Dit bedoelde ik ook. Aandacht aan deze zaak KAN, hoeft niet, maar zou misschien anderen aan het denken kunnen zetten over hun eigen personeelsbeleid.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk moeilijk verongelijkt gaan doen als het níét naar buiten komt hè.
Wat dat betreft hoop ik dat dit tot gevolg heeft dat degenen op de plekken waar "dit zo vaak een rol speelt" zich iets van de kritiek aantrekken en hun leven beteren.
Nah, deze kwestie is alleen op FOK! een hot item.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:35 schreef Drugshond het volgende:
Denk dat die winkel een serieus probleem heeft.
En op facebook, en op Twitter, en op het AD, en en en en.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nah, deze kwestie is alleen op FOK! een hot item.
Klinkt me ook allemaal een beetje in de oren als sterke verhalen, maar goed, na dat Gordon gejank weet ik het ook allemaal niet meerquote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Re het volgende:
CNN kopte al: "Zwarte Piet geweigerd op stageplaats"
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt. Wanneer kan worden aangetoond dat de e-mail daadwerkelijk vanuit het bedrijf is verzonden, over welke exacte daad die verdacht zou kunnen zijn heb je het dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:43 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Het gaat niet om vervalsing, het gaat precies om de exacte daad die gepleegd is die verdacht zou kunnen zijn.
Gelukkig maar dat negers een homogene groep en hechte gemeenschap zijn die elkaar onderling allemaal dienen aan te spreken op het gedrag van hun mede-negers!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Poolbal het volgende:
Helaas doen 'negers' (een racistische benaming, mocht je dat nog niet meegekregen hebben) het ook niet fantastisch in de statistieken. En in sommige steden als Den Helder en Rotterdam is er met hen ook een levensgroot probleem met jeugdbendes.
jaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat negers een homogene groep en hechte gemeenschap zijn die elkaar onderling allemaal dienen aan te spreken op het gedrag van hun mede-negers!
Waarom geeft het bedrijf dan toe dat dit inderdaad gebeurd is en gaan ze de bewuste medewerker straffen? Ze hadden gewoon kunnen ontkennen, dan ligt de bewijslast bij de meneer die gediscrimineerd werd. Of zitten zij ook in het grote complot?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef De_uitblinker het volgende:
Bemerk hoe ik ben afgehaakt. We kunnen tot in de eeuwigheid blijven discussieren over deze gein, maar zolang iedere partij van zijn gelijk overtuigd is, zal niemand ook maar iets vooruit kunnen omdat wij elkaar simpelweg niet over de brug komen.
Is dat niet het motto van ons kabinet - "Bruggen slaan" ?
Maar goed, ik verwijs de lezer graag naar mijn vroegere reactie (die mogelijk is weggehaald) waarin stond dat deze man hoogstwaarschijnlijk de aanklacht heeft verzonnen. Ik geloof voor geen meter dat een medewerker van een bedrijf zo'n kulbericht op zou sturen naar zijn baas, andersom was dat tenminste iets aannemelijker. Hij wil een sensatie creeren,
en dat is hem grotendeels gelukt getuige de reacties.
Fijn he, zo'n slachtofferrol aannemen. Lekker makkelijk ook, mafkees. Nog even met ongefundeerde 'argumenten' komen dat alle zwarten gewoon keihard door blanken worden gediscrimineerd en je hebt je bijdrage weer geleverd.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap de nieuwswaarde niet echt.
Iedereen weet dat zwarten worden gediscrimineerd in dit land, is gewoon statistisch bewezen.
Maar als er dan even een CC'tje per ongeluk verkeerd beland staan we allemaal in rep en roer.
Beetje hypocriet allemaal.
je bent van het slag... het is een neger dus hij liegt...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef De_uitblinker het volgende:
Bemerk hoe ik ben afgehaakt. We kunnen tot in de eeuwigheid blijven discussieren over deze gein, maar zolang iedere partij van zijn gelijk overtuigd is, zal niemand ook maar iets vooruit kunnen omdat wij elkaar simpelweg niet over de brug komen.
Is dat niet het motto van ons kabinet - "Bruggen slaan" ?
Maar goed, ik verwijs de lezer graag naar mijn vroegere reactie (die mogelijk is weggehaald) waarin stond dat deze man hoogstwaarschijnlijk de aanklacht heeft verzonnen. Ik geloof voor geen meter dat een medewerker van een bedrijf zo'n kulbericht op zou sturen naar zijn baas, andersom was dat tenminste iets aannemelijker. Hij wil een sensatie creeren,
en dat is hem grotendeels gelukt getuige de reacties.
Het is inderdaad exact hetzelfde, iemand vermoorden of vooroordelen hebben ten aanzien van bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef Wespensteek het volgende:
Ik begrijp het ook nooit. We weten allemaal dat mensen vermoord worden dus waarom dat steeds maar weer in de krant komt. Nog even en ze melden dat de derde wereldoorlog is aangebroken terwijl we allemaal weten dat we er al twee hebben gehad.
Gerard Spong, ben jij dat?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Re het volgende:
[..]
je bent van het slag... het is een neger dus hij liegt...
alleen jammer dat het bedrijf dus al heeft toegegeven fout te zijn geweest
Ik heb niet het idee dat de Officier van Justitie hier iets mee gaat doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Re het volgende:
het is de visualisatie van een principe wat graag onder het tapijt wordt geveegd en ja, het is in principe gewoon strafbaar maar men reageert er vervolgens in een hypercorrecte manier op
wat je eigenlijk met deze cijfers zegt is dat de kans groter is dat je een witte crimineel aanneemt dan een zwarte...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Fijn he, zo'n slachtofferrol aannemen. Lekker makkelijk ook, mafkees. Nog even met ongefundeerde 'argumenten' komen dat alle zwarten gewoon keihard door blanken worden gediscrimineerd en je hebt je bijdrage weer geleverd.
De enige feiten die tellen zijn de beelden van Opsporing Verzocht en de KEIHARDE misdaadstatistieken waar je homies verantwoordelijk zijn voor buitensporig veel criminele feiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb iets weggelaten maar dat stond dus wel in mijn vorige reactie - ik zei dat geen enkele medewerker zo'n idiootbericht op zou sturen zonder risico op ontslag. En dat is dus wat gaat gebeuren. Oftewel toch ook heb ik gelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom geeft het bedrijf dan toe dat dit inderdaad gebeurd is en gaan ze de bewuste medewerker straffen? Ze hadden gewoon kunnen ontkennen, dan ligt de bewijslast bij de meneer die gediscrimineerd werd. Of zitten zij ook in het grote complot?
Wauw, hoe kom je aan die cijfers? Dit is nieuw voor mij. Jij bent de eerste die begint over criminaliteitscijfers onder allochtonen. Ongelooflijk, totaal niet verwacht. Ik ben in shock.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Fijn he, zo'n slachtofferrol aannemen. Lekker makkelijk ook, mafkees. Nog even met ongefundeerde 'argumenten' komen dat alle zwarten gewoon keihard door blanken worden gediscrimineerd en je hebt je bijdrage weer geleverd.
De enige feiten die tellen zijn de beelden van Opsporing Verzocht en de KEIHARDE misdaadstatistieken waar je homies verantwoordelijk zijn voor buitensporig veel criminele feiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof afkomst daar het enige is wat invloed heeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef justanothercustomer het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
wat je eigenlijk met deze cijfers zegt is dat de kans groter is dat je een witte crimineel aanneemt dan een zwarte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |