Ik zit op mijn werk dus ik kan zeker even niks maken hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:40 schreef over_hedge het volgende:
OP mag ook wel eens geupdate worden
Was ook meer in het algemeen. Voor als iemand zich geroepen voelt om er iets beter van te maken dan het nu is. Zit zelf ook op mijn werk.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan zeker even niks maken hier.
waar dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef byah het volgende:
gisteren pas besteldzending is inmiddels al voorgemeld bij postnl
Heb in elk geval al iets aangepastquote:Op woensdag 27 november 2013 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was ook meer in het algemeen. Voor als iemand zich geroepen voelt om er iets beter van te maken dan het nu is. Zit zelf ook op mijn werk.
Ow? Volgens de website al een paar weken niet hoor.quote:
Gisteren had Bart Smit België anders nog een paar honderd consoles beschikbaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:13 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Onzin, die staat al tijden op Reserveren op de site en niet bestellen. Snap niet waarom je denkt hem vrijdag te hebben hoor... 1e levering is allang uitverkocht.
Nee toch? Mensen van hier hadden daar voor gebeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gisteren had Bart Smit België anders nog een paar honderd consoles beschikbaar.
Belgie? DANK!quote:Op woensdag 27 november 2013 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gisteren had Bart Smit België anders nog een paar honderd consoles beschikbaar.
Well fuck my ozone....quote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee toch? Mensen van hier hadden daar voor gebeld.
Weet het ook niet zekerquote:
bartsmit.be = bartsmit.nl = bartsmit.comquote:Op woensdag 27 november 2013 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet het ook niet zekerZou zeggen bel zelf even. Was via bartsmit.be
nope. Kijk maar http://www.bartsmit.be/sh(...)chSource=Q&pageView=quote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
bartsmit.be = bartsmit.nl = bartsmit.com
Ik zag een screenshot van de BS BE site gisteren waar dat op stond, geen idee of ze nu nog hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee toch? Mensen van hier hadden daar voor gebeld.
ja, staat er nu nog op. Maar bleek niet te kloppen dus. Zo ver ik mee gekregen heb. Heb ook niet alles meegelezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zag een screenshot van de BS BE site gisteren waar dat op stond, geen idee of ze nu nog hebben.
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-plus-killzone-1e-leveringquote:Op woensdag 27 november 2013 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, staat er nu nog op. Maar bleek niet te kloppen dus. Zo ver ik mee gekregen heb. Heb ook niet alles meegelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |