Nee dat was ook niet chique... heeft ze er nu al iets over gezegd eigenlijk?quote:Op maandag 25 november 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet tof van haar hoe ze andere artiesten neersabelt, zoals ze bij Ilse DeLange heeft gedaan.
Ik vind het wel fijn dat ze tenminste eerlijk is. De Lange is voor een flink deel vooral goed, omdat iedereen haar goed moet vinden. Maar hoeveel scoort ze nu werkelijk op basis van haar muziek. Dat stelt niet veel voor tov andere artiesten die die goodwill niet krijgen terwijl ze betere muziek maken.quote:Op maandag 25 november 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet tof van haar hoe ze andere artiesten neersabelt, zoals ze bij Ilse DeLange heeft gedaan.
Kattukse loempia, niks mis mee.quote:
Interessant, had ik niet achter jou gezochtquote:Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hoor. ik luister heavy metal
Nee sorry, ik was even aan het genieten van de getalenteerde jeugd van katwijk.quote:Op maandag 25 november 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kattukse loempia, niks mis mee.
Ken je ook het begrip Kattuks kroketje?
Ze heeft daar toch allang van gezegd dat ze dat niet zo meende en zonet zei ze dat ze het leuk vond dat zij en Waylon naar het Songfestival gaan.quote:Op maandag 25 november 2013 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat was ook niet chique... heeft ze er nu al iets over gezegd eigenlijk?
Lams God toch? Die je de strot afsnijd en dan op je deur smeert? Ja leuke rituelen die religekkies...quote:
alsof jij mij kentquote:Op maandag 25 november 2013 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Interessant, had ik niet achter jou gezocht
Als je gaat vrijen met je meisje in de duinen, stop je hem eerst in het zand en daarna in je meisje.quote:Op maandag 25 november 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was even aan het genieten van de getalenteerde jeugd van katwijk.
Deze ga ik onthouden.quote:Op maandag 25 november 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je gaat vrijen met je meisje in de duinen, stop je hem eerst in het zand en daarna in je meisje.
Onzin en een opmerking vol met vooroordelen. Ik heb ook niks met metal, maar ken heel wat metal-mensen. Prima volk.quote:Op maandag 25 november 2013 23:30 schreef superniger het volgende:
Metal
Muziek voor ongewassen langharig tuig
Jeroen heeft de remote.quote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Anouk heeft geloof ik een op afstand bedienbare buttplug in
quote:
FAP FAP FAPquote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Eindelijk, iemand is het met me eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |