klinkt alsof het heel lang duurt. zou het gewoon bij uk amazon bestellen voor iets meer.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
Fifa 14 voor 47 euro bij Play asia...iemand ervaringen mee? Als ik hem nu bestel heb ik hem wanneer in huis?
Minder modes in de next-gen van FIFA 14?quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees vooral over minder modes en dezelfde irritaties als bij currentgen Fifa 14, vandaar.
Yep, geen tournament mode meer, geen online co-op vanaf je bank (je kan dus niet meer met 2 spelers op 1 bank online tegen anderen)...quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Minder modes in de next-gen van FIFA 14?
Voor 50 pond kan ik hem beter in NL halen ergens.quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt alsof het heel lang duurt. zou het gewoon bij uk amazon bestellen voor iets meer.
Oke, wat is in vredesnaam de tournament mode? Speel altijd alleen maar online seasons (1vs1 dus)quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, geen tournament mode meer, geen online co-op vanaf je bank (je kan dus niet meer met 2 spelers op 1 bank online tegen anderen)...
Nou dat je met vrienden een toernooi speelt bv.quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, wat is in vredesnaam de tournament mode? Speel altijd alleen maar online seasons (1vs1 dus)
Hoezo is die eruit dan?quote:Op maandag 25 november 2013 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou dat je met vrienden een toernooi speelt bv.
hmm. Mja, ik speel eigenlijk toch allen online dus mis het niet. Mja, welk spel moet ik anders kopenquote:
voor veel alfa mannetjes is de game te moeilijk! soms frustrerend moeilijk!quote:Op maandag 25 november 2013 15:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Kweet niet , maar die trekt me niet zo om de één of andere reden.
Moet zeggen dat ik ook veel negatieve berichten over killzone lees en hoor.
Weet niet of mensen hier hem al hebben gespeeld ?
[..]
Idd , denk dat ik nog maar even wacht.
En sowieso gewoon Plus neem , effe wat spellen downloaden , goed idee thanks
Goed om te horen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
voor veel alfa mannetjes is de game te moeilijk! soms frustrerend moeilijk!
blijkbaar hebben zij nooit eternal champions (megadrive), Streetfighter (hard modus) (mortal kombat arcade edition (very hard) of andere oude platformers gespeeld! die waren moeilijk!
andere klacht, de enemy waves, heeft elke shooter toch?
pro's graphics, controls en vrijheid!
Verschillende antwoorden van medewerkers hier voorbij zien komen, dus nee. Niemand weet het echt zeker.quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef RRuben het volgende:
weet iemand of dat bij de intertoys wel degelijk op de releasedag binnen komt?
hmm zal ik het doen? kan geen afterpay ):quote:Op maandag 25 november 2013 16:49 schreef Principia het volgende:
[..]
Verschillende antwoorden van medewerkers hier voorbij zien komen, dus nee. Niemand weet het echt zeker.
Ik heb net de klantenservice gebeld, die zei idd dat er een nieuwe levering is gekomen en dat je de PS4 gewoon op 29 november kan verwachten als je nr 1 (zie foto) besteld.quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef RRuben het volgende:
weet iemand of dat bij de intertoys wel degelijk op de releasedag binnen komt?
ik heb op vakantie mortal kombat 2 arcade edition gespeeld nou daar ben ik 4 uur mee bezig geweest.quote:Op maandag 25 november 2013 16:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Als ze in reviews zeggen dat een spel moeilijk is , vind ik dat alleen maar een pluspunt.
Zo'n beetje elk spel wat ik speel zet ik al standaard op hard omdat tegenwoordig zo'n beetje alle games veelste makkelijk zijn...
Ben zelf nog van de jaren 80/90 games met weinig of geen save points en alles tot in de treurigheid opnieuw proberen om het uiteindelijk te halen , geeft me veel meer voldoening dan een spel wat je in een paar uurtjes uitspeel zonder dood te gaan.
Maar ik las zoveel negatieve reviews dat ik zoiets had van wtf.
Maar goed , ik ga het vrijdag zelf maar eens bekijken
Thanks voor je reactie
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?quote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb net de klantenservice gebeld, die zei idd dat er een nieuwe levering is gekomen en dat je de PS4 gewoon op 29 november kan verwachten als je nr 1 (zie foto) besteld.
Denk het wel dan.quote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?
Ja, maar annuleren kan altijdquote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
en anders kom je gewoon in de tweede lading terecht?
ja okee maar heb ook al bij bol.com besteld en ben dus al 400 euro kwijt en anders ben ik 800 kwijt op het momentquote:
Je kan hem niet meer kopen, langer dan verwacht stond die op de site.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef DaggerOne het volgende:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Is deze nou uitverkocht of niet? Belde eerder vanmiddag de intertoys en zeiden ze dat je alleen nog kon reserveren, alleen kan je hem ook bestellen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |