Hoe weet je dat?quote:Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef RRuben het volgende:
kut snel naar huist gefiets vanuit school toen ik dat over intertoys zag, ben ik net te laat fml
Na het ontvangen van de aanbetaling krijgt u een mail met daarin het afhaal document daarop staat het adres waar u het kan afhalen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
voor iedereen die een Killzone mega bundel wil!! helaas woon ik er zelf heel ver vandaan dus voor mij geen optie maar misschien voor iemand anders wel
nee ik las het in dit topic lolquote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heb je gebeld dan?
Ik lees vooral over minder modes en dezelfde irritaties als bij currentgen Fifa 14, vandaar.quote:Op maandag 25 november 2013 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Fifa schijnt nextgen wel ook echt zo te zijn en veel beter / anders te zijn dan op de PS3. Veel betere animaties, echt publiek en de spelers doen veel meer verschillende dingen met de bal.
geloof er nix vanquote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die een Killzone mega bundel wil!! helaas woon ik er zelf heel ver vandaan dus voor mij geen optie maar misschien voor iemand anders wel
quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef RRuben het volgende:
Allemaal weer heel verdacht op dat Marktplaats. Bij iedereen moet je een aanbetaling doen, of alleen contact via de mail. Of je kan het weer niet persoonlijk ophalen, ik denk dat er een bult mensen opgelicht worden.quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Na het ontvangen van de aanbetaling krijgt u een mail met daarin het afhaal document daarop staat het adres waar u het kan afhalen.
Wij vragen 50% aanbetaling om de playstation te reserveren en het resterende bedag wordt bij afhalen geind.
seems legit
beschrikbaar !!!!!!!quote:
ja klopt maar er zijn ook mensen die dan samen met je hun preorder willen ophalenquote:Op maandag 25 november 2013 15:39 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[..]
Allemaal weer heel verdacht op dat Marktplaats. Bij iedereen moet je een aanbetaling doen, of alleen contact via de mail. Of je kan het weer niet persoonlijk ophalen, ik denk dat er een bult mensen opgelicht worden.
Volgens mij gewoon nog beschikbaar hoor. Iedereen hoort weer andere verhalen van medewerkers. Zou het gewoon proberen hoor of zelf even bellen.quote:
ja maar er staat weer 'reserveren' op de site en heb mn preorder bij bol.com nog en die is waarschijnlijk voor de 2de lading dus dat vindt ik ook wel primaquote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon nog beschikbaar hoor. Iedereen hoort weer andere verhalen van medewerkers. Zou het gewoon proberen hoor of zelf even bellen.
Je moet de 2e nemen he. De 1e staat idd op reserveren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar er staat weer 'reserveren' op de site en heb mn preorder bij bol.com nog en die is waarschijnlijk voor de 2de lading dus dat vindt ik ook wel prima
ohja nu zie ik het, hmm zit te twijfelen. doe het denk ik alleen als ze acceptgiro hebben anders ben ik al 800 kwijt en heb nog wel wat nodig lolquote:Op maandag 25 november 2013 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je moet de 2e nemen he. De 1e staat idd op reserveren.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik was een NBA fan in de tijd van Michael Jordan, daarna niet meer eigenlijk.
De eerdere NBA 2k games vond ik altijd wel tof maar ik bakte er vrij weinig van, snap niks van pick & rolls, plays etc
Ben meer een voetbalfan en FIFA speel ik altijd wel vaak, alleen lijkt het erop alsof nextgen Fifa niet een grote verbetering is ten opzichte van currentgen.
Lastige keuze
Ik heb mij zelf nog niet echt verdiept in FIFA 14, maar de current gen was echt slecht. Via de flanken rennen, voorzetten en vooral de chip through balls abusen. Hoeveel de next gen versie verschilt met de huidige kan ik niks zinnings over zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik was een NBA fan in de tijd van Michael Jordan, daarna niet meer eigenlijk.
De eerdere NBA 2k games vond ik altijd wel tof maar ik bakte er vrij weinig van, snap niks van pick & rolls, plays etc
Ben meer een voetbalfan en FIFA speel ik altijd wel vaak, alleen lijkt het erop alsof nextgen Fifa niet een grote verbetering is ten opzichte van currentgen.
Lastige keuze
Dat las ik dus ook over de nextgen versie, die lob through pass abuse enzo.quote:Op maandag 25 november 2013 15:50 schreef Principia het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mij zelf nog niet echt verdiept in FIFA 14, maar de current gen was echt slecht. Via de flanken rennen, voorzetten en vooral de chip through balls abusen. Hoeveel de next gen versie verschilt met de huidige kan ik niks zinnings over zeggen.
Ik ben zelf ook voornamelijk een voetbalfanaat, maar naarmate de Play-offs dichterbij komen ga ik wel eens een basketbalwedstrijd kijken. En ik kan je zeggen dat het zoveel meer voldoening geeft wanneer je een basketbalgame speelt met een bedoeling dan zonder, ik zou het dus aanraden om je er wat in te verdiepen. Ondanks het gebrek aan tactische bagage denk ik dat NBA 2K14 nog steeds een leuk spel is en de moeite waard is.
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lolquote:Beste Ruben,
Ik heb nog 1 beschikbaar>
Dat is mogelijk! alleen dan moet je het hele bedrag overmaken.
Mvg,
Fouad
quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef RRuben het volgende:
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lol
Vraag of je de PS4 ook kan ophalenquote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef RRuben het volgende:
hier! dit is wat die gast van MP zei toen ik vroeg of hij het ook wou opsturen:
[..]
als naar zn naam kijk lijkt het al onbetrouwbaar lol
ja sorry, maar kom op het 'voelt' wel minder veiligquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar al heette ie Klaas of Hendrik, je moet natuurlijk nooit 500 euro zomaar naar iemand overmaken.
ja dat kan staat in de MP advertentie, moet je wel al de helft overmaken en dan geeft hij het adres. Ja ja als je het hebt overgemaakt reageert hij opeens niet meer en op MP staat dat hij 7 exemplaren heeft maar in het mailtje opeens 1? lolquote:Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Vraag of je de PS4 ook kan ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |