2e batch is December hoor......quote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja denk dat er ook nog wel gekken zijn die 800 neerleggen. aangezien je tot maart moet wachten voor 2e batch
o dan heb ik verkeerd gekekenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
2e batch is December hoor......
450 vind ik dan nog wel meevallen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu al 4 mensen die hem willen ophalen. 2 daarvan willen het voor 450 ophalen.
Toch al 50 euro extra hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
450 vind ik dan nog wel meevallen eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dat mijn PS4 uiteindelijk maar ¤250 euro gaat kosten (na personeelskorting bij de Saturn)
Dat is zeker waar hoor. Maar ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik denk dat je er meer voor kunt krijgenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Toch al 50 euro extra haha![]()
![]()
Reacties blijven binnenstromen hier
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Toch al 50 euro extra haha![]()
![]()
Reacties blijven binnenstromen hier
Haha ik wacht ook hoor. Heb nu iemand anders die er al vanuit gaat dat die voor hem isquote:Op woensdag 27 november 2013 14:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar hoor. Maar ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik denk dat je er meer voor kunt krijgen
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eyyyyyy How u doin'
Hahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 14:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ik wacht ook hoor. Heb nu iemand anders die er al vanuit gaat dat die voor hem is''Ja ik kom hem dan vrijdag ophalen'' Hallo we hebben geen eens een deal gesloten
Net zoals laatst met mijn PS3. Iemand bied te weinig en denkt meteen dat hij hem kan komen halen....quote:
Ghehequote:
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten hahaquote:
Robhimself. Zit er al 11 jaar...quote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ghehe
Hoe heet je daar?
[..]
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten haha
Sowieso, Forzaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze rustig aan doen en echte content brengen. Forza 5 wordt behoorlijk bekritiseerd door het magere aantal tracks en de micro-transactions.
1690 dollar om de auto's op de disc te unlockenquote:Token cost of all cars in the game comes to 168993
if bought at simplest token value cost of 8000 per $100 usd, that comes to $2200. you could probably bring it in a bit cheaper by buying the remaining balance with smaller amounts instead of the 8000 lot.
if bought at the least value cost of 1250 per $20 that comes to $2700.
cheapest overally brings it to $1690 with 100 tokens per dollar..
Hahahahaha ja, je maakt echt de raarste dingen mee op MPquote:Op woensdag 27 november 2013 14:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Net zoals laatst met mijn PS3. Iemand bied te weinig en denkt meteen dat hij hem kan komen halen....
"Ik wil er 100 voor geven en ik kom hem vanavond gelijk halen. Wat is het adres?"
Mijn reply:
1. Dat is 66% van de prijs.
2. Dan kan ik niet.
3. Krijg je niet.
Nooit meer wat gehoord.... Raar....
Ja heerlijk, dan is het de kunst om zo denigrerend mogelijk, maar toch netjes te reageren!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahahahaha ja, je maakt echt de raarste dingen mee op MP
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ghehe
Hoe heet je daar?
[..]
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten haha
Dat hebben ze doorgaans toch niet doorquote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja heerlijk, dan is het de kunst om zo denigrerend mogelijk, maar toch netjes te reageren!
Tokens hoef je niet te gebruiken, die zaten ook al in Forza 4.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Sowieso, Forza.
[..]
1690 dollar om de auto's op de disc te unlocken.
Inderdaad, of het is er 1 van niveau Henk de digibeet, of een allochtoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat hebben ze doorgaans toch niet door
Hahahahahhaquote:Op woensdag 27 november 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Inderdaad, of het is er 1 van niveau Henk de digibeet, of een allochtoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |