* 8GB GDDR5 RAM. Tot nu toe gaven alle geruchten aan dat de PS4 4GB van de supersnelle (en relatief dure) GDDR5 RAM zou bevatten, maar dat blijkt dus 8GB te zijn geworden.
* De PS4 Eye-camera kan je via gezichtsherkenning op het systeem inloggen. De Eye bevat vier microfoons en lijkt ongeveer hetzelfde als Kinect te doen.
* De Dualshock 4 heeft een 'light bar' aan de bovenkant die verschillende kleuren kan tonen. De kleuren kunnen informatie weergeven, zo kan het bijvoorbeeld rood worden als je personage aan de rand van de dood is.
* De PS4 komt met een meegeleverde headset. De relatieve stilte bij PlayStation online-games is dus straks voorbij.
* Start en select zitten nu onder een 'options'-knop.
* De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB.
* PlayStation-app wordt tweede scherm tijdens spelen
* PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
* PlayStation 4 eind dit jaar verkrijgbaar
* Playstation 4 ondersteunt nieuwe Unreal Engine 4 en nieuwe Havok physics-engine

![1370918689.jpeg]()
Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
NBA, speelt echt heel gaaf, wel erg lastig!
Wil iemand mij ¤100 lenen?
StefanW
It's all about the game..
quote:
NBA, duidelijk verhaal
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Eigenlijk wou ik helemaal geen PS4, maar nu Fallout 4 eraan zit te komen wil ik er wel één.
Ik heb dus geen pre-order, enige kans dat er een winkelvoorraad is bij een Bart Smit, Intertoys o.i.d?
Ik zit zelf te denken om naar een dorpje te rijden en er daar één te kopen. En is er al iets bekend over een nachtopening bij verschillende winkels?
Putin for President _O_
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef Principia het volgende:[..]
Ben jij zelf een basketbal fan? Zo ja, zou ik absoluut voor NBA 2K14 gaan. De graphics vind ik er echt gelikt uitzien, bovendien is de gameplay gewoon goed. De pick & rolls zijn bijvoorbeeld functioneel, de fadeaway jumpers van Bryant zijn bijna identiek aan real life enz. Daarentegen zijn de menu's onoverzichtelijk en de storyline van MyCareer bijvoorbeeld erg scripted. Als je dus echt van basketbal kunt genieten zou ik sowieso voor NBA 2K14 gaan.
Ik was een NBA fan in de tijd van Michael Jordan, daarna niet meer eigenlijk.
De eerdere NBA 2k games vond ik altijd wel tof maar ik bakte er vrij weinig van, snap niks van pick & rolls, plays etc
Ben meer een voetbalfan en FIFA speel ik altijd wel vaak, alleen lijkt het erop alsof nextgen Fifa niet een grote verbetering is ten opzichte van currentgen.
Lastige keuze
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:Eigenlijk wou ik helemaal geen PS4, maar nu Fallout 4 eraan zit te komen wil ik er wel één.
Ik heb dus geen pre-order, enige kans dat er een winkelvoorraad is bij een Bart Smit, Intertoys o.i.d?
Ik zit zelf te denken om naar een dorpje te rijden en er daar één te kopen. En is er al iets bekend over een nachtopening bij verschillende winkels?
nachtverkoop is bij sommige winkels enkel op uitnodiging!
ze willen geen nachtbrakers omdat er geen vrije voorraad is in veel winkels!
maar misschien heb je in kleine winkeltjes geluk. Of kleine Duitse plaatsen.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
StefanW
It's all about the game..
quote:
Op maandag 25 november 2013 15:10 schreef Prullenbak6 het volgende:Eigenlijk wou ik helemaal geen PS4, maar nu Fallout 4 eraan zit te komen wil ik er wel één.
Ik zou er maar vanuit gaan dat die winkels die nachtopening houden deze alleen doen voor het afhalen van pre-orders (denk aan Saturn en MM). Ik denk dat je het meeste kans maakt bij een intertoys of zoiets in een of ander dorp.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
quote:
Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef Altron het volgende:Bleh... heb killzone besteld , maar weet niet welk spel ik daarnaast moet kopen :/
Heb altijd het liefst 2 spellen in het begin voor de afwisseling

assassins creed ?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
Rossdale
#MaximumAttack
quote:
Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef Altron het volgende:Bleh... heb killzone besteld , maar weet niet welk spel ik daarnaast moet kopen :/
Heb altijd het liefst 2 spellen in het begin voor de afwisseling

ALs je Plus haalt heb je sowieso al wat gratis titels. En er zijn sowieso wat Free to play titels in het begin
Please sir. When moon? When Mustang?