je die xenofoob weer". Op zeker moment zucht je een keer en laat je het gaan.
Sterker nog, het is een Job Cohen. Die houdt van thee.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:27 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Gerard Spong, ben jij dat?
Wat een huilbaby ben jij zegquote:Op woensdag 27 november 2013 16:27 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Gerard Spong, ben jij dat?
Ik denk ik verduidelijk even waar dat 'onderhuidse racisme' mogelijk vandaan komt dat sommige blanke mannen met zich meedragen. Nou die statistieken hebben dus invloed op het onderbuikgevoel. Maar die connectie is voor sommigen blijkbaar te hoog begrepen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alsof afkomst daar het enige is wat invloed heeft.
Dit is gewoon KEIHARD RACISME, maar het is een zwarte die zijn gal spuwt over blanken, en dan mag het in de Volkskrant. Knettergek en vol met zelfhaat dit land.quote:Een belangrijk deel van de witte Nederlanders lijkt namelijk belast te zijn met een gen dat zorgt voor onderscheid maken op basis van huidskleur. In grote winkels heb ik steevast personeel achter mij aan. Voortdurend moet ik uitleggen waar ik vandaan kom en antwoord geven op de vraag of mijn vrouw ook donker is. Ik heb nog nooit aan een witte Nederlander gevraagd of zijn vrouw ook blank is.
Maar volgens velen wel het enige dat echt belangrijk is.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alsof afkomst daar het enige is wat invloed heeft.
Nee dat blijkt uit de statistieken.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef justanothercustomer het volgende:
Dit is gewoon KEIHARD RACISME
Nee, ik vraag mij oprecht af of dit daadwerkelijk strafbaar is. Daarvoor ontbreekt nog teveel duiding aan het mailtje, welke ook nog voor intern gebruik is bedoeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef Re het volgende:
iets met "door de mediaaandacht is beschuldigde al genoeg gestraft".
Vanwaar voel jij de noodzaak om enerzijds racisme goed te praten als het gericht is tegen negers en anderszijds de noodzaak om te klagen over racisme als het (eveneens kennelijk op basis van ervaringen) gericht is tegen blanken?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef justanothercustomer het volgende:
Ik denk ik verduidelijk even waar dat 'onderhuidse racisme' mogelijk vandaan komt dat sommige blanke mannen met zich meedragen. Nou die statistieken hebben dus invloed op het onderbuikgevoel. Maar die connectie is voor sommigen blijkbaar te hoog begrepen.
Volgens de zwarte schrijver Presley Bergen zit racisme in de genen van 'witte Nederlanders'.
[..]
Dit is gewoon KEIHARD RACISME, maar het is een zwarte die zijn gal spuwt over blanken, en dan mag het in de Volkskrant. Knettergek en vol met zelfhaat dit land.
Alle negers preventief opsluiten. Zal ze leren om neger te zijn!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:36 schreef Wespensteek het volgende:
Maar volgens velen wel het enige dat echt belangrijk is.
domheid hoeft van mij niet strafbaar te zijn... dat het een intern mailtje is zegt verder weinig, anders zou je alles mogen zeggen zolang het maar intern blijft?, en ben benieuwd of het bedrijf ook een personeelshandboek heeft...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag mij oprecht af of dit daadwerkelijk strafbaar is. Daarvoor ontbreekt nog teveel duiding aan het mailtje, welke ook nog voor intern gebruik is bedoeld.
Niet alles, maar wel meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:40 schreef Re het volgende:
dat het een intern mailtje is zegt verder weinig, anders zou je alles mogen zeggen zolang het maar intern blijft
dat zal dan meer zoiets zijn als "goed neukbaar zonder consequenties want niet al te snugger"quote:Op woensdag 27 november 2013 16:40 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze mijn sollicitaties beoordelen: "Zij ziet er te goed uit. Dat zal de productiviteit van de mannelijke collega's doen afnemen".
Nee, wij denken dan altijd dat zelfs als ze niet goed blijkt te zijn in haar werk er in elk geval iets is om naar te kijken, bij een lelijke vent die niet voldoet heb je dat niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:40 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze mijn sollicitaties beoordelen: "Zij ziet er te goed uit. Dat zal de productiviteit van de mannelijke collega's doen afnemen".
Ok, welke fokker gaat nu om foto's vragen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:40 schreef MaidensTower het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij een racist is maar het zelf nog niet weet.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vanwaar voel jij de noodzaak om enerzijds racisme goed te praten als het gericht is tegen negers en anderszijds de noodzaak om te klagen over racisme als het (eveneens kennelijk op basis van ervaringen) gericht is tegen blanken?
So true...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:42 schreef Wespensteek het volgende:
Nee, wij denken dan altijd dat zelfs als ze niet goed blijkt te zijn in haar werk er in elk geval iets is om naar te kijken, bij een lelijke vent die niet voldoet heb je dat niet.
Iemand hier, waarschijnlijk een paar, hebben de misdaadcijfers opgenoemd. Had je dat gezien? Wat vind jij ervan?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jij zo dom bent om een persoon de schuld te geven van iets wat iemand anders je mogelijk heeft aangedaan maakt het alleen maar ironischer. Succes met de azijnfles die je leven is
als het om besdrijfsspecifieke/gevoelige materie gaat bijvoorbeeld iddquote:
Ik probeer het rustig te brengen, sssht!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef Barbusse het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij een racist is maar het zelf nog niet weet.
Schokkend hoog. Maar geen reden om "neger" als eerste reden van afwijzing te vermelden.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Iemand hier, waarschijnlijk een paar, hebben de misdaadcijfers opgenoemd. Had je dat gezien? Wat vind jij ervan?
Nee, je mag ook in beperkte kring best wel dingen zeggen die als je ze deelt met de wereld niet meer gezegd mogen worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef Re het volgende:
als het om besdrijfsspecifieke/gevoelige materie gaat bijvoorbeeld idd
Waar blijf jij over doorklieren?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef Xingu het volgende:
[..]
Veel van de bevolking is ook (beslachtofferieerd) door blanken, alleen wordt er dan over de nationaliteit gesproken als het Oost of Zuid Europeanen betreft ipv blanken om zichzelf te distantiėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |