Snap ik bestquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, helder, dan gaat ze van het weekend verhuizen! End of an era.. Het is wel veul hoor. Bv... en nu ook al naar haar eigen kamer..
Hij belde mij omdat ze met gewiegd worden niet in slaap viel (alhoewel ik me wel afvraag of hij dat ook al met alle lampen aan deedquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Waarom belt hij jou dan?!Als mijn vriend mij zou bellen zeg ik "Extra blij dat ik in de kroeg zit, succes ermee!"
Wacht, ik besef nu dat je dus ook echt naar huis bent gegaan! Doe je dat altijd?Hij was toch laatst een heel weekend weg, dan mag jij toch wel een avondje off-duty?
Nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
En heb m'n sollicitatie maar afgezegd
Mini ging hier rond zes maanden naar zn eigen kamer, en achteraf gezien hadden we dat wel eerder kunnen/moeten doen. Ik vond het echt een mega stap, wilde er zelf nog niet aan, maar we sliepen alledrie steeds slechter 's nachts. Toen gingen we een weekje weg en zijn bedje paste niet bij ons op de slaapkamer. Hij ging dus cold turkey op een eigen kamer en we sliepen alledrie de hele nacht opeens doorquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier past geen co-sleeper.. Vriend wil mup eigenlijk naar naar eigen kamer hebben zo langzamerhand, omdat zijn (en mijn) slaap erdoor gestoord wordt en ze een half jaar is bijna. Maar ik ben bang dat ik haar signalen mis, ze slecht(er) gaat slapen en we dan met een probleem komen te zitten. Nu ze nog bij ons op de kamer slaapt, kan ik sneller ingrijpen. Maarja, dat kan natuurlijk ook niet eeuwig zo blijven. Ik vind het lastig.
Heel herkenbaar. Riley vindt het zware mishandeling en zij leeft ook heel erg mee met Noor in dezequote:Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, we hebben neusspray, maar dingen aan je neus doen, zoals sprayen of giga snotklompen weghalen is vooral iets om Heel Erg Boos om te worden en Nog Harder te gaan HUILEN. Nee. Krijsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |