Pre-logopediste! Die weten meer van een afwijkende tongmotoriekquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef angelatje het volgende:
Ja dat gaan we ook doen. Vanmiddag gebeld, maar ze had geen idee en heeft ons doorverwezen naar een ander. Daar kunnen we morgen contact mee opnemen.
Maar vroeg me af of jullie er ervaringen hebben of tips hebben
+1quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Pre-logopediste! Die weten meer van een afwijkende tongmotoriek
Vanavond weer geprobeerd en nu wel opbrengst, 12cc. Alleen heb ik echt het gevoel dat ie rechts minder goed wvacuum trekt dan links. Hij stond ook opeens comfy op stand 6 waar eerder 5 al vrij fors was.quote:
Verrek... dat zou hier ook wel eens het probleem kunnen zijn. Mijn kolf begint ook kuren te vertonen. Gewoon tijdens het kolven ineens uitgaan bijvoorbeeld, en dan bij het opnieuw aanzetten helemaal van slag zijn, letterlijk. Heb ook het gevoel dat er minder 'kracht' in zitquote:Op woensdag 11 december 2013 09:27 schreef Kyara het volgende:
Oooh, dat is zuur.....
Ik heb trouwens ook een gehad dat mijn productie achteruit denderde omdat mijn kolf niet lekker werkte. Vervangen van de slangetjes deed het hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ja, bekend. En oh wee als de tepel dan uit haar mond floept, dan is het huilen. Doen ze nu trouwens niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn er meer kindjes die de borst het liefst met 1 hand wegduwen tijdens het drinken? Of, als je de hand vasthoudt, hun hoofd naar achteren trekken? Het lijkt alsof E een soort spanning op de borst wil. Helaas is dat voor mij erg onprettig (zeker aan de kant waar het kloofje zit)
Nee eten is voor mietjesquote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Nou en Faye eet toch ook niet zo goed? Dan is dit een prachtig lijntje op nog zoveel bv
Ooooh dat zou een hoop verklaren.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:27 schreef Kyara het volgende:
Ik heb trouwens ook een gehad dat mijn productie achteruit denderde omdat mijn kolf niet lekker werkte. Vervangen van de slangetjes deed het hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |