Zodra het woord racisme gevallen is, sneuvelt het gezond verstand en sterft de zinvolle discussie een plotselinge dood.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Denken dat de domme actie van 1 medewerker doorwerkt naar het werknemersbestand van andere bedrijven.
Dit is dan ook uniek inderdaad, normaal willen ze allemaal allochtonen aannemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Natuurlijk, omdat je bij één werkgever bent geweigerd op basis van je huidskleur, geeft je dat natuurlijk het recht om een zestienjarig meisje van haar fiets te trekken en te verkrachten of een hardwerkende juwelier neer te schieten. Flikker toch op met die onzin, idioot!
Met open armenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is dan ook uniek inderdaad, normaal willen ze allemaal allochtonen aannemen.
Jij hebt écht een zieke geest. Het goedpraten van barbaarse criminaliteit omdat sommige mensen worden geweigerd bij een sollicitatiegesprek op basis van hun uiterlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is dan ook uniek inderdaad, normaal willen ze allemaal allochtonen aannemen.
Het staat vast maar is geen bewijs???quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef A-mineur het volgende:
Nogmaals, dit is geen bewijs. Het enige wat vastgesteld is, is dat de werknemer zich racistisch over de sollicitant heeft geuit (bedoeld) jegens zijn baas.
Je kan natuurlijk moeilijk verongelijkt gaan doen als het níét naar buiten komt hè.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Dit speelt zo vaak een rol. Mensen die verongelijkt gaan doen als het een keer naar buiten komt.
Het ging om één stageplek, maar hij was niet blank dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Jij hebt écht een zieke geest. Het goedpraten van barbaarse criminaliteit omdat sommige mensen worden geweigerd bij een sollicitatiegesprek op basis van hun uiterlijk.
Iets verklaren staat nog niet gelijk aan goedpraten.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Jij hebt écht een zieke geest. Het goedpraten van barbaarse criminaliteit omdat sommige mensen worden geweigerd bij een sollicitatiegesprek op basis van hun uiterlijk.
Scherp.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:09 schreef Fruitdrink het volgende:
Wie weet is zijn baas nog racistischer? Dit meld je toch niet aan een normaal persoon?
Ik zie weinig tegenstand.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets verklaren staat nog niet gelijk aan goedpraten.
Gokje: door Leipo666 te beroven?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:23 schreef Nober het volgende:
Als je allochtonen al geen stageplek geeft (want neger) dan word het bij een baan al helemaal kansloos, stel jij bent een allochtoon, hoe zou jij dan aan geld komen?
Er valt ook weinig af te dingen aan de claim dat mensen zich vanzelf gaan gedragen naar de heersende opvattingen die de ronde doen t.a.v. hen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Ik zie weinig tegenstand.
dat is gelukkig nooit gebeurd, alleen zinloos geweldquote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Gokje: door Leipo666 te beroven?
Lijkt me een hele rare gedachtegang.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Jazeker. Stel ik heb een slechte relatie met mijn baas, dan zou zo'n actie perfect zijn om hem zwart (hihi) een hak te zetten .
Natuurlijk wel. Ik beschouw mijzelf echt wel als superieur aan een in de bossen levende kannibaal met een bot door zijn neus. Ik beschouw mijzelf superieur aan een haatbaard die vrouwen zweepslagen geeft omdat ze zijn verkracht.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Een mens kan niet superieur zijn aan een ander mens.
Ja lul maar raak gast. Ik zie wel degelijk een rode draad in je berichten hier. "Veel allochtonen komen in aanraking met discriminatie en dus is het niet gek dat zij oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken. Ze krijgen immers geen mogelijkheden van die duivelse blanken. Kijk dit mailtje is hier het bewijs van!!!!!!"quote:Op woensdag 27 november 2013 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
"Recht praten", "recht geven om het heft in eigen handen te nemen". Tyft zelf eens snel op met je bijzondere leesvaardigheden.
Het ontslaat mensen niet van hun verantwoordelijkheid natuurlijk, maar er is wat dat betreft wel degelijk een verband.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef justanothercustomer het volgende:
Ja lul maar raak gast. Ik zie wel degelijk een rode draad in je berichten hier. "Veel allochtonen komen in aanraking met discriminatie en dus is het niet gek dat zij oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken.
Was jij niet degene die anderen verweet te generaliseren en zelf aan het generaliseren sloeg omdat anderen generaliseren? Het lijkt er sterk op dat Copycat gelijk had.quote:Ze krijgen immers geen mogelijkheden van die duivelse blanken. Kijk dit mailtje is hier het bewijs van!!!!!!"
Ja, er is racisme bij bedrijven. Maar ik blijf van mening: dat racisme zo wijdverbreid is geraakt komt vooral door rellende jeugd. IEDERE blanke Nederlander in de randstad heeft vervelende ervaringen: van willekeurig uitgescholden worden tot ruzie tot klappen krijgen. (en bekenden die slachtoffer zijn geworden van wangedrag en criminaliteit)quote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Ja lul maar raak gast. Ik zie wel degelijk een rode draad in je berichten hier. "Veel allochtonen komen in aanraking met discriminatie en dus is het niet gek dat zij oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken. Ze krijgen immers geen mogelijkheden van die duivelse blanken. Kijk dit mailtje is hier het bewijs van!!!!!!"
Oh DAT verband zie je dus wel? Selectieve verontwaardigheid noem ik dat. Maar je ziet geen verband tussen een blanke nerd met vooroordelen over negers en de criminaliteitsstatistieken van allochtonen? Begrijp je mijn punt?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het ontslaat mensen niet van hun verantwoordelijkheid natuurlijk, maar er is wat dat betreft wel degelijk een verband.
[..]
Was jij niet degene die anderen verweet te generaliseren en zelf aan het generaliseren sloeg omdat anderen generaliseren? Het lijkt er sterk op dat Copycat gelijk had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |