Nee, Fischer is gewoon uit vorm.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Phlogi2013 het volgende:
Die man leeft niet meer vrees ik. Zag er echt slecht uit. Heel treurig.
Ik begreep dat ie nog leefde. Mocht ie echt dood zijn is dat inderdaad erg treurig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Phlogi2013 het volgende:
Die man leeft niet meer vrees ik. Zag er echt slecht uit. Heel treurig.
hahahahaha..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Fischer is gewoon uit vorm.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Of gewoon "La Liga" zoals iedereen het daar doet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Spaanse eredivisie"
Zeg maar gerust Primera Division Frank, dat snappen we heus wel.
rm/barca eredivisiequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mickey Primera Mouse League
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ok deze is wel leukquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Davyquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef bamibij het volgende:
aangezien ie niet deaud is mogen er nu dus grappen gemaakt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |