abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133633325
Hey mensen
Weer iemand van jullie of een hartruisje wat op jonge leeftijd wordt geconstateerd (en is weggetrokken), gevolgen heeft voor de toekomst?
Ik kan het via google dus echt niet vinden...
Alvast bedankt!
The Secret Society of Poobahs.
pi_133633360
Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar ik weet dat mijn broer is geboren met een ruisje in zijn hart welke uiteindelijk is verdwenen.

Ik weet dat hij vroeger elk jaar op controle ging bij de huisarts. Tot hij het zelf niet meer wilde. Nu heeft mijn broer daar geen last van. Ik weet alleen dat als hij wel iets heeft dit altijd wel omhoog komt in de gedachten.
Verder speelt het in zijn leven geen rol eigenlijk.
pi_133633547
Had ik als kind ook.
Leef nog steeds ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_133633577
Een ruisje is niets meer dan dat het bloed "kolkt" dit kan bij bijv een gaatje in het hart, of een slechte hartklep.
Maar soms is het bij babys "normaal" er is dan niks met het hartje aan de hand, alleen zijn de bloedvaten dan nog zo klein dat t soms ook "kolkt" dit is volledig onschuldig.

Je zou aan je dokter kunnen vragen of er dus echt iets mis was met t hartje of dat het een "normaal" hartgeruisje voor een baby was. Succes
pi_133633597
Ik had een gaatje en het enige waar ik het aan merk is dat ze het hartje van de baby extra onderzoeken nu ik zwanger ben. En er zijn onderzoeken naar de link van een gaatje en migraine en dat heb ik dus ook heel erg.
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:26:49 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_133633657
Kan je arts dat niet vertellen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_133633687
Ik had ook een hartruisje (en niks aan overgehouden). Dat komt echt vaak voor. Zoals gezegd, ga de oorzaak na, vraag het aan de arts die het geconstateerd heeft.
pi_133634024
Heb het gehad toen ik nog jong lief klein en onschuldig was maar na jaren niks meer te horen/zien.
Begreep van de dokter destijds dat veel kinderen dit hebben en dat het dicht groeit.
(vond het zelf wel een apart verhaal) :Y
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_133634043
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 07:32 schreef MokeyFrag het volgende:
Hey mensen
Hoi!
quote:
Weet iemand van jullie of een hartruisje wat op jonge leeftijd wordt geconstateerd (en is weggetrokken), gevolgen heeft voor de toekomst?
Ja ik. Uiteindelijk gaattie dood.

Behalve dan als hij (of zij?) een Highlander blijkt te zijn. Dan gaat hij/zij in de toekomst hoofden afhakken van andere Highlanders want d'r kan er maar only one zijn en alles.

:7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_133636312
Bedankt allemaal!
Het is in dit geval mijn eigen hart, ik had als kind een hartruisje en heb eigenlijk altijd gehad dat ik mn hart extreem goed voel kloppen, anderen merken dat minder. Vroeg me af of je op latere leeftijd daar nog iets van zal gaan merken.

Ik ben geen hypogonder overigens, gewoon interesse :)
The Secret Society of Poobahs.
  dinsdag 26 november 2013 @ 19:58:04 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133651940
Ik vind dit typisch een vraag die je aan een arts moet stellen en niet op een forum.

Wat voor de een geldt gaat voor een ander niet op.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')