quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee joh, die had een veel schevere mond..
zijn wij niet een beetje te oud daarvoor?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef picodealion het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Emma Watson.
Nee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zijn wij niet een beetje te oud daarvoor?
Misschien onscreen, maar volgens mij ook niet. Die cheerleader heeft een relatie met 1 van de broertjes Klitschko. Heavy weight boxer van beroep...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef drakin het volgende:
Die had toch uiteindelijk een relatie met die cheerleader?
Ach daar hebben ze toch bijna alleen maar knipperlichtrelatiesquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien onscreen, maar volgens mij ook niet. Die cheerleader heeft een relatie met 1 van de broertjes Klitschko. Heavy weight boxer van beroep...
Je foto werkt niet. Zit in zo'n slideshow en dan krijg ik op zijn minst die niet te zien..quote:
Fixedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je foto werkt niet. Zit in zo'n slideshow en dan krijg ik op zijn minst die niet te zien..
Nou die zijn al een aardig tijdje bij elkaar als ik het goed heb...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach daar hebben ze toch bijna alleen maar knipperlichtrelaties
quote:Panettiere dated her Heroes co-star Milo Ventimiglia from December 2007 to February 2009.[33][34] Panettiere met heavyweight boxing world-champion Wladimir Klitschko in 2009 at a mutual acquaintance's party, and they soon began dating.[35] Panettiere was ringside for Klitschko's knockout victory over Samuel Peter on September 11, 2010.[36] In May 2011, Panettiere announced that she and Klitschko had broken up amicably after two years together. Both cited the long-distance nature of their relationship as the reason, and said they would remain close friends.[37] Panettiere subsequently dated NFL player Scotty McKnight[38] from June 2011 to December 2012. Panettiere confirmed reports that she and Klitschko had resumed their romantic relationship in an April 2013 interview.[35] In October 2013, she announced her engagement to Klitschko,[39] which had been rumored since the summe
Had dan op zijn minst een recente foto geplaatst. Nu krijg ik een hele rare indruk van je.quote:
Toen ik de foto in een nieuw tabblad opende kreeg ik die te zien... Ik dacht.. zal wel een foutje door de slide show zijn... maarre... ehh... sorry geen woordenquote:
quote:Save the cheerleader, save the world
ok dan heeft ze toch wel met die scheefmond gehad, na Heroes heb ik ook niks meer van ze gevolgd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou die zijn al een aardig tijdje bij elkaar als ik het goed heb...
Volgens wiki:
[..]
Ze komen dan ook niet dagelijks in het nieuwsquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
ok dan heeft ze toch wel met die scheefmond gehad, na Heroes heb ik ook niks meer van ze gevolgd.
Ik volg dan ook niet echt het nieuwsquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze komen dan ook niet dagelijks in het nieuws
Is al geraden terwijl ik Sands typtequote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef drakin het volgende:
Heeft nog niemand een idee van de vraag? De volgende naam kennen jullie allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |