abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6071299
Bij haar roots, ze is gestopt met dat belachelijk R&B gebeuren
Haar nieuwe nummer heetL through the rain
You only live once
pi_6071405
ze had zeker geld nodig om de drugs afkick klinieken te betalen
net even geluistered, klinkt precies als alles wat ze eerst gedaan heeft ja. Weet niet of je dat positief of negatief moet zien
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 oktober 2002 @ 13:55:46 #3
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_6071417
En ze gilt nog net zo als in 't begin? ('t maakt me in principe weinig uit, ik luister toch nooit nar Sky radio).
pi_6071486
alsof zo'n mens roots heeft... trends volgen van het begin af aan voor de poen, dat is de bezigheid van die 'zangeres'.
pi_6071571
Mariah Carey... roots... popster...

Om de een of andere reden heb ik daar nogal moeite mee. Ik bedoel, iemand die met een vent in bed duikt om zo een vet contract in de wacht te slepen noem je toch gewoon een slet? Of op z'n minst een golddigger.

Ik hoorde trouwens (eer)gisteren (?) dat die vent waar Mariah mee getrouwd was, opnieuw in het huwelijk is getreden met een of ander nieuwkomertje... misschien wel de nieuwe Mariah Carey? Ik vraag me af of dat de normale gang van zaken is bij Sony. (Ron Brandsteder heeft toch ook iets met Sony? Misschien dat dat van dat buitenechtelijke kind dan ook wel waar is... )

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')