Ja ik tunede al uit na 10 seconden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, nu dan eentje voor jou en Broertje
voor jou
voor Broertje
Na dit nummer sluit ik af, ik snap echt nog even niet hoe deze versie een playlist kan afspelen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:34 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo ook slapen. Ik ben de laatste dagen behoorlijk in een sleur en een halve depressie aan het afzakken.
Ik heb SAM afgesloten, ik hoop dat GUP het oppaktquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]Ah dat is rot.
Babbelen we morgen of overmorgen even over bij, okay?
Is goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]Ah dat is rot.
Babbelen we morgen of overmorgen even over bij, okay?
Ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb SAM afgesloten, ik hoop dat GUP het oppakt
Ga jij nog even doemdenken op dit momentquote:
goed hoor. alleen ben ik serieus aan het snotteren, dit weer ook héquote:
Ik zat net mijn neus te snuiten toen ik dat las!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed hoor. alleen ben ik serieus aan het snotteren, dit weer ook hé
het is nu wel zo dat ik al jaren last van de neus heb maar in de herfst en winter is het nog veel erger.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat net mijn neus e snuiten toen ik dat las!Gelukkig is het bij mij al een stuk minder aan het worden.
Ja ik ben mijn hele leven al snotterig, maar idd is het rond dit deel van het jaar wel erger.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is nu wel zo dat ik al jaren last van de neus heb maar in de herfst en winter is het nog veel erger.
ik ben ooit op m'n neus gedonderd tijdens turnen en neusschelp was scheefgegroeid, operatie gehad waarbij ik afgezien heb en het is niet veel beter gewordenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben mijn hele leven al snotterig, maar idd is het rond dit deel van het jaar wel erger.
Als kind was het helemaal erg, tot ik een neusoperatie kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |