Dat had sowieso makkelijker geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef Roypsv het volgende:
jullie hadden gewoon net als mij 6 maanden geleden moeten pre-orderen :p
Dit. Ik heb na de e3 pre order geplaatst. Toen was het wel duidelijk dat ik de xbox maar niks vondquote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef Roypsv het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat had sowieso makkelijker geweest.
Ik heb mezelf gewoon op de lijst laten zetten. mocht ik nog van gedachten veranderen koop ik hem niet :p kan nu al niet wachten tot vrijdag gvdquote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit. Ik heb na de e3 pre order geplaatst. Toen was het wel duidelijk dat ik de xbox maar niks vond
Ja, Game mania.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:39 schreef Roypsv het volgende:
zijn er ook winkels die de pre-orders donderdag nacht om 00:00 verkopen ?
Ik haal hem morgenavond bij GameMania op ja. Heb sms al binnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:39 schreef Roypsv het volgende:
zijn er ook winkels die de pre-orders donderdag nacht om 00:00 verkopen ?
quote:
Helaas doet de bart smit dat niet volgens mij. zou maar met een paar man gaan. zie het goed voor me dat er mensen zijn die met geweld een ps4 afpakkenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik haal hem morgenavond bij GameMania op ja. Heb sms al binnen.
Ik heb nog geen smsquote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik haal hem morgenavond bij GameMania op ja. Heb sms al binnen.
Welnee joh, komt wel goed. En ga sowieso met de auto, dus direct de auto in met de console!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
Helaas doet de bart smit dat niet volgens mij. zou maar met een paar man gaan. zie het goed voor me dat er mensen zijn die met geweld een ps4 afpakken
ligt ook aan de vestiging van de gamemania denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
Van GameMania niet? Dat is vreemd. Jij was wel dik op tijd met pre-orderen toch...
Jep. Zal nog wel komen. Maak me er niet druk omquote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
Van GameMania niet? Dat is vreemd. Jij was wel dik op tijd met pre-orderen toch...
Niet doen idd. Had ooit GTA5 besteld, geen sms ontvangen en dus maar elders gehaald.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Zal nog wel komen. Maak me er niet druk om
Lol. Ze hebben me wel gebeld om mijn pre order om te zetten naar killzone bundel. Dus het zit wel goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Niet doen idd. Had ooit GTA5 besteld, geen sms ontvangen en dus maar elders gehaald.
Werd ik na 2 weken gebeld waarom ik GTA niet had opgehaald.
Ja, als ik geen sms krijg.....
Dan zit het idd wel goed. Maar wel vreemd; smsje al vorige week gehad. En een bevestiging eergisteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lol. Ze hebben me wel gebeld om mijn pre order om te zetten naar killzone bundel. Dus het zit wel goed.
preorderen is voor boeren in een dorpje waar de enige winkel een supermarkt is. Een echte kerel woont in de stad en loopt gewoon naar de winkel.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef Roypsv het volgende:
oke, goedemiddagquote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef pikinhand het volgende:
[..]
preorderen is voor boeren in een dorpje waar de enige winkel een supermarkt is. Een echte kerel woont in de stad en loopt gewoon naar de winkel.
Stadslui kunnen ook alleen dezelfde reactie geven?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef pikinhand het volgende:
[..]
preorderen is voor boeren in een dorpje waar de enige winkel een supermarkt is. Een echte kerel woont in de stad en loopt gewoon naar de winkel.
Om er vervolgens achter te komen dat die echte kerel niet kan mikken, want hij pist naast de pot.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef pikinhand het volgende:
[..]
loopt die vol stress iedere winkel af ;Pquote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand dekt zichzelf in voor het geval dat ie morgen nergens een PS4 gaat vinden.
''Maar ik ben wel een eckte eckte man, uit de stad''
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Om er vervolgens achter te komen dat die echte kerel niet kan mikken, want hij pist naast de pot.
Gr gr, een randstad bewoner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |