Studentenritmequote:Op dinsdag 26 november 2013 04:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet doorhalen want nog wat stuff afmaken en presentatie zo dadelijk om 9:00.![]()
Slaap lekker in ieder geval.
Hey lekker ding! Hoe gaat het nu joh. Al weer 10kg geplust?quote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice shit! Jammer van de kleding. (lil' homo)
Trouwens Ray, ouwe molenaar, ga je er straks even tussen uit? Of gewoon die jilla workout zetten?
[..]
RIP HAAGSE RINUS RAYMOND K MOLENAAR
thee hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
Iedereen al een bakje koffie op het bureautje?? Another day at the office. #loonslaaf
Zal wel niet naar de Costa del Sol zijn danquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:46 schreef fathank het volgende:
Heey boys,
Snakeman is vanaf vandaag een maand op vakantie dus gedraag jullie een beetje.
Een echte slang, heeft een dag voor zijn vakantie 'zgn' al zijn kloons een ban gegeven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:48 schreef fathank het volgende:
Oh kut heb ik nu verraden wue Cakey was
hele forum gaat gewoon op slot tot i terug is (of ergens wifi heeft onderweg)quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een echte slang, heeft een dag voor zijn vakantie 'zgn' al zijn kloons een ban gegeven.
Ik zal volgende keer sexy chick posten van de afdeling, ik toon altijd "oprecht" interesse in haar wat ze van het weekend gaat doen etc..vind ze leuk om te vertellen.quote:
Bitches denken echt altijd dat ze interessante weekenden meemaken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer sexy chick posten van de afdeling, ik toon altijd "oprecht" interesse in haar wat ze van het weekend gaat doen etc..vind ze leuk om te vertellen.
Nog even geduld, ik ben vanmiddag pas weg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:46 schreef fathank het volgende:
Heey boys,
Snakeman is vanaf vandaag een maand op vakantie dus gedraag jullie een beetje.
Ik wil je adminrechten wel overnemen om de orde te bewaren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog even geduld, ik ben vanmiddag pas weg.
Is er al overdracht geweest met alle aandachtspuntjes?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog even geduld, ik ben vanmiddag pas weg.
Ah okee, thanks. Ik zal het straks even regelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil je adminrechten wel overnemen om de orde te bewaren.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is er al overdracht geweest met alle aandachtspuntjes?
Duur? Zit er dan ook een lepeltje bij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ze verkopen bij AH to go tegenwoordig ook magere kwark
Nice.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ze verkopen bij AH to go tegenwoordig ook magere kwark
Geen lepel maar dan kan je zo een groene vorklepel voor salades pakken. Geen idee de prijs, maar als ik van JB naar huis ga pik ik geregeld een bakje mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:39 schreef Champy het volgende:
[..]
Duur? Zit er dan ook een lepeltje bij?
Oké, zal vanmiddag eens kijken dan, heb meestal wel trek als ik op het station aan komquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen lepel maar dan kan je zo een groene vorklepel voor salades pakken. Geen idee de prijs, maar als ik van JB naar huis ga pik ik geregeld een bakje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |