Shiiiit die ga ik anders halen, wil geen killzone maar boeie heb ik hem wel eerderquote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Santello het volgende:
[..]
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!
Wie van ons gaat morgen bellen?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
Shiiiit die ga ik anders halen, wil geen killzone maar boeie heb ik hem wel eerder
ik stuur nu even een mailtje, heb morgen namelijk school van 9uur tot 17 uurquote:
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffquote:Op maandag 25 november 2013 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik stuur nu even een mailtje, heb morgen namelijk school van 9uur tot 17 uur![]()
en ik ga ervan uit dat het morgen nog steeds op de site staat. heb jij trouwens enig idee hoe lang het duurt voor iets uit belgie? van nederland naar belgie is meestal volgende dag al in huis
is goed! normale versie is er trouwens ook nog denk ikquote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffPM me je nummer dan sms ik je gewoon als ik antwoord heb
Die wil ik niet. Kan best wachten voor die bundel.quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef RRuben het volgende:
[..]
is goed! normale versie is er trouwens ook nog denk ikhttp://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering
ja doe ik ook denk ik maar ik wou liever bf 4 maar met al die bugs enzo...quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Die wil ik niet. Kan best wachten voor die bundel.
Ja ik ook haha, maar bij bezorgen kun je alleen België selecteren. Hoe zorg je ervoor dat ze het gewoon bij je huis afleveren dan?quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Santello het volgende:
[..]
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!
Heb je mijn nummer ook ff gegeven, zou je me kunnen smsen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Zal max 3 dagen zijn. Ook best toch? Ik bel morgen wel ffPM me je nummer dan sms ik je gewoon als ik antwoord heb
Onzekerheid over de situatie nu met studie etc.quote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Hoezo hebben jullie hem toentertijd niet op tijd besteld ipv je nu in allerlei bochten te wringen?
In verband met vrije tijd bedoel je?quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Onzekerheid over de situatie nu met studie etc.
Yes.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
In verband met vrije tijd bedoel je?
Met bol.com acceptgiro had je hem altijd kunnen cancellen en had het je geen stuiver gekost.quote:
Wist ik toen niet, en had bovendien net een tv gekocht haha.quote:Op maandag 25 november 2013 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met bol.com acceptgiro had je hem altijd kunnen cancellen en had het je geen stuiver gekost.
was er niet echt mee bezig enzo, tot ik er achter kwam dat op mn laptop gamen kut is (obviously) en toen maar zo snel mogelijk preorder gedaan maar wss te laatquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Hoezo hebben jullie hem toentertijd niet op tijd besteld ipv je nu in allerlei bochten te wringen?
En daarvoor was je nog geen gamer ofzo? Hopelijk heb je hem snel!quote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef RRuben het volgende:
[..]
was er niet echt mee bezig enzo, tot ik er achter kwam dat op mn laptop gamen kut is (obviously) en toen maar zo snel mogelijk preorder gedaan maar wss te laat
Dacht dat het wel los zou lopenquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Bolters het volgende:
Jawel had ps2 en xbox 360 alleen geen geld voor live dus verkocht en toen LoL en tf2 gespeeld alleen sat is ziek skeerquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
En daarvoor was je nog geen gamer ofzo? Hopelijk heb je hem snel!
Hehe ok!quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Jawel had ps2 en xbox 360 alleen geen geld voor live dus verkocht en toen LoL en tf2 gespeeld alleen sat is ziek skeer
Nice!quote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht dat het wel los zou lopenWat uiteindelijk ook zo is, waarvoor dank Intertoys
![]()
Ok. Geen idee of ze überhaupt bezorgen naar NL. Ik neem aan dat RRuben hier meer van af weet. Zo niet dan is dat jammer dat het niet kanquote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Heb je mijn nummer ook ff gegeven, zou je me kunnen smsen?
Ik kon vanmiddag niet bestellen omdat ik met wat anders bezig wasquote:Op maandag 25 november 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht dat het wel los zou lopenWat uiteindelijk ook zo is, waarvoor dank Intertoys
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |