En dan 2 min na dat je hem opgehaald hebt word je beroofdquote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Heb er ook maar eentje bestelt met ophaallocatie Rotterdam Zuidplein, ben benieuwd.
Ik heb net gebeld naar BS, ze zeggen dat levering Vrijdag NIET gegarandeerd is op de killzone bundel.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Heb er ook maar eentje bestelt met ophaallocatie Rotterdam Zuidplein, ben benieuwd.
ik heb de gok gewoon genomen, als ik vrijdag geen ps4 ontvang annuleer ik mijn bestelling weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld naar BS, ze zeggen dat levering Vrijdag NIET gegarandeerd is op de killzone bundel.
En dan 2 weken wachten op je geld. Nee dank je.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:05 schreef byah het volgende:
[..]
ik heb de gok gewoon genomen, als ik vrijdag geen ps4 ontvang annuleer ik mijn bestelling weer.
als je geen 400,- kan missen moet je geen PS4 op launchday willen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:06 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En dan 2 weken wachten op je geld. Nee dank je.
Same.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:05 schreef byah het volgende:
[..]
ik heb de gok gewoon genomen, als ik vrijdag geen ps4 ontvang annuleer ik mijn bestelling weer.
Naar bartsmit.com gaan en dan zoeken op killzone bundel. Daar staat hij tussen. Klik vervolgens op de bundel en see for yourself.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same.
Overigens zie ik nergens iets op die pagina staan, even een copy-paste HH?
Gek genoeg zie ik er inmiddels alleen dit staan:quote:Op woensdag 27 november 2013 12:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Naar bartsmit.com gaan en dan zoeken op killzone bundel. Daar staat hij tussen. Klik vervolgens op de bundel en see for yourself.
Maar op het moment van bestellen stond er gewoon dat het de 1e levering bundel betrof zonder bijzonderheden, dus ik durf het wel aan en zo niet dan ontvang ik het geld snel genoeg weer terug op de rekening.quote:Zoekresultaten
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.
Ik heb daar 1x in de avond gelopen terwijl alles behalve Saturn dicht was.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan 2 min na dat je hem opgehaald hebt word je beroofd
Klopt, dat vertelde ik de beste man ook maar hij zij dat de link niet meer actueel is en dat klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik er inmiddels alleen dit staan:
[..]
Maar op het moment van bestellen stond er gewoon dat het de 1e levering bundel betrof zonder bijzonderheden, dus ik durf het wel aan en zo niet dan ontvang ik het geld snel genoeg weer terug op de rekening.
en dit dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Klopt, dat vertelde ik de beste man ook maar hij zij dat de link niet meer actueel is en dat klopt.
Kijk. Ik zoek naar Killzone bundel. Dit krijg ik:
[ afbeelding ]
Vervolgens druk ik op de bundel, dan zou je dus op de productpagina moeten komen en hem in je winkelmandje kunnen doen, dan krijg je hetgeen wat hier al gelinked is.
Maarrrrrrrr:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, de link is van tentijde dat de bundel nog besteld kon worden. Een directe link naar een winkelwagentje zegt niks aldus BS.
LEZENquote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef byah het volgende:
[..]
en dit dan?
http://www.bartsmit.com/s(...)cb58fb64ab52c8cd7efd
quote:Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.
De eerste vetgedrukte zin.............quote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef byah het volgende:
[..]
en dit dan?
http://www.bartsmit.com/s(...)cb58fb64ab52c8cd7efd
ja klopt, ik heb vorige week een sms gehad dat ik hem vrijdag kan ophalen. volgens mij is overal de eerste levering uitverkochtquote:Op woensdag 27 november 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
LEZEN
Eerste twee zinnen van die pagina:
[..]
ik probeer alleen te helpen, mijn gister bestelde ps4 via bovenstaande link is al voorgemeld volgens de T&Tquote:Op woensdag 27 november 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
LEZEN
Eerste twee zinnen van die pagina:
[..]
Dan heb je de laatste denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 12:24 schreef byah het volgende:
[..]
ik probeer alleen te helpen, mijn gister bestelde ps4 via bovenstaande link is al voorgemeld volgens de T&T
Wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 12:26 schreef Roypsv het volgende:
Gister bij TNT stonden er 2 vrachtwagens vol ps4
gingen allemaal naar zwitserland
ja was heel verleidelijk om er een mee te nemen. maar dat was onmogelijk :pquote:
er zijn morgen avond nacht openingen. Dus ja die zijn er alquote:Op woensdag 27 november 2013 12:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja was heel verleidelijk om er een mee te nemen. maar dat was onmogelijk :p
neem aan dat ze donderdag in de winkels in NL zijn en dat ze ze vrijdag meteen verkopen
zou schraal zijn dat je op vrijdag naar de bart smit gaat en moet wachten op tnt tot de koerier daar is geweest
Ik heb ook geen directe link gebruikt maar gewoon 1e levering ingevuld in dat zoekvenster en op bestellen geklikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Klopt, dat vertelde ik de beste man ook maar hij zij dat de link niet meer actueel is en dat klopt.
Kijk. Ik zoek naar Killzone bundel. Dit krijg ik:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, de link is van tentijde dat de bundel nog besteld kon worden. Een directe link naar een winkelwagentje zegt niks aldus BS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |