abonnement Unibet Coolblue
pi_133835394
Oh dat sucks patapon!

Succes huppelmuts!!
pi_133836706
Ik doe het ook onder een paar steekjes door, meestal twee, twee ernaast, weer twee ernaast en dan weer terug, dat blijft wel zitten. Is niet supermooi, maar als je het onder (ongeveer) dezelfde kleur doet is het volgens mij wel redelijk netjes.

Ik zag net dat bij HAED vandaag 50% korting is.
  maandag 2 december 2013 @ 11:28:46 #78
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_133836799
Er staat niets in de beschrijving over te weinig borduurgaren. :N

Bij de plaatselijke hobbywinkel mag ik met het strengetje komen vergelijken in de dmc molen. :)
  maandag 2 december 2013 @ 11:36:17 #79
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_133837003
Voorkant


Achterkant


Als ik die hele meter de achterkant zo netjes kan houden ben ik best tevreden.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 2 december 2013 @ 11:41:06 #80
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_133837934
Zo netjes ziet het er bij mij zeker niet uit! :D

Ik heb van mijn schoonmoeder een metalen plaatje gekregen met een magneet waar je je patroon op kan leggen. Het verschuift niet meer, valt niet meer overal af enzo. Ik ben een soort van verliefd op het ding. Nu al!
  maandag 2 december 2013 @ 15:43:35 #82
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_133844141
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef LadyGrey het volgende:
Zo netjes ziet het er bij mij zeker niet uit! :D

Ik heb van mijn schoonmoeder een metalen plaatje gekregen met een magneet waar je je patroon op kan leggen. Het verschuift niet meer, valt niet meer overal af enzo. Ik ben een soort van verliefd op het ding. Nu al!
Mijn moeder had ook zoiets maar ze weet niet meer waar die ligt.

Ik vind ze hier bij de winkel best wel duur, bijna 20 euro, dus hoop er nog 1 tegen te komen die wat goedkoper is.
Al heeft deze wel een loep erbij zitten, dat is ook wel handig stiekem.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_133912052
Ik ben ondertussen al een heel stuk verder!

pi_133916084
Heel mooi!
pi_133916522
Meer dat het nu een beetje vorm krijgt! Haha :P, eerder was het soms moeilijk om te zien wat het wordt, merk nu toch dat het wat duidelijker is ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 20:15:29 #86
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_133920474
Mooi hoor lady!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_133953946
mooi hoor ladeygrey!
  maandag 9 december 2013 @ 15:46:27 #88
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_134082645
Ik heb al 1 vleugel van 1 fee bijna af :)

Omdat het lijfje van het feetje in silhouet is heb ik besloten om niet met dubbele draad maar met 4dubbele draad te werken. Ik erger mij in alle andere werkjes namelijk rot aan die witte puntjes in het zwart.


If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_134083051
Mooi!!
  maandag 9 december 2013 @ 16:45:49 #90
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_134084783
Doordat ik voor zwart meer draad gebruik dan voor de rest lijkt het ook echt alsof de vleugels achter het lijfje zitten. Mooi 3D-effect wel O+
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 9 december 2013 @ 18:18:14 #91
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_134087855
Wauw, dat wordt mooi Huppelmuts!

Ik kreeg dit weekend een hele doos vol kokertjes met oud borduurzijde! Er zit een heleboel bij van een mij onbekend merk J.S. Schurer. Ik heb een omnummeringstabel gevonden die ongeveer het juiste dmc nummer aangeeft. Maar het is allemaal erg oud en er zit duidelijk kleurverschil tussen de oude kleuren en de nieuwe kleuren (dmc zelfde nummer oud en nieuw).

Fotootje van de nieuwe aanwinst :D (in ieder kokertje zit 2 tot 3 kleurtjes!)
  maandag 9 december 2013 @ 19:11:11 #92
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_134089571
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:18 schreef Patapon het volgende:
Wauw, dat wordt mooi Huppelmuts!

Ik kreeg dit weekend een hele doos vol kokertjes met oud borduurzijde! Er zit een heleboel bij van een mij onbekend merk J.S. Schurer. Ik heb een omnummeringstabel gevonden die ongeveer het juiste dmc nummer aangeeft. Maar het is allemaal erg oud en er zit duidelijk kleurverschil tussen de oude kleuren en de nieuwe kleuren (dmc zelfde nummer oud en nieuw).

Fotootje van de nieuwe aanwinst :D (in ieder kokertje zit 2 tot 3 kleurtjes!)
[ link | afbeelding ]
Oh gaaf!!
Ik ben de enige in mijn omgeving die borduurt dus ik krijg zelden tot nooit zoiets -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_134100498
Ik schiet ineens hele stukken op! Ik ben zelf erg verrast hoe snel het ineens gaat nadat ik het zo lang eventjes heb laten liggen :')



Ik kom erg dicht bij ongeveer de helft afhebben! Hopelijk heb ik dat voor het einde van de week wel :)
  maandag 9 december 2013 @ 23:12:41 #94
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_134101967
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef LadyGrey het volgende:
Ik schiet ineens hele stukken op! Ik ben zelf erg verrast hoe snel het ineens gaat nadat ik het zo lang eventjes heb laten liggen :')

[ link | afbeelding ]

Ik kom erg dicht bij ongeveer de helft afhebben! Hopelijk heb ik dat voor het einde van de week wel :)
Oe hij is mooi!!

Hoe groot gaat die worden?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_134103097
De verpakking zegt 27 x 32 cm. Zoals je het nu ziet is het midden boven de echte vaas, met die kleine rode stukjes boven de roze bloemetjes het midden. Dus vanaf daar nog naar boven :P de onderkant is helemaal klaar.
  dinsdag 10 december 2013 @ 07:59:54 #96
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_134107682
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef LadyGrey het volgende:
De verpakking zegt 27 x 32 cm. Zoals je het nu ziet is het midden boven de echte vaas, met die kleine rode stukjes boven de roze bloemetjes het midden. Dus vanaf daar nog naar boven :P de onderkant is helemaal klaar.
Goed bezig hoor ^O^
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_134115715
Mooi weer allemaal hier :) En ja, dat kleurverschil is soms best groot, ik was laatst ook in de winkel, en daar zat behoorlijk verschil tussen twee strengetjes DMC garen met het zelfde nummer in hetzelfde bakje. Best stom, maar ja...

Ik ben nu even druk kerstkaarten aan het maken, borduren komt volgende week weer.
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:04:51 #98
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_134118851
Ik heb alle dmc kleurtjes nu op bobbins zitten en gemarkeerd als oude kleuren. Er zijn ook kleuren die wel hetzelfde zijn maar dan een ander nummer hebben. Lekker verwarrend. }:|
Ik houd ze wel apart voor de kleinere werkjes.

De J.S. Schurer kleuren moet ik nog uitzoeken, dat zijn er veel meer dan de DMC kleuren!

Ik heb straks drie bewaardozen, DMC nieuw, DMC oud en J.S. Schurer. :D
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:01:32 #99
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_134122650
Kom ik aanzetten met mijn 10 kleuren doos -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 11 december 2013 @ 12:37:42 #100
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_134146129
Ik denk niet dat ik een donkere kleur zoals zwart ooit nog met 2 draden zal borduren.
Ik vind het prachtig dat er geen witte puntjes in het lijfje zitten O+



4 draden is misschien wel wat overdreven maar ja geeft in deze wel een mooi effect. :P Helaas is dat niet goed te zien op de foto maar, zoals ik al had gezegd, het lijkt nu echt of de vleugel achter het lijfje zit.
Weer wat geleerd voor het volgende projectje *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')