SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten op Lajor Mazerquote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik denk dat als je major lazer luistert je gains instant shrinken
Meisjes met striations en veinzzzzquote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hier evt backup gym chicks
[ afbeelding ]
Nee man zijn gewoon legit vrouwen.quote:
Im dat geval doe ik ze allemaal. Meerdere malen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man zijn gewoon legit vrouwen.
Zou die twee brunettes en de blonde in het midden hard raken iig.
woud get raped by/10quote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hier evt backup gym chicks
[ afbeelding ]
FF season finale Boardwalk Empire downen broederrr.quote:Op maandag 25 november 2013 20:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Im dat geval doe ik ze allemaal. Meerdere malen.
Ja man staat al klaar. Normaal keek k altijd voor vi maar was te laat thuis vandaag. Morgen wordt em ook niet want Ajax. Woensdag pasquote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
FF season finale Boardwalk Empire downen broederrr.
ahahah goede OP welquote:
The Walking Dead blijf ik toch beter vinden.quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
FF season finale Boardwalk Empire downen broederrr.
Welkom jonge! hoeveel til jij?quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
The Walking Dead blijf ik toch beter vinden.
echt?quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
450 kilo jeweet. Wat nou welkom? Ik kom hier wel vaker.
Mwah, was een half seizoen leuk daatna kon het me echt niet meer boeien.quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
The Walking Dead blijf ik toch beter vinden.
Si señorquote:
Ach, ik ben horrorliefhebber, misschien is dat het probleem.quote:Op maandag 25 november 2013 21:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, was een half seizoen leuk daatna kon het me echt niet meer boeien.
Alhoewel ik Season4 van boardwalk wel een beetje vind tegenvallen. Paar goeie eps, maar er gebeurde te weinig. Bijv de ep van 2 weken geleden was top, met de cliffhanger in chicago. Zie je de aflevering van.vorige week komt chicago er niet eens in voor.
Ik word echt altijd gek van die man. Zeker 70% van mijn notes zijn van hem.quote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kijk nou mr uit voordat je weer een ban hebt
Minder dan 20% klapharkquote:Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik word echt altijd gek van die man. Zeker 70% van mijn notes zijn van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |