Inderdaad, dat soort cijfers zeggen helemaal niks als je niet weet in welke context je het moet zienquote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
Maar de woonlasten en leefkosten daar zijn veel lager.
Voor zover ik weet zijn mijn ouders nooit in Azië geweest, maar je weet maar nooitquote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf daar ook wel gemaakt...je weet het niet he?
Je bent in de war met Lange Frans.quote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Zit Kees weer lekker aan de drugs?
quote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
Maar de woonlasten en leefkosten daar zijn veel lager.
Allemaal zelf bouw...slimme mensen...quote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Inderdaad, dat soort cijfers zeggen helemaal niks als je niet weet in welke context je het moet zien
She's a crazy chickquote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
Anouk en die griezel naast haar zien er echt knetterstoned uit.
Het loon is niet het ergste, vooral de bizarre werktijden zijn denk ik een probleemquote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Inderdaad, dat soort cijfers zeggen helemaal niks als je niet weet in welke context je het moet zien
Ikea voor dummiesquote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Allemaal zelf bouw...slimme mensen...![]()
[ afbeelding ]
is dat niet in de filipijnen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En die fabrieken dus ook. Dan ben je toch gek als je daar verantwoordelijk voor wilt zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en met haar de andere helft van nederland. laten we nu niet heel schijnheilig hier gaan doen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Anouk checkt niet waar haar kleding vandaan komt. Met moderne slavernij heeft ze dus niet zo veel problemen. Waarvan akte.
Maak daar 99% van....quote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en met haar de andere helft van nederland. laten we nu niet heel schijnheilig hier gaan doen.
Ik vind het ook zo een enge kwal, behalve als Johannes een Veto geeft dan verander ik wel mijn mening.quote:Op maandag 25 november 2013 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het maar een arrogante kwal, met z'n "droomfabriek".
Hij is als grote afnemer gewoon in staat om voorwaarden te stellen aan arbeidsomstandigheden. Dit wilt hij echter niet omdat alleen de winstmarge telt, maar zeg dat dan ook onomwonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |