quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef pikinhand het volgende:
preorderen is voor boeren in een dorpje waar de enige winkel een supermarkt is. Een echte kerel woont in de stad en loopt gewoon naar de winkel.
Straks vind hij er toch 1, nou dan krijgen we het te horen hoor.....quote:
Alsof iemand dat nog leest, dan zitten we allemaal te gamen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:06 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Straks vind hij er toch 1, nou dan krijgen we het te horen hoor.....
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsof iemand dat nog leest, dan zitten we allemaal te gamen.
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsof iemand dat nog leest, dan zitten we allemaal te gamen.
Er zijn 80 miljoen PS3's in de omloop, ik snap ze wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef HostiHawaii het volgende:
Trouwens ik vind het wel een gigantische faal van Sony dat ze geen Gran Turismo als launchtitel hebben.
De Xbone heeft Forza 5, een geweldige racegame.
Maar Sony vind het een beter plan om NA de release van de PS4, nog een GT titel op de PS3 te lanceren....
Dat uitstellen is wel een prima plan geweest, de game ziet er echt prachtig uit nu.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef speknek het volgende:
Tsja het idee was om bij DriveClub bij de launch te hebben. Zeg maar Forza maar dan wel F2P, maar die is op het laatste moment uitgesteld naar begin volgend jaar.
Zoals al gezegd, wilde ze een "gratis" racegame hebben bij de launch in de vorm van Driveclub. Leek me juist perfect tegenover het geweld van Forza 5 opkunnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef HostiHawaii het volgende:
Trouwens ik vind het wel een gigantische faal van Sony dat ze geen Gran Turismo als launchtitel hebben.
Maar Sony vind het een beter plan om NA de release van de PS4, nog een GT titel op de PS3 te lanceren....
Ja ik heb helemaal niks met racen, en zelfs ik word er een beetje warm vanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat uitstellen is wel een prima plan geweest, de game ziet er echt prachtig uit nu.
Ik heb liever dat ze rustig aan doen en echte content brengen. Forza 5 wordt behoorlijk bekritiseerd door het magere aantal tracks en de micro-transactions.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef HostiHawaii het volgende:
AC ook niet ?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kijk de kat toch nog even uit de boom. Naast Killzone is er nu even niks wat me kan boeien.
lol sick, maar denk niet dat er veel zijn die dat doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn mensen zijn echt gek op MP man. Ik had voor de gein mijn PS4 op MP gezet en nog geen minuut later krijg ik al biedingen van mensen.
Zat gister al een beetje te kijken. Normale PS4's die normaal 400 kosten, gaan gewoon voor 600 weg. Toch niet normaal dat mensen dat ervoor over hebben. Zo kan je gewoon 200 euro winst maken of zelfs nog meer als je een bundel heb.
Klopt, als je echt winst wilt maken moet je gewoon twee PS4's bij de launch kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn mensen zijn echt gek op MP man. Ik had voor de gein mijn PS4 op MP gezet en nog geen minuut later krijg ik al biedingen van mensen.
Zat gister al een beetje te kijken. Normale PS4's die normaal 400 kosten, gaan gewoon voor 600 weg. Toch niet normaal dat mensen dat ervoor over hebben. Zo kan je gewoon 200 euro winst maken of zelfs nog meer als je een bundel heb.
JA of 8quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, als je echt winst wilt maken moet je gewoon twee PS4's bij de launch kopen. En dan haal je je eigen PS4 gratis bij de 2e of derde levering op.
450quote:
ja denk dat er ook nog wel gekken zijn die 800 neerleggen. aangezien je tot maart moet wachten voor 2e batchquote:Op woensdag 27 november 2013 13:49 schreef Bolters het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval duidelijk dat je er best een prima winst mee kan maken
Nee 600 misschien niet nee, maar heb al iemand die me via whatsapp al een bericht stuurde om hem voor 450 euro op te halen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lol sick, maar denk niet dat er veel zijn die dat doen.
Best erg eigenlijk, maar ja waarom zou je het niet doen. Zat mensen die hem niet op tijd kunnen krijgen en hem toch heel graag willen hebben en dan extra betalen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, als je echt winst wilt maken moet je gewoon twee PS4's bij de launch kopen. En dan haal je je eigen PS4 gratis bij de 2e of derde levering op.
2e batch is December hoor......quote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja denk dat er ook nog wel gekken zijn die 800 neerleggen. aangezien je tot maart moet wachten voor 2e batch
o dan heb ik verkeerd gekekenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
2e batch is December hoor......
450 vind ik dan nog wel meevallen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu al 4 mensen die hem willen ophalen. 2 daarvan willen het voor 450 ophalen.
Toch al 50 euro extra hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
450 vind ik dan nog wel meevallen eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dat mijn PS4 uiteindelijk maar ¤250 euro gaat kosten (na personeelskorting bij de Saturn)
Dat is zeker waar hoor. Maar ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik denk dat je er meer voor kunt krijgenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Toch al 50 euro extra haha![]()
![]()
Reacties blijven binnenstromen hier
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Toch al 50 euro extra haha![]()
![]()
Reacties blijven binnenstromen hier
Haha ik wacht ook hoor. Heb nu iemand anders die er al vanuit gaat dat die voor hem isquote:Op woensdag 27 november 2013 14:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar hoor. Maar ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik denk dat je er meer voor kunt krijgen
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eyyyyyy How u doin'
Hahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 14:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ik wacht ook hoor. Heb nu iemand anders die er al vanuit gaat dat die voor hem is''Ja ik kom hem dan vrijdag ophalen'' Hallo we hebben geen eens een deal gesloten
Net zoals laatst met mijn PS3. Iemand bied te weinig en denkt meteen dat hij hem kan komen halen....quote:
Ghehequote:
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten hahaquote:
Robhimself. Zit er al 11 jaar...quote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ghehe
Hoe heet je daar?
[..]
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten haha
Sowieso, Forzaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze rustig aan doen en echte content brengen. Forza 5 wordt behoorlijk bekritiseerd door het magere aantal tracks en de micro-transactions.
1690 dollar om de auto's op de disc te unlockenquote:Token cost of all cars in the game comes to 168993
if bought at simplest token value cost of 8000 per $100 usd, that comes to $2200. you could probably bring it in a bit cheaper by buying the remaining balance with smaller amounts instead of the 8000 lot.
if bought at the least value cost of 1250 per $20 that comes to $2700.
cheapest overally brings it to $1690 with 100 tokens per dollar..
Hahahahaha ja, je maakt echt de raarste dingen mee op MPquote:Op woensdag 27 november 2013 14:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Net zoals laatst met mijn PS3. Iemand bied te weinig en denkt meteen dat hij hem kan komen halen....
"Ik wil er 100 voor geven en ik kom hem vanavond gelijk halen. Wat is het adres?"
Mijn reply:
1. Dat is 66% van de prijs.
2. Dan kan ik niet.
3. Krijg je niet.
Nooit meer wat gehoord.... Raar....
Ja heerlijk, dan is het de kunst om zo denigrerend mogelijk, maar toch netjes te reageren!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahahahaha ja, je maakt echt de raarste dingen mee op MP
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ghehe
Hoe heet je daar?
[..]
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten haha
Dat hebben ze doorgaans toch niet doorquote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja heerlijk, dan is het de kunst om zo denigrerend mogelijk, maar toch netjes te reageren!
Tokens hoef je niet te gebruiken, die zaten ook al in Forza 4.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Sowieso, Forza.
[..]
1690 dollar om de auto's op de disc te unlocken.
Inderdaad, of het is er 1 van niveau Henk de digibeet, of een allochtoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat hebben ze doorgaans toch niet door
Hahahahahhaquote:Op woensdag 27 november 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Inderdaad, of het is er 1 van niveau Henk de digibeet, of een allochtoon.
Ikke kom hale voor 75 ja?quote:
Lol haha.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Robhimself. Zit er al 11 jaar...Maar niks gepost in het topic hoor, zit alleen een beetje te neuzen.
Maar je kan zeggen wat je wil. Op MP verkoop ik altijd wel mijn spullen voor de vraagprijs of zelfs hogerquote:Op woensdag 27 november 2013 14:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahahahaha ja, je maakt echt de raarste dingen mee op MP
Je vergeet alleen dat men het zo heeft ingericht dat alleen de echte echte echte echte no-lifes met ingame currency kunnen betalen omdat het een enorme grind is geworden.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef HostiHawaii het volgende:
Je kan met ingame currency gewoon auto's kopen van je gewonnen prijzengeld hoor. Tokens zijn meer voor early unlocks.
Is niet normaal meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ikke kom hale voor 75 ja?
Jij thuis blijfe met je 75 ja?
Letterlijke mailwisseling over een PSP een paar jaar terug.
Absoluut waar. Het is wat dat betreft een topsite!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol haha.
[..]
Maar je kan zeggen wat je wil. Op MP verkoop ik altijd wel mijn spullen voor de vraagprijs of zelfs hogerIk was zo mijn videokaarten en Xbox 360 kwijt daar
Welke klaphark wil dan ook ALLE auto's unlocken? Mijn Forza 4 garage telde uiteindelijk 30-40 auto's ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat men het zo heeft ingericht dat alleen de echte echte echte echte no-lifes met ingame currency kunnen betalen omdat het een enorme grind is geworden.
Zonder micro-transactions was het ook niet zo'n enorme grind geworden.
True that.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
Absoluut waar. Het is wat dat betreft een topsite!
Je gaat het punt voorbij.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Welke klaphark wil dan ook ALLE auto's unlocken? Mijn Forza 4 garage telde uiteindelijk 30-40 auto's ofzo.
Ja ik snap je punt. De auto zo onmogelijk te krijgen maken, dat men hem wel MOET hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je gaat het punt voorbij.
Om de duurste auto te kopen moet je geloof ik 100 GP's rijden, de meeste mensen zijn het spel dan al lang en breed zat. Als er geen micro-transactions in het spel waren geweest was die grind naar de duurste auto nog niet de helft geweest qua tijd.
Ja, haha. Als je de Lotus F1 auto wil, kost je dat 70 euro, of omgerekend zo'n honderd uur grinden:quote:Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Tokens hoef je niet te gebruiken, die zaten ook al in Forza 4.Je kan met ingame currency gewoon auto's kopen van je gewonnen prijzengeld hoor. Tokens zijn meer voor early unlocks.
de standaardmailtjes altijd: wat is jou laatste prijsquote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ikke kom hale voor 75 ja?
Jij thuis blijfe met je 75 ja?
Letterlijke mailwisseling over een PSP een paar jaar terug.
A hero just died....... Dat is crimineel gewoon........quote:Op woensdag 27 november 2013 14:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, haha. Als je de Lotus F1 auto wil, kost je dat 70 euro, of omgerekend zo'n honderd uur grinden:
http://www.teamvvv.com/en(...)a-monumental-rip-off
Dus als je alle auto's wil, die gewoon op de disc staan en je voorheen in free play kon spelen, kost je dat zo'n 1500 uur om te unlocken.
Gaat mijn 1e console wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan niet wachten
Gaat nu toch wel kriebelen , voel me net weer een klein kind
Vanaf vrijdag sowieso. Wellicht eerder.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Bolters het volgende:
Kun je in de MediaMarkt eigenlijk al de PS4 games aanschaffen?
Breda wel, dus zal elders ook wel zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Bolters het volgende:
Kun je in de MediaMarkt eigenlijk al de PS4 games aanschaffen?
Bedoelde meer vandaag. Dan haal ik die gelijk even namelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 14:49 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag sowieso. Wellicht eerder.
Gereserveerd voor batch 2, met mazzel nog voor Kerst in huis.
Alle games? Of enkele?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Breda wel, dus zal elders ook wel zijn
Haha Nice , nicequote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gaat mijn 1e console worden
Dus ik weet mijn gevoel nog wel.
Wel killzone en destiny besteld.
Morgen ff AC in een winkel halen ivm vvv bon
Het is ook gewoon altijd bijzonderquote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha Nice , nice
Heb er zelf ook killzone bij besteld.
Heb al zoveel dingen gekocht in al die jaren.
Van MSX-2 tot Neo-Geo , nes/snes ps/ps2 etc etc tot aan de PS4 nu.
En heb toch altijd weer zo'n ''yay!'' gevoel haha
Haha ja , zo herkenbaarquote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is ook gewoon altijd bijzonderQua consoles heb ik zelf de PS1, PS3, Wii U en nu dan PS4 gehad. En een aantal handhelds ook. En heb hetzelfde als jij. Altijd leuk! Vooral dat uitpakken van zo'n nieuwe console vind ik altijd gaaf. De doos openen, het papier er af scheuren en zo'n apparaat voor het eerst aanraken. Geweldig!
Hahahah, mijn vriendin vindt het niet kinderachtig, maar heeft er zelfs niks mee. Maar op je werk? Hoop ik wel dat ze voor zessen komen. Anders zit je daar te wachtenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha ja , zo herkenbaar
Ze brengen hem op m'n werk langs , dus hoop ik maar dat ie aan het eind van de dag geleverd gaat worden.
Net voordat ik naar huis moet rijden , anders zit ik hier heel de tijd met die doos naast me ...en een stel handen die kriebelen om hem open te maken
Wat je zegt , het blijft altijd speciaal.
Heb echt zo'n beetje alle ''consoles'' gehad van de laatste 20/25 jaar.. maar blijft elke keer weer tof.
M'n vriendin vind het maar kinderachtig , maar die is maar al te blij met haar wii-fit etc op de wii
Oke, eergisteren hier (randstad) nog nietquote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef RRuben het volgende:
Games kan je al in alle winkels kopen hoor, tenminste hier in drenthe maar dan sws elders
DS4 contollers ook? Of zijn accessoires pas vrijdag beschikbaar?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef RRuben het volgende:
Games kan je al in alle winkels kopen hoor, tenminste hier in drenthe maar dan sws elders
Enkele was dat, maar dat was afgelopen maandag al.quote:
Oh ik heb dat alleen als ik eindelijk weer een goed excuus heb om nieuwe hardware voor de pc te kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha Nice , nice
Heb er zelf ook killzone bij besteld.
Heb al zoveel dingen gekocht in al die jaren.
Van MSX-2 tot Neo-Geo , nes/snes ps/ps2 etc etc tot aan de PS4 nu.
En heb toch altijd weer zo'n ''yay!'' gevoel haha
Ja man lol... totdat ik haar een wii gaf met de kerst.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahahah, mijn vriendin vindt het niet kinderachtig, maar heeft er zelfs niks mee. Maar op je werk? Hoop ik wel dat ze voor zessen komen. Anders zit je daar te wachten
Maar dat zul je er vast en zeker met liefde voor over hebben
Mijn vriendin krijgt een ps3, Dan kan zich daar mee vermaken en mij met rust laten zodat ik op de ps4 kan met vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Enkele was dat, maar dat was afgelopen maandag al.
Dus zal nu wel meer zijn denk ik zo.
Moet zelf nog een 2e controller hebben, kan vriendin meedoen met gamen.
[..]
Oh ik heb dat alleen als ik eindelijk weer een goed excuus heb om nieuwe hardware voor de pc te kopen
Smartassquote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja man lol... totdat ik haar een wii gaf met de kerst.
Achja...vrouwen
Laat het met opzet op m'n werk afleveren , anders weet ik het wel weer...
Staat er weer zo'n kneus van post-nl met m'n pakket voor de deur , en al m'n buren toevallig net niet thuis.
Kom ik van m'n werk , ligt er zo'n briefje in de brievenbus dat ik hem de volgende dag ergens op kan pikken.
Dan maar effe iets langer op m'n werk moeten wachten mocht ie laat zijn
Oh nee hoor, die van mij gaat gewoon op de PS4 meedoen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt een ps3, Dan kan zich daar mee vermaken en mij met rust laten zodat ik op de ps4 kan met vrienden.
INderdaad!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is ook gewoon altijd bijzonderQua consoles heb ik zelf de PS1, PS3, Wii U en nu dan PS4 gehad. En een aantal handhelds ook. En heb hetzelfde als jij. Altijd leuk! Vooral dat uitpakken van zo'n nieuwe console vind ik altijd gaaf. De doos openen, het papier er af scheuren en zo'n apparaat voor het eerst aanraken. Geweldig!
Man, dat is toch geweldig! Super!!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
INderdaad!
Mijn eerste zelf gekochte console was de Saturn. Op de fiets naar Toys R Us met een berg geld in mijn broek, naar huis fietsen met een Saturn en een berg in mijn broek.
Zelf heb ik gekocht:
Saturn
N64
Dreamcast
PS2
Xbox
Xbox 360
PS3
En het blijft leuk om als een klein kind de doos te openen.Met de PS4 ga ik het met de kinderen zelf doen.
Waar randstad?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, eergisteren hier (randstad) nog niet
Ja mijn game-genen worden keurig overgedragen en veilig gesteld hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Man, dat is toch geweldig! Super!!
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja mijn game-genen worden keurig overgedragen en veilig gesteld hoor.
Ik ga nog effe geen games enzo kopen, eerst kijken wanneer dat tosti ijzer geleverd gaat worden.
Ik weet nog dat ik als mannetje van 11-12 ofzo van mn gespaarde centen en verjaardagsgeld een Sega Megadrive met sonic, jurassic park en een extra controller voor 379 Gulden ging kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja mijn game-genen worden keurig overgedragen en veilig gesteld hoor.
Ah, in zoetermeer worden wel al games verkocht. Ik meen bij intertoys en MM...quote:
Wehkamp of all places. 1 van de weinige plekken die nog batch 2 kon garanderen.quote:
Oke! Wellicht dat ze er nu wel zijn hoor. Of in andere plaatsen, heb ik gewoon net pech gehad! Komt wel goed, morgen dan ofzo!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ah, in zoetermeer worden wel al games verkocht. Ik meen bij intertoys en MM...
Die doos, met Sonic logo erop!!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als mannetje van 11-12 ofzo van mn gespaarde centen en verjaardagsgeld een Sega Megadrive met sonic, jurassic park en een extra controller voor 379 Gulden ging kopen
Nee alleen games nogquote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef LinQ het volgende:
[..]
DS4 contollers ook? Of zijn accessoires pas vrijdag beschikbaar?
Hahaha Drenthe > Randstadquote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, eergisteren hier (randstad) nog niet
Meer uitzondering dan regel.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die doos, met Sonic logo erop!!
[ afbeelding ]
Daar stond ie ineens, op de overloop, toen ik als brugpieper thuis kwam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |