quote:Nee, jij beweert dat die foto tijdens de demonstratie gemaakt is. Beetje jammer dit X-ray.
Op donderdag 14 november 2002 11:28 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee, ik beweer dat het vredelievende gasten zijn, daar in Belgie. De AEL dus, waar deze foto doodleuk op de site staat.
quote:zoeken is lastig voor je he?
Op donderdag 14 november 2002 11:21 schreef gelly het volgende:[..]
Waar staat op die pagina dat die foto in België is genomenm ik kan het nergens vinden
Sterker nog, die foto staat helemaal niet bij het demonstratie verhaal. Ik heb ook niks met het AEL, maar ga d'r geen dingen over verzinnen.
de foto staat hier:
http://www.arabeuropean.org/pics290902.htm
onder de kop:
Brother Dyab Abou Jahjah addressing AEL Sympathizers
maar goed, de omgeving lijk t inderdaad erg veel op de westbank
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 14-11-2002 11:33]
quote:
Op donderdag 14 november 2002 11:30 schreef robh het volgende:[..]
Die kerel/vrouw maakt een vuist. Effe goed kijken dan zie je het wel. Niks hitlergroet.
quote:Helaas heb ik van Gelly nog steeds niet gehoord wat het dan wel moet voorstellen. Ik zie een Hitlergroet, niet omdat ik die per sé WIL zien, maar omdat dat logischerwijs goed is aan te nemen. Dat gebeurt namelijk wel vaker met dat soort 'demonstraties'.
Op donderdag 14 november 2002 11:30 schreef gelly het volgende:[..]
WAAR ZIE JIJ EEN HITLERGROET ? Ik zie alleen iemand die het "strijdbaar" gebaar maakt, geheven arm met gebalde vuist dus. Maar zie lekker wat je wilt zien, en geloof in je eigen onzin.
Een niet volmaakte hand maakt vaak nog steeds een Hitlergroet, het gaat om het idee waarmee die jongen zijn arm omhoog steekt.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 14-11-2002 11:35]
quote:Waar ? En met welke "pro-palestijnse demonstranten" ? En waren dat dezelfde mensen ? En wat heeft dat met deze demonstratie te maken ?
Op donderdag 14 november 2002 11:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
[gelly-mode]
Misschien steekt hij wel beleeft zijn vinger omhoog om iets aan Meneer Jahjah te vragen?
[/gelly-mode]Pro-palestijnse demonstranten hebben al eerder samen met Neo-nazi's gedemonstreerd tegen Israel.
quote:He welnee, joden voortdurend uitmaken voor Hitler, en ramen van joodse winkels ingooien is tot daaraan toe, maar obscure dingen als de hitlergroet brengen, dat doen ze echt niet hoor, ondenkbaar !
Op donderdag 14 november 2002 11:33 schreef Disorder het volgende:[..]
[..]Helaas heb ik van Gelly nog steeds niet gehoord wat het dan wel moet voorstellen. Ik zie een Hitlergroet, niet omdat ik die per sé WIL zien, maar omdat dat logischerwijs goed is aan te nemen. Dat gebeurt namelijk wel vaker met dat soort 'demonstraties'.
quote:Ik heb het over deze foto :
Op donderdag 14 november 2002 11:32 schreef eRR_ het volgende:[..]
zoeken is lastig voor je he?
de foto staat hier:
http://www.arabeuropean.org/pics290902.htmonder de kop:
Brother Dyab Abou Jahjah addressing AEL Sympathizersmaar goed, de omgeving lijk t inderdaad erg veel op de westbank
Die X-ray doodleuk plaatst alsof het tijdens de demonstratie was.
quote:Ja natuurlijk. Spreekt toch voor zich?
Op donderdag 14 november 2002 11:27 schreef Disorder het volgende:[..]
Hij staat daar toch echt met z'n arm schuin omhoog, kijkend naar de fotograaf. Lijkt mij toch echt meer op een Hitlergroet. Welke verklaring heb jij dan voor deze foto, dat hij even naar z'n buurvrouw zwaait?
Bla, hij doet gewoon de hitlergroet. Zoals zovele van zijn maatjes vorige maand tijdens die demonstratie.
quote:Dat staat nergens, geen woordjes in me mond leggen jochie.
Op donderdag 14 november 2002 11:31 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, jij beweert dat die foto tijdens de demonstratie gemaakt is.
quote:Jouw geboorte? Tja, ik weet het
Beetje jammer dit X-ray.
quote:http://www.rnw.nl/achtergronden/html/otpor001221.html
Op donderdag 14 november 2002 11:33 schreef Disorder het volgende:[..]
[..]Helaas heb ik van Gelly nog steeds niet gehoord wat het dan wel moet voorstellen. Ik zie een Hitlergroet, niet omdat ik die per sé WIL zien, maar omdat dat logischerwijs goed is aan te nemen. Dat gebeurt namelijk wel vaker met dat soort 'demonstraties'.
Een niet volmaakte hand maakt vaak nog steeds een Hitlergroet, het gaat om het idee waarmee die jongen zijn arm omhoog steekt.
quote:
Op donderdag 14 november 2002 11:38 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja natuurlijk. Spreekt toch voor zich?
Bla, hij doet gewoon de hitlergroet. Zoals zovele van zijn maatjes vorige maand tijdens die demonstratie.
Is ie niet duidelijk genoeg ?
quote:Ja, de Swastika is in India een teken van geluk
Op donderdag 14 november 2002 11:40 schreef gelly het volgende:[..]
http://www.rnw.nl/achtergronden/html/otpor001221.html
quote:Is het zo moeilijk om toe te geven dat gelly in deze gewoon gelijk heeft?
Op donderdag 14 november 2002 11:41 schreef X-Ray het volgende:
Ja, de Swastika is in India een teken van geluk.
quote:Dezelfde organisator misschien?
Op donderdag 14 november 2002 11:33 schreef gelly het volgende:[..]
Waar ? En met welke "pro-palestijnse demonstranten" ? En waren dat dezelfde mensen ? En wat heeft dat met deze demonstratie te maken ?
Van oa DEZE demonstratie:
quote:
Abou Jahjah komt!''Joden zijn honden!'' scanderen ze tijdens een betoging. Een Antwerpse diamantair wordt het ziekenhuis in getrapt. Een Amerikaanse Jood wordt neergeschoten. Woede en frustratie heersen onder de moslimdemonstranten. Op deze kolkende emoties speelt ex-Hezbollah-strijder Abou Jahjah vakkundig in. Na zijn angstaanjagende opmars in België wil hij nu zijn invloedssfeer naar ons land uitbreiden.
Op 3 april dit jaar protesteren Antwerpse moslims massaal tegen Israël. Als de demonstranten oprukken naar de Joodse diamantwijk begint een veldslag met de politie. Voorbijgangers worden gemolesteerd, auto's en winkelruiten sneuvelen. s Avonds worden molotovcocktails naar een synagoge gesmeten.
Verantwoordelijk voor de manifestatie is de 31-jarige Libanees Dyab Abou Jahjah, voorzitter van de vooral in Antwerpen actieve Arabisch-Europese Liga (AEL). Wie denkt dat Jahjah naderhand zijn spijt betuigde, heeft het mis. De Liga verklaarde in alle ernst dat de rellen het gevolg waren van een extreme provocatie door de politie en nu als voorwendsel werden gebruikt om een lastercampagne tegen de (Arabische, JdW) gemeenschap en tegen de AEL te voeren.
quote:
Op donderdag 14 november 2002 11:40 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat staat nergens, geen woordjes in me mond leggen jochie.
[..]
quote:Je zet een foto van de demonstratie en een foto uit de westbank onder elkaar, vervolgens zeg je "Vredelievende gasten daat in België
Op donderdag 14 november 2002 10:25 schreef X-Ray het volgende:
Ah... de hitlergroeten komen ook weer erbijVredelievende gasten daar in Belgie
.
quote:Daar heb je dan vast wel een bron van
Op donderdag 14 november 2002 11:42 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dezelfde organisator misschien?
.
Van oa DEZE demonstratie:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 14-11-2002 11:45]
quote:De AEL is een Belgische organisatie. Jahjah woont in Belgie. Jahjah heeft dat soort foto's op de site.
Op donderdag 14 november 2002 11:43 schreef gelly het volgende:[..]
[..]Je zet een foto van de demonstratie en een foto uit de westbank onder elkaar, vervolgens zeg je "Vredelievende gasten daat in België
". Wat wil je anders suggereren dan dat die beide foto's in belgië zijn gemaakt
Is lezen en interpreteren nu echt zo moeilijk.
quote:Goh zeg, dat was weer heerlijk verhelderend..
Op donderdag 14 november 2002 11:40 schreef gelly het volgende:[..]
http://www.rnw.nl/achtergronden/html/otpor001221.html
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 14-11-2002 11:49]
quote:Nou ja, je zoekt het maar uit X-ray. Je bent m'n tijd niet waard. Doegie frust.
Op donderdag 14 november 2002 11:45 schreef X-Ray het volgende:[..]
De AEL is een Belgische organisatie. Jahjah woont in Belgie. Jahjah heeft dat soort foto's op de site.
Fijne gasten daar in Belgie.Is lezen en interpreteren nu echt zo moeilijk.
quote:Die is pas 4 keer langsgekomen.
Op donderdag 14 november 2002 11:45 schreef gelly het volgende:[..]
Daar heb je dan vast wel een bron van
![]()
Het reformatorisch dagblad.
quote:Ja, blijkbaar ken je de betekenis van een gebalde vuist niet, vandaar de link. Snap je het nu wel ?
Op donderdag 14 november 2002 11:46 schreef Disorder het volgende:[..]
Goh zeg, dat was weer heerlijk verhelderend..
quote:
Op donderdag 14 november 2002 11:47 schreef gelly het volgende:[..]
Nou ja, je zoekt het maar uit X-ray. Je bent m'n tijd niet waard. Doegie frust.
Lees de link vh reformatisch dagblad nog even. Dan leer je nog wat. http://www.erdee.nl/website/artikel.php?id=37109
quote:Ja papa..
Op donderdag 14 november 2002 11:49 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, blijkbaar ken je de betekenis van een gebalde vuist niet, vandaar de link. Snap je het nu wel ?
quote:Dat zie je met je ogen als je naar het plaatje kijkt
Op donderdag 14 november 2002 11:50 schreef Disorder het volgende:Ja papa..
Maar waar zie jij een gebalde vuist op die foto dan?
quote:Ja, en nou zou ik ook het stukje kunnen plaatsen wat uit een andere krant dan het reformatorisch dagblad komt (ik dacht trouwens dat je niks moest hebben van fundamentalisten, maar als het je uitkomt gebruik je hun berichten wel), maar die heeft hier ook al 10 keer gestaan. Overigens staat in dat stukje de link met neo-nazi's niet, kun je dat nog even opzoeken ?
Op donderdag 14 november 2002 11:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
Die is pas 4 keer langsgekomen.
Een beetje lezen en weten waar je het over hebt zou wel handig zijn voordat je onzin neerplempt
http://www.erdee.nl/website/artikel.php?id=37109Het reformatorisch dagblad.
quote:Ik geef het op.
Op donderdag 14 november 2002 11:51 schreef robh het volgende:[..]
Dat zie je met je ogen als je naar het plaatje kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |