Ja dat vroeg ik me ook af. Nu is ie er weer af.quote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef RRuben het volgende:
hij is al niet meer verkrijgbaar ): maar ik ben nog in het scherm waar ik betalingsmethode kan kiezen! telt het dan al als (onafgerond0 bestelling? dus zit ik dan wel bij die nieuwe lading ofzo?
bij de intertoys? denk je dat ik met mn betalingscherm dat nog kan krijgen?quote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef kurk_droog het volgende:
Bevestiging per mail gekregen net dat ik de PS4 sowieso vrijdag krijg. De bundels zijn helemaal uitverkocht dus die kon ik niet meer regelen.
kijk gewoon op tweakers ofzoiets heb ik ac SE gekocht voor 56 euroquote:Op maandag 25 november 2013 17:37 schreef videonatic het volgende:
Kolere he, 70,- voor PS4 games? ( ik zie dit nu pas )
Ik ben 140,- kwijt voor twee launch spellen, gaat hem niet worden dus.
* edit
Ah, bart smit heeft ze voor 65,- dat scheelt al iets.
quote:Op maandag 25 november 2013 17:37 schreef videonatic het volgende:
Kolere he, 70,- voor PS4 games? ( ik zie dit nu pas )
Ik ben 140,- kwijt voor twee launch spellen, gaat hem niet worden dus.
* edit
Ah, bart smit heeft ze voor 65,- dat scheelt al iets.
www.budgetgaming.nlquote:Op maandag 25 november 2013 18:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
kijk gewoon op tweakers ofzoiets heb ik ac SE gekocht voor 56 euro
Op 'hard' proberen dan he.quote:Op maandag 25 november 2013 18:25 schreef Massief het volgende:
Heb een aantal walktroughs van Killzone bekeken maar ben er niet helemaal kapot van. De graphics zullen vast fenomenaal zijn maar als ik soms de houding van enemies zie dan valt het me nog al tegen. Voorbeeldje: tegenstanders die gewoon als een idioot in jou richting komen rennen zonder dekking te zoeken of wat dan ook, je hoeft ze dus alleen maar in je vizier te krijgen en je kan ze afmaken. Hun manier van approach is nogal amateuristisch.
Dit heeft me alleen maar meer in dubio gebracht over welke game ik nu moet gaan halen
Echt onbegrijpelijk. Die functie is juist geweldig. Aan de andere kant heb ik idd maar 1 controller nogquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Enchanter het volgende:
EA weer , eigen toernooien maken in Fifa 14 hebben ze uit de next-gen versies gehaald , omdat niemand het gebruikt![]()
![]()
Ik speel FIfa eigenlijk nooit online , speel meer met vrienden thuis op de bank.quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Die functie is juist geweldig. Aan de andere kant heb ik idd maar 1 controller nog
True. Ik kan het nu wel handelen omdat de volgende controller pas over 1 jaar komt inderdaad maar mensen die nu al meer controllers hebben willen die functie gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik speel FIfa eigenlijk nooit online , speel meer met vrienden thuis op de bank.
Dat kan dus nu niet meer , ja 1 tegen 1 en dan alles met pen en papier bijhouden
Belgen zijn niet te vertrouwen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
http://www.bartsmit.be/sh(...)chSource=Q&pageView=
Is dit legit denken jullie?
quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Belgen zijn niet te vertrouwen.
FUCK HELPDESK IS GESLOTEN! WIL BELLEN!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef DaggerOne het volgende:
http://www.bartsmit.be/sh(...)chSource=Q&pageView=
Is dit legit denken jullie?
quote:Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Eigenlijk wou ik helemaal geen PS4, maar nu Fallout 4 eraan zit te komen wil ik er wel één.
Ik heb dus geen pre-order, enige kans dat er een winkelvoorraad is bij een Bart Smit, Intertoys o.i.d?
Ik zit zelf te denken om naar een dorpje te rijden en er daar één te kopen. En is er al iets bekend over een nachtopening bij verschillende winkels?
Deden de Jappaners ook en de tweede wereldoorlog dus zo gek is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:25 schreef Massief het volgende:
Heb een aantal walktroughs van Killzone bekeken maar ben er niet helemaal kapot van. De graphics zullen vast fenomenaal zijn maar als ik soms de houding van enemies zie dan valt het me nog al tegen. Voorbeeldje: tegenstanders die gewoon als een idioot in jou richting komen rennen zonder dekking te zoeken of wat dan ook, je hoeft ze dus alleen maar in je vizier te krijgen en je kan ze afmaken. Hun manier van approach is nogal amateuristisch.
Dit heeft me alleen maar meer in dubio gebracht over welke game ik nu moet gaan halen
Kreeg ik net in me mail van intertoys gaat hier om een playstation 4 en FIFA 14 PS4quote:Order: xxxxxxxx-xxxxxxxxx
Beste Robbert,
Uw bestelling met bestelnummer xxxxxx - xxxxxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
Geen mail nog. Werden die brieven met die beschermfolie erin niet ook altijd door TNT gedaan in het proces waarna het met de post kwam?quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Kreeg ik net in me mail van intertoys gaat hier om een playstation 4 en FIFA 14 PS4
Bij kopje order staat bij gevraagd bij de PS4 en FIFA 14 een 1 en bij verstuurd niks. Heb wel een pakketcode gehad. Alleen de game kan het niet zijn die past echt wel in de brievenbus.
PS4 heb ik vanochtend pas besteld bij intertoys
Nog meer mensen al een mail gehad ?
lolled irl srsquote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Deden de Jappaners ook en de tweede wereldoorlog dus zo gek is het nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |