SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.quote:Op maandag 25 november 2013 01:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niet zo klagen en gewoon beter proberen te worden. Als je je gaat irriteren aan een spelletje ga je vanzelfsprekend slechter spelen.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangenMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
SonyIk maar zoeken op "Netherlands" of "Holland" bij die installers, stat het onder fucking "THE Netherlands"
![]()
![]()
Laat je niet opnaaien door dat mongooltje joh. Niemand hier neemt hem serieus.quote:Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangen![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangen![]()
Hoeft niet boos te worden, kan er niks aan doen dat je verliest.![]()
God, snap wel waarom.quote:Op maandag 25 november 2013 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien door dat mongooltje joh. Niemand hier neemt hem serieus.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
VDMquote:Op maandag 25 november 2013 01:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Hoeft niet boos te worden, kan er niks aan doen dat je verliest.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Idem:quote:Op maandag 25 november 2013 01:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb best veel contracten nu door al die (al dan niet gratis) pakjes openen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32![]()
![]()
Volgens mij kun je met Windows geen upgrade uitvoeren van 32 naar 64 bits.quote:Op maandag 25 november 2013 02:56 schreef Zhano het volgende:
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32
Andersom gaat volgens mij wel.![]()
Windowsquote:Op maandag 25 november 2013 02:56 schreef Zhano het volgende:
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32Microsoft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mogguh! Hele week geen FUTEn weer eens een waardeloos pakje van mijn gratis 20 packs
[ Bericht 38% gewijzigd door Nick op 25-11-2013 08:20:10 ]![]()
Lekker tochquote:Op maandag 25 november 2013 08:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh! Hele week geen FUTEn weer eens een waardeloos pakje van mijn gratis 20 packs
![]()
![]()
Iemand gaf laatst een link naar een site waar op stond wat ongeveer de TOTW kon gaan worden, ben die alleen kwijt. Heeft iemand die?![]()
Nu wel.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Deze bedoel ik nu.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef DuTank het volgende:
PotS, jouw vrienden zorgen voor ongeregeldheden op Den Bosch Centraal
Gisteravond laat terug van Twente. Helemaal niks mee gekregen van deze rotzooi trouwens, gewoon in een Twente-vak gezeten, met familie uit die regio. Naderhand op NAC-sites gekeken: op station Den Bosch was amper iets aan de hand: trein was defect, en dus moest het hele spul op het perron wachten. Dat ze daar wat onrustig van worden is niet vreemd, maar als je daar met 20 man politie de boel in de boel in bedwang kunt houden, kun je wel stellen dat er amper iets gebeurd is. Vervolgens is het in Twente inderdaad fout gegaan, met dank aan de harde kern van Twente, en buitensporig politie-optreden.
Voor de foto's: http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet zeggen dat de politie zich echt nog steeds geen raad weet met al die voetbalsupporters. Hadden jullie die beelden ook gezien van die Celtic-fans die werden opgepakt?quote:Op maandag 25 november 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteravond laat terug van Twente. Helemaal niks mee gekregen van deze rotzooi trouwens, gewoon in een Twente-vak gezeten, met familie uit die regio. Naderhand op NAC-sites gekeken: op station Den Bosch was amper iets aan de hand: trein was defect, en dus moest het hele spul op het perron wachten. Dat ze daar wat onrustig van worden is niet vreemd, maar als je daar met 20 man politie de boel in de boel in bedwang kunt houden, kun je wel stellen dat er amper iets gebeurd is. Vervolgens is het in Twente inderdaad fout gegaan, met dank aan de harde kern van Twente, en buitensporig politie-optreden.
Voor de foto's: http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438
Die werden gewoon bestormd door agenten in burger en toen dachten ze dat het Ajax-hooligans waren. Nogal logisch dat je dan tikken uitdeelt als ze je vastpakken zonder iets te zeggen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gelukkig heb je 'muur'.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Beste heren, ik ga naar school. Fijne dag allemaal.
Inderdaad, het blijft toch geregeld mis gaan. Echt wel heel zuur: de gemiddelde NAC-fan is echt blij met een combiloze uitwedstrijd, dat levert traditiegetrouw veel meer bezoekers in uitwedstrijden op, en het is vaak gezelliger ook. Maar door dit soort incidenten mogen we waarschijnlijk weer een decennium lang als vee in de trein naar uitwedstrijden. Zo klote ditquote:Op maandag 25 november 2013 08:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de politie zich echt nog steeds geen raad weet met al die voetbalsupporters. Hadden jullie die beelden ook gezien van die Celtic-fans die werden opgepakt?
Die werden gewoon bestormd door agenten in burger en toen dachten ze dat het Ajax-hooligans waren. Nogal logisch dat je dan tikken uitdeelt als ze je vastpakken zonder iets te zeggen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gast met die scheur in z'n hoofdZo kennen we de Twente ' hooligans' trouwens wel ja, lafbekjes.
![]()
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 25 november 2013 08:55 schreef Zhano het volgende:
Die gast met die scheur in z'n hoofdZo kennen we de Twente ' hooligans' trouwens wel ja, lafbekjes.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438quote:Tja, dat zo'n groep een potje wil vechten is niet echt onvoorspelbaar. Vreemd is vooral dat de politie/ME een groep die al aangevallen wordt, ook nog eens belaagt. Het was toch echt logischer geweest als ze de initiators aan banden hadden gelegd.quote:Op maandag 25 november 2013 08:55 schreef Zhano het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438
[..]
Tja, dat zo'n groep een potje wil vechten is niet echt onvoorspelbaar. Vreemd is vooral dat de politie/ME een groep die al aangevallen wordt, ook nog eens belaagt. Het was toch echt logischer geweest als ze de initiators aan banden hadden gelegd.![]()
Als we weer een liedje over Erik Lassche zingen staan ze allemaal te janken maar wel zelf bijna iemand dood trappen.
Niet best nee. Maar eigenlijk vind ik dat soort liedjes over overleden "fans" ook niet zo bestquote:Op maandag 25 november 2013 09:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Als we weer een liedje over Erik Lassche zingen staan ze allemaal te janken maar wel zelf bijna iemand dood trappen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de een of andere manier is de bezoekende partij meestal de sjaak.quote:Op maandag 25 november 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438
[..]
Tja, dat zo'n groep een potje wil vechten is niet echt onvoorspelbaar. Vreemd is vooral dat de politie/ME een groep die al aangevallen wordt, ook nog eens belaagt. Het was toch echt logischer geweest als ze de initiators aan banden hadden gelegd.![]()
Agh als ze over het bombarderen van Rotterdam beginnenquote:Op maandag 25 november 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet best nee. Maar eigenlijk vind ik dat soort liedjes over overleden "fans" ook niet zo best
Dan maar met zn allen vuurwerk geluiden maken he. Zo kun je wel bezig blijven. Allemaal triest gedrag.quote:Op maandag 25 november 2013 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh als ze over het bombarderen van Rotterdam beginnen![]()
Eens, dat soort liedjes vallen natuurlijk in dezelfde categorie.quote:Op maandag 25 november 2013 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh als ze over het bombarderen van Rotterdam beginnenKlopt. Die zijn ook wat makkelijker aan te pakken (want in de minderheid, en makkelijk te herkennen). Als je de thuispartij hard aanpakt, loop je het risico dat het halve stadion zich tegen je keertquote:Op maandag 25 november 2013 09:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is de bezoekende partij meestal de sjaak.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb er niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 25 november 2013 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan maar met zn allen vuurwerk geluiden maken he. Zo kun je wel bezig blijven. Allemaal triest gedrag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Liedjes/Spreekkoren heb ik niet zo'n moeite mee. In het heetst van de strijd kun je nou eenmaal niet altijd politiek correct blijvenMaar dat gegooi met stenen etc is echt te debiel voor woorden.
![]()
Ik vind liedjes met dodelijke ziektes, over mensen die overleden zijn (in negatieve vorm dan), of over gebeurtenissen waarbij mensen overleden zijn, ook al echt te ver gaan. Maar zo heeft iedereen dus zijn eigen grenzen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:19 schreef Zhano het volgende:
Liedjes/Spreekkoren heb ik niet zo'n moeite mee. In het heetst van de strijd kun je nou eenmaal niet altijd politiek correct blijvenMaar dat gegooi met stenen etc is echt te debiel voor woorden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt misschien omdat er weinig is waar je ons bij Heerenveen mee kunt kwetsenquote:Op maandag 25 november 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind liedjes met dodelijke ziektes, over mensen die overleden zijn (in negatieve vorm dan), of over gebeurtenissen waarbij mensen overleden zijn, ook al echt te ver gaan. Maar zo heeft iedereen dus zijn eigen grenzen.Bekende overleden supporters etc hebben we niet. Men komt over het algemeen niet verder dan "Anti-Fries", "boeren" en "homos". Daar kunnnen wij alleen maar om lachen.
![]()
Een groepje NAC-supporters heeft anderhalf jaar terug eens iets gezongen over een paar weken daarvoor overleden Willem II-supporter. Die jongens werden direct gecorrigeerd door de grotere groep, maar dan ben je dus eigenlijk al te laat; Willem II sprak er schande van...en terechtquote:Op maandag 25 november 2013 09:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt misschien omdat er weinig is waar je ons bij Heerenveen mee kunt kwetsenBekende overleden supporters etc hebben we niet. Men komt over het algemeen niet verder dan "Anti-Fries", "boeren" en "homos". Daar kunnnen wij alleen maar om lachen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meestal zijn die eersten dan gasten met een laag IQ of jonge gastjes die zich willen bewijzen denk ik ?quote:Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een groepje NAC-supporters heeft anderhalf jaar terug eens iets gezongen over een paar weken daarvoor overleden Willem II-supporter. Die jongens werden direct gecorrigeerd door de grotere groep, maar dan ben je dus eigenlijk al te laat; Willem II sprak er schande van...en terecht![]()
![]()
Bijna geen enkele eredivisieclub is heilig. Maar dan hoef je dat toch niet goed te keuren?quote:Op maandag 25 november 2013 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Net of alle andere clubs heilig zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ken ze niet, zou best kunnen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meestal zijn die eersten dan gasten met een laag IQ of jonge gastjes die zich willen bewijzen denk ik ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarschijnlijk wel ja. Howcome?quote:Op maandag 25 november 2013 09:39 schreef Zhano het volgende:
POTS, heb jij trouwens ongeveer een week geleden een IF Van Dijk verkocht voor ~105k?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee dat doe ik ook niet maar het kwam zo over van: " Wij doen het niet en jullie zijn slecht.".quote:Op maandag 25 november 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bijna geen enkele eredivisieclub is heilig. Maar dan hoef je dat toch niet goed te keuren?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is je clubnaam " NAC Breda"? Daar kocht ik m namelijk vanquote:Op maandag 25 november 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Howcome?Had weer zo'n opleving dat ik dacht dat ik weer FUT zou gaan spelen. Niet dus
Nu verkocht voor 120k. (Al blij dat ik er geen verlies op heb)
![]()
Helemaal niet. Volgens mij geef ik zelfs in de post daaronder aan dat het ook bij NAC wel eens gebeurt. En over andere clubs kan ik niet goed oordelen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet maar het kwam zo over van: " Wij doen het niet en jullie zijn slecht.".
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 09:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is je clubnaam " NAC Breda"? Daar kocht ik m namelijk vanHad weer zo'n opleving dat ik dacht dat ik weer FUT zou gaan spelen. Niet dus
Nu verkocht voor 120k. (Al blij dat ik er geen verlies op heb)
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vroeg me al af welke gek er nog zoveel voor betaaldequote:Op maandag 25 november 2013 09:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb volgens mij ook een IF Parolo van jou gekocht laatst. Daar ben ik minder blij mee
Toch best wel wat winst gemaakt met die IF silvers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aangenaam. You win some, you lose somequote:Op maandag 25 november 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af welke gek er nog zoveel voor betaalde
Toch best wel wat winst gemaakt met die IF silvers![]()
![]()
![]()
Had zijn kaart nog helemaal niet gezien maar wat een bagger stats.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies. Marktwerking enzoquote:Op maandag 25 november 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aangenaam. You win some, you lose some
Maar speel je geen FUT meer dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cattermole is inderdaad een dramaquote:Op maandag 25 november 2013 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Had zijn kaart nog helemaal niet gezien maar wat een bagger stats.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. PS3 is zowieso al 2 weken ofzo niet aan geweest. Niet veel tijd en nog minder interesse om te gamen momenteel.quote:Op maandag 25 november 2013 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Marktwerking enzo
Maar speel je geen FUT meer dan?![]()
2x een silver gift pack met 1x een 74-rated speler (Javi Guerra) en 250c.. ik had IF Onazi moeten kopen toen hij 40k kostte want nu zie ik alweer een bid van 60k.![]()
Als je offline een custom tactic maakt en je selecteert hem online in FUT via het D-pad, werkt dit dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je offline een custom tactic maakt en je selecteert hem online in FUT via het D-pad, werkt dit dan?![]()
Nice.quote:bedankt voor jouw korte, snelle en duidelijke antwoord.
Op de PS3 is hij heel de week al tegen de 100k...quote:Op maandag 25 november 2013 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
2x een silver gift pack met 1x een 74-rated speler (Javi Guerra) en 250c.. ik had IF Onazi moeten kopen toen hij 40k kostte want nu zie ik alweer een bid van 60k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pressure en agression op 100quote:Op maandag 25 november 2013 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je offline een custom tactic maakt en je selecteert hem online in FUT via het D-pad, werkt dit dan?![]()
![]()
Iedereen waar ik tegen speel heeft dat volgens mij want ik heb geen tijd om te reagerenquote:
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen dan. Zeker op de momenten dat ik voor kom (en je dus last van handicap lijkt te hebben door foute balaannames en passes die niet aankomen), kom ik maar niet onder de druk vandaan.quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen waar ik tegen speel heeft dat volgens mij want ik heb geen tijd om te reagerenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
fifa 13
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja maar je moet het ook pas spelen nadat je fifa 14 gedaan hebtquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Was vorig jaar bij mij wel zo met 12 idd. Na 13 was 12 een verademing. Terwijl 12 minder was dan 11 imho.quote:Op maandag 25 november 2013 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar je moet het ook pas spelen nadat je fifa 14 gedaan hebt![]()
Is heel makkelijk tegen te voetballen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen waar ik tegen speel heeft dat volgens mij want ik heb geen tijd om te reageren
Alle spelers lopen uit positie. Een keer LB+Y en je bent er doorheen. Vooral op de vleugels liggen de ruimtes.![]()
LB + Y abuser gespot1quote:Op maandag 25 november 2013 10:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is heel makkelijk tegen te voetballen.
Alle spelers lopen uit positie. Een keer LB+Y en je bent er doorheen. Vooral de vleugels liggen de ruimtes.![]()
Iemand die een team met IF Onazi, Machado en evt. ook Maniatis weet? Ik kwam zelf tot dit![]()
In ieder geval genoeg pace voorin maar die ST en RB staan er eigenlijk alleen voor de chem.
![]()
Nog bepaalde formatie of?quote:Op maandag 25 november 2013 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand die een team met IF Onazi, Machado en evt. ook Maniatis weet? Ik kwam zelf tot dit[ afbeelding ] In ieder geval genoeg pace voorin maar die ST en RB staan er eigenlijk alleen voor de chem.
![]()
Dat maakt niet veel uit zolang het geen 5 atb is. Ik wil in ieder geval IF Onazi en Machado erin hebben, als Maniatis ook nog in het team past is dat een bonus.quote:![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 10:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit zolang het geen 5 atb is. Ik wil in ieder geval IF Onazi en Machado erin hebben, als Maniatis ook nog in het team past is dat een bonus.![]()
![]()
Meteen maar ff Puush geinstalleerd. Laptop zonder puush is hoe ik het me voorstel om een man te zijn zonder penis.![]()
Wel aardig voor een eerste poging.. ik denk er nog even over na, zometeen eerst even naar schoolquote:![]()
![]()
Je hebt dan een puushie.quote:Op maandag 25 november 2013 11:11 schreef Zhano het volgende:
Meteen maar ff Puush geinstalleerd. Laptop zonder puush is hoe ik het me voorstel om een man te zijn zonder penis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zhano lekker ubuntu instaleren joh, gaat een stuk sneller en makkelijker en werkt prima.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lekker .NET programmeren op Ubuntuquote:Op maandag 25 november 2013 11:14 schreef Reemi het volgende:
Zhano lekker ubuntu instaleren joh, gaat een stuk sneller en makkelijker en werkt prima.Als Windows eenmaal werkt heb ik er geen probleem mee verder
![]()
![]()
.NETquote:Op maandag 25 november 2013 11:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker .NET programmeren op UbuntuAls Windows eenmaal werkt heb ik er geen probleem mee verder
Maar werkt alles inmiddels?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moet hequote:Ja het werkt. Alleen moet ik nu bij het opstarten op F11 hengsten want anders krijg ik een error
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 11:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet heJa het werkt. Alleen moet ik nu bij het opstarten op F11 hengsten want anders krijg ik een error
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel met Nilmar en Welliton.quote:Op maandag 25 november 2013 11:19 schreef Grandesco het volgende:
Iemand ervaring met Dembele op CDM?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op CM was hij prima maar zijn 2* WF zit hem wel erg in de weg als hij het spel moet maken. Goede speler om high pressure mee te spelen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:19 schreef Grandesco het volgende:
Iemand ervaring met Dembele op CDM?![]()
Zit te twijfelen tussen Dembele of Essien op CDMquote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op CM was hij prima maar zijn 2* WF zit hem wel erg in de weg als hij het spel moet maken.![]()
Hangt er van af in wat voor opstelling en welke spelers om hem heen staanquote:Op maandag 25 november 2013 11:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen Dembele of Essien op CDM
Bij mij stond hij ooit naast Fellaini en die vullen elkaar aan![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 11:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hangt er van af in wat voor opstelling en welke spelers om hem heen staan
Bij mij stond hij ooit naast Fellaini en die vullen elkaar aan
FUTHEAD![]()
![]()
Sterk vermoeden dat jij die mollige fries bentquote:
Ik had een kutter team van je verwacht
Duidelijk dat je Dembele moet kiezen maar op RCM moet hij heel veel diepteballen met rechts kunnen geven..![]()
![]()
Ik snap niet zo goed waarom Dembele. In BPL zijn genoeg prima alternatieven, lijkt me.quote:Op maandag 25 november 2013 11:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je Dembele moet kiezen maar op RCM moet hij heel veel diepteballen met rechts kunnen geven..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt mijn zweterige triple hybrid squad nog niet gezien..quote:Op maandag 25 november 2013 11:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je Dembele moet kiezen maar op RCM moet hij heel veel diepteballen met rechts kunnen geven..
en
Al hoewel ik wel veelvuldig skill met mijn vleugelspelers![]()
![]()
Gewoon Fer, doet het echt prima bij mij als vervanger van FellainiSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat zou ik deze teams graag tegenkomenquote:Op maandag 25 november 2013 11:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je hebt mijn zweterige triple hybrid squad nog niet gezien..
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Al hoewel ik wel veelvuldig skill met mijn vleugelspelers![]()
![]()
Ik zit in Divisie 2, dus ben onderweg.quote:Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat zou ik deze teams graag tegenkomen![]()
![]()
5atbquote:
Verder: die linker CF heb ik ook. Echt een baasje. Ik heb hem samen in de spits met Park Gi Dong (Chunnam), die is ook echt goed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet wel 5atb anders kan ik geen team maken vol met HO's.quote:Op maandag 25 november 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5atb
Verder: die linker CF heb ik ook. Echt een baasje. Ik heb hem samen in de spits met Park Gi Dong (Chunnam), die is ook echt goedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HO's?quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
moet wel 5atb anders kan ik geen team maken vol met HO's.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje jammer dat je op de 360 speelt VDMquote:Op maandag 25 november 2013 11:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zit in Divisie 2, dus ben onderweg.![]()
VDM?quote:Op maandag 25 november 2013 11:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je op de 360 speelt VDM
Nja, moet wel zeggen dat Traore een ongelofelijke baas is... Elke voorzet gaat binnen.![]()
Traorequote:Op maandag 25 november 2013 11:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
VDM?
Nja, moet wel zeggen dat Traore een ongelofelijke baas is... Elke voorzet gaat binnen.![]()
![]()
Jep Drogba op camquote:Op maandag 25 november 2013 11:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die hoeft niet eens te springen... Hem en Drogba staan ALTIJD op de goede plek.Corners gaan er ook meestal in.
![]()
Traoré kan nog steeds niet goed koppenquote:Op maandag 25 november 2013 11:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
VDM?
Nja, moet wel zeggen dat Traore een ongelofelijke baas is... Elke voorzet gaat binnen.Verder ook maar kut
Gisteren de eerste potjes met Falcao gespeeld en die wint nu wel kopduels![]()
![]()
Hoezo kan die niet goed koppen?quote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Traoré kan nog steeds niet goed koppenVerder ook maar kut
Gisteren de eerste potjes met Falcao gespeeld en die wint nu wel kopduels
Alles gaat binnen bij mij.![]()
Ik denk dat mijn ambitie om div1 te halen nog even in de kast gaat, als de belangrijkste randvoorwaarde daarvoor is om 1 of 2 reuzen voorin te zetten, en bijna alles maar voor de pot te gooien. Gewoon niet mijn spelletje.quote:Op maandag 25 november 2013 11:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
VDM?
Nja, moet wel zeggen dat Traore een ongelofelijke baas is... Elke voorzet gaat binnen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ho lee fuk?quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Holy fuck Ho is duur. (Bundesliga)Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ho-lyquote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Holy fuck Ho is duur. (Bundesliga)![]()
![]()
Ik moet hebben anders is mijn Ho-team niet af.
Doumbia is niet zo groot...quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ambitie om div1 te halen nog even in de kast gaat, als ik de belangrijkste randvoorwaarde daarvoor is om 1 of 2 reuzen voorin te zetten, en bijna alles maar voor de pot te gooien. Gewoon niet mijn spelletje.![]()
![]()
Ho-wedes?quote:Op maandag 25 november 2013 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet hebben anders is mijn Ho-team niet af.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jumping 54. Hij springt helemaal nietquote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoezo kan die niet goed koppen?
Alles gaat binnen bij mij.![]()
http://www.simplyfifa.com(...)contest-prize-if-sonquote:Op maandag 25 november 2013 08:31 schreef MeneerLogica het volgende:
Iemand gaf laatst een link naar een site waar op stond wat ongeveer de TOTW kon gaan worden, ben die alleen kwijt. Heeft iemand die?![]()
Waarom zou je moeten springen als je 2 meter + bent....quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jumping 54. Hij springt helemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dan? Thru balletje + Pees?quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lb+y is ook niet mijn spelletje![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 11:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten springen als je 2 meter + bent....![]()
![]()
Om duels te winnen natuurlijk. Toen ik met Traoré speelde gingen alle kansen mis omdat de bal vaak onder hem door ging
Maar wel beter dat EA heading wat realistischer heeft gemaakt zodat Falcao nu wel kopduels kan winnen.![]()
En niet zo goed.. maar wel beter dan die andere Ho's.quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Holy fuck Ho is duur. (Bundesliga)![]()
Nope, beetje tikkie-takkie en op het goede moment een lage steekbal. En wingers die naar binnen komen en meevoetballen (zoals Lamela, Taarabt, Cerci en El Shaa).quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doe ook Tikkie-takkie tot dat ik kan rennen op de vleugels en ik die lange neger in het midden zie die weer een goaltje wilt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, beetje tikkie-takkie en op het goede moment een lage steekbal. En wingers die naar binnen komen en meevoetballen (zoals Lamela en Taarabt).![]()
Tikkie-takkie tot de middellijn, noem ik datquote:Op maandag 25 november 2013 12:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik doe ook Tikkie-takkie tot dat ik kan rennen op de vleugels en ik die lange neger in het midden zie die weer een goaltje wilt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gewoon een team voor de lulz.quote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En niet zo goed.. maar wel beter dan die andere Ho's.
Hierna een team maken met zoveel mogelijk achternamen die beginnen met IB.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Om duels te winnen natuurlijk. Toen ik met Traoré speelde gingen alle kansen mis omdat de bal vaak onder hem door ging
Maar wel beter dat EA heading wat realistischer heeft gemaakt zodat Falcao nu wel kopduels kan winnen.
Traore
Het fijne is dat hij links is.![]()
Een gemiddelde zegt niet zoveel. En het is trouwens ook een matig gemiddeldequote:Op maandag 25 november 2013 12:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Traore
Het fijne is dat hij links is.![]()
![]()
Ibra, Ibagaza, Ibrahim.. meer weet ik zo niet. Misschien moet ik de FUT14-versie van Johnsons ook maken.quote:Op maandag 25 november 2013 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
gewoon een team voor de lulz.
Hierna een team maken met zoveel mogelijk achternamen die beginnen met IB.![]()
1 op 1+ is toch prima..zeker in divquote:Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een gemiddelde zegt niet zoveel. En het is trouwens ook een matig gemiddeldeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
in een 352 lijkt me dat gewoon prima hoorquote:Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een gemiddelde zegt niet zoveel. En het is trouwens ook een matig gemiddelde'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ibarbo, Ibarraquote:Op maandag 25 november 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ibra, Ibagaza, Ibrahim.. meer weet ik zo niet. Misschien moet ik de FUT14-versie van Johnsons ook maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Diego en Diego Costaquote:Op maandag 25 november 2013 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
vanavond deze maar eens uitproberen![]()
![]()
Edit: Handschoen op Cech, jij vuile casual.![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 12:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Diego en Diego Costa![]()
![]()
Edit: Handschoen op Cech, jij vuile casual.
Echt niet.quote:
Pato kan niet afwerken..... Die staat 20x vrij voor de keeper en alles gaat naast.
Met zijn kankerkop.![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Echt niet.
Pato kan niet afwerken..... Die staat 20x vrij voor de keeper en alles gaat naast.
Met zijn kankerkop.Lekker wes
![]()
En Costa komt nooit in de positie om af te werken door zijn high defensive workratequote:Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Echt niet.
Met zijn kankerkop.![]()
Idd, mee eensquote:Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Echt niet.
Met zijn kankerkop.
Hulk in de spits![]()
Heb ik geen last van en ik gebruik beide Costa en Mandzukic voorin. (Hebben beide H/H)quote:Op maandag 25 november 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Costa komt nooit in de positie om af te werken door zijn high defensive workrate
Pato heb ik echt nachtmerries van....
Diego Costa![]()
![]()
Twee spitsen met high highquote:Op maandag 25 november 2013 12:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb ik geen last van en ik gebruik beide Costa en Mandzukic voorin. (Hebben beide H/H)
Pato heb ik echt nachtmerries van....
Diego Costa!
![]()
Werkt prima. Costa loopt bijna 1 op 1 en Mandzukic loopt bijna 2 op 1.quote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twee spitsen met high high!
![]()
Nou nou wat een gemiddeldequote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Werkt prima. Costa loopt bijna 1 op 1 en Mandzukic loopt bijna 2 op 1.![]()
IF Jo is ultieme jizz.
edit:
dit is pas een gemiddelde.
1 op 1 is prima voor elke spits maar 2 spitsen met high high is gewoon naadje imo.quote:Op maandag 25 november 2013 12:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is toch netjes voor een 41212 formatie.![]()
Lol nee uiteraard niet, maar of er hebben alleen noobs een xbox one of het speelt lekkerder maar ik heb loop bijna weer gelijk qua wins/lossesquote:![]()
Ik kreeg echt vaak pakkie op de xbox onequote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef byah het volgende:
[..]
Lol nee uiteraard niet, maar of er hebben alleen noobs een xbox one of het speelt lekkerder maar ik heb loop bijna weer gelijk qua wins/losses![]()
![]()
Is ie ook wel, alleen slap en schiet niet altijd met scherp.quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rondon lijkt me wel een goede spelerBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Slap?? 91 strength?quote:Op maandag 25 november 2013 12:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is ie ook wel, alleen slap en schiet niet altijd met scherp.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lol my bad, ik haal m door de war met Pabon.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
accully is dorlanquote:Op maandag 25 november 2013 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol my bad, ik haal m door de war met Pabon.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 25-11-2013 om 13:05:54De #UEFA houdt alles in de gaten. Of #Ajax voor de persconferentie van @FrankRonald1970 de fles water wil afplakken http://t.co/QX2zmoplXC reageer retweet
__
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maverquote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Pre order pack met 1 rare erin. Beste free pack dit jaarlucky bastard
Waarom is die oranje?quote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Pre order pack met 1 rare erin. Beste free pack dit jaar![]()
Kloptquote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/2888988/Nagebouwd.
Als dat een 5k pack is heb je inderdaad al winst met die unlocks.quote:Op maandag 25 november 2013 13:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Heujj gratis contracten
O en nog eens 1000 in hetzelfde pakje. Dat is wel nice, op die manier heb ik nog nooit winst gemaakt.![]()
Wow rekenwonder hoe doe je dat? Kapot slim ben jijquote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als dat een 5k pack is heb je inderdaad al winst met die unlocks.![]()
Ja was een 5k packquote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als dat een 5k pack is heb je inderdaad al winst met die unlocks.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik kan inderdaad goed rekenen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wow rekenwonder hoe doe je dat? Kapot slim ben jij![]()
Die man kan overal spelen behalve CB en GK.quote:Op maandag 25 november 2013 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha de Boer zegt dat Schøne een optie is voor de spits![]()
Ik krijg de hele tijd 2500c, heb geen doelen meer voorlopig dus ik dacht, dan maar wat pakjes openen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al weken geen bronze of silver pack meer gekocht met coins.. ik moet het van de daily gifts hebben.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/2888988/DIE BANK IK GA STUK HIER.
![]()
Heel soms krijg ik 1k, verder bijna altijd een bronze, silver of gold gift pack (soms een volledig bronze of silver pack) 1x kreeg ik een silver players pack maar dat was in het begin.quote:Op maandag 25 november 2013 13:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd 2500c, heb geen doelen meer voorlopig dus ik dacht, dan maar wat pakjes openen.![]()
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
daar kan je blijkbaar nog een PS4 kopen, die op de release binnen komt.
Volgens sommigen dan, dus pin me er niet op vast
Feyenoord Rotterdam![]()
Lijkt me sterkquote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Fuszy het volgende:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
daar kan je blijkbaar nog een PS4 kopen, die op de release binnen komt.
Volgens sommigen dan, dus pin me er niet op vast![]()
![]()
Eerst was het alleen maar reserveren bij de intertoys en daarna kreeg je een VIP code, om hem te bestellen. Dus misschien daardoor?quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon 2 seizoenen op rij bijna alles verliezen terwijl het niet echt logisch is. Dan ben je er wel klaar mee...quote:![]()
Ik win alles.. Porto is OPquote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon 2 seizoenen op rij bijna alles verliezen terwijl het niet echt logisch is. Dan ben je er wel klaar mee...![]()
Als je hem daar neer zet kan hij daar ook spelen hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die man kan overal spelen behalve CB en GK.
Vraag is alleen hoe goed, maar goed dat is ook maar de vraag op CM.
#japsverszijnnogslechterhahahahahahaakutpsv![]()
Dit is geen repost maar hij heeft zo'n soort grap een paar jaar geleden ook gemaakt.quote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Baas
Weet niet of het een repost is.![]()
![]()
Carlton Cole niet kennenquote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef DutchSL het volgende:
Jarenoude berichtjes van Carlton Cole (wie ?) uit je hoofd kennenHij heeft zelfs interlands voor Engeland gespeeld.
![]()
Erachter komen dat een opdracht woensdag in plaats van vrijdag af moet....worden 2 kut dagenquote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Reemi het volgende:
Een opdracht 24 uur voor de deadline inleverenVrij dagje
![]()
![]()
Poehee. Voor Engeland spelen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Carlton Cole niet kennenHij heeft zelfs interlands voor Engeland gespeeld.
Tuurlijk heb ik wel van hem gehoord, maar waarom jarenoude tweets van zo iemand onthouden. Helemaal als het zo'n standaard grap is die al tientallen jaren gemaakt wordt.
Weet je ook nog hoeveel pace en finishing hij had in FUT 10 ?![]()
Die tweet is niet heel zo oud. Ik wist alleen dat hij zo'n soort grap al een keer had gemaakt op Twitter. De inhoud wist ik niet meer.quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Poehee. Voor Engeland spelen.
Tuurlijk heb ik wel van hem gehoord, maar waarom jarenoude tweets van zo iemand onthouden. Helemaal als het zo'n standaard grap is die al tientallen jaren gemaakt wordt.![]()
Nee, ik zeg alleen maar dat die grap al eerder door Cole is gemaakt. Niet meer of minder.quote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Weet jij van alle voetballers wat ze ooit getweet hebben?![]()
Heb jij zand in je vagijn?quote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Weet jij van alle voetballers wat ze ooit getweet hebben?![]()
Jij wil alleen maar goedkoop scoren. Ik snap best dat Zhano als West Ham-fan zich hier mee bemoeit.quote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet op reageren. Hij wilt alleen maar het kontje van ds2 likken.![]()
Dat valt niet aan te raden. Dat ruikt naar een mix van Dorito's met energy drank.quote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet op reageren. Hij wilt alleen maar het kontje van ds2 likken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zag m!quote:Op maandag 25 november 2013 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat valt niet aan te raden. Dat ruikt naar een mix van Dorito's met energy drank.![]()
Hij reageert op alle posts waar jij iets mee te maken hebtquote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar goedkoop scoren. Ik snap best dat Zhano als West Ham-fan zich hier mee bemoeit.![]()
![]()
Dus? Toch nog iemand die me steunt.quote:Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij reageert op alle die post waar jij iets mee te maken hebt![]()
Als jij het zo wilt noemenquote:Op maandag 25 november 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus? Toch nog iemand die me steunt.![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mathijs snap je t zo?![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mathijs snap je t zo?.
![]()
hey dat is mn zusje haal weg asje asjebliefquote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mathijs snap je t zo?
gr gr![]()
Jij bemoeit je er ook veel te vaak mee. Dit was niet eens een serieuze fittie maar het wordt toch weer groter gemaakt.quote:![]()
Haha niet dit is toch geen fries meisje dat zie je meteen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
hey dat is mn zusje haal weg asje asjeblief
gr gr![]()
Ik heb je back broeder.quote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bemoeit je er ook veel te vaak mee. Dit was niet eens een serieuze fittie maar het wordt toch weer groter gemaakt.![]()
Het viel me gewoon op dat hij zo laat was met ''steunen''.quote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bemoeit je er ook veel te vaak mee. Dit was niet eens een serieuze fittie maar het wordt toch weer groter gemaakt.![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha niet dit is toch geen fris meisje dat zie je meteen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Alleen nog even een andere chemstyle voor Jese halen. Hawk lijkt me niet echt nodig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zak Doritos opentrekkenquote:Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil eindelijk weer eens een potje FUT doen maar door mijn internet kan dat niet. Wat moet ik nu doen?Updates please en ik wil Arabi wel een keertje lenen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog even een andere chemstyle voor Jese halen. Hawk lijkt me niet echt nodig![]()
![]()
ze is geadobteertquote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha niet dit is toch geen fries meisje dat zie je meteen.![]()
IF el hamdaoui nemen man.quote:Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog even een andere chemstyle voor Jese halen. Hawk lijkt me niet echt nodig![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zak Doritos opentrekken
[..]
Updates please en ik wil Arabi wel een keertje lenen. [ afbeelding ]
Coach Slutsky zorgt er wel voor dat hij gaat bossen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Puik teampje zo op het oog.quote:Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest in FM tegen Slutsky, heb even laten weten aan de media dat ik hem bewonderquote:Op maandag 25 november 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coach Slutsky zorgt er wel voor dat hij gaat bossen
[ afbeelding ]![]()
Zo jammer dat er amper mooie silvertoernooien zijn dit jaar. En dat je het met silvers moeilijk hebt tegen golds.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat was zijn reactie? "Penis penis penis penis penis"?quote:Op maandag 25 november 2013 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik moest in FM tegen Slutsky, heb even laten weten aan de media dat ik hem bewonder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Truequote:Op maandag 25 november 2013 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo jammer dat er amper mooie silvertoernooien zijn dit jaar. En dat je het met silvers moeilijk hebt tegen golds.
Heb teveel mooie silverteams, maar echt de hele tijd met silvers spelen lukt ook niet omdat ik na de semi vaak amper tegenstanders kan vinden in de silvercup.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dear wontonsoup24213,
Thank you for your interest in __________________Amsterdam. We're a _______ organization who has been in Amsterdam for over 30 years now. It is exciting that you are interested in working with us. We would love to hear some of the reasons why you are interested in working with us and what some of your interests are.
Looking forward to hearing from you.
Best regards,Young bloods everywhere....![]()
Frieten bakken in een frietkroam.quote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef wonton het volgende:
Dear wontonsoup24213,
Thank you for your interest in __________________Amsterdam. We're a _______ organization who has been in Amsterdam for over 30 years now. It is exciting that you are interested in working with us. We would love to hear some of the reasons why you are interested in working with us and what some of your interests are.
Best regards,![]()
Betere TWD episode dan vorige week![]()
En na de preview gezien te hebben heb ik wel heeeeeel erg zin in volgende week![]()
![]()
Mooi zo Dude Double U!quote:Op maandag 25 november 2013 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Betere TWD episode dan vorige week![]()
En na de preview gezien te hebben heb ik wel heeeeeel erg zin in volgende week
Vandaag nog in de trein gezeten?![]()
Lage standaard qua Engels in ieder geval.quote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef wonton het volgende:
Dear wontonsoup24213,
Best regards,Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee ik was vrijquote:Op maandag 25 november 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mooi zo Dude Double U!
Vandaag nog in de trein gezeten?![]()
![]()
Duidelijk een wok/sushi restaurant.quote:Op maandag 25 november 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lage standaard qua Engels in ieder geval.![]()
picsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vieze kinderverkrachter is het gewoonquote:Op maandag 25 november 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
Deze blijft echt tof. Ondergewaardeerd MJ nummertjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Was.quote:Op maandag 25 november 2013 15:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
vieze kinderverkrachter is het gewoon![]()
Ik vind het bizar dat jij zomaar even uit je hoofd weet dat Cole jaren geleden deze grap ooit heeft gemaakt.quote:Op maandag 25 november 2013 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen maar dat die grap al eerder door Cole is gemaakt. Niet meer of minder.
Niet meer of minder.![]()
Divisie 1 halen en daarna keer met een legend spelen. Even kijken hoe leuk dat is etc en daarna pack only met silvers.
Deze bewaar ik dan:
Fraaie pulls al
Edit: Pull zojuist die RB![]()
Al is het ergens ook wel logisch.
Cole is een Engelstalige zwarte man.
Alle Engelse zwarte mannen maken grappen dat ze je moeder geneukt hebben.
Conclusie: Cole heeft deze grap ook gemaakt.
/tr gemacht![]()
Geen idee wat dat betekent maar ik onthoud heel veel dingen ja.quote:Jij hebt het ook vaak genoeg gehad over de pace van BBVA-spelers in FUT11. Dat is nog langer geleden dan die grap van Cole (dat was in oktober 2012, ik heb dit vandaag nog opgezocht)quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat jij zomaar even uit je hoofd weet dat Cole jaren geleden deze grap ooit heeft gemaakt.
Niet meer of minder.![]()
Ziet er goed uit Timquote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef byah het volgende:
Upload studio
https://skydrive.live.com(...)&ithint=video%2c.mp4![]()
![]()
Fotografisch geheugen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent maar ik onthoud heel veel dingen ja.
[..]
Jij hebt het ook vaak genoeg gehad over de pace van BBVA-spelers in FUT11. Dat is nog langer geleden dan die grap van Cole (dat was in oktober 2012, ik heb dit vandaag nog opgezocht)
Er zit een groot verschil tussen een feitje weten van een spel waar je dagelijks mee bezig bent en een random tweet van een random voetballer herinneren. Ik zou nog niet weten wat Cristiano Ronaldo vanmorgen getweet heeft, laat staan fucking Carlton Cole of all people lang geleden.quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent maar ik onthoud heel veel dingen ja.
[..]
Jij hebt het ook vaak genoeg gehad over de pace van BBVA-spelers in FUT11. Dat is nog langer geleden dan die grap van Cole (dat was in oktober 2012, ik heb dit vandaag nog opgezocht)
Bovendien weet ik die pace echt niet uit mijn hoofd, ik heb wel eens plaatjes gepost van spelers uit die tijd ja.![]()
Ik vind het wel vet als je zoiets kan onthouden.
Meestal onthou ik alleen maar nutteloze dingen..
Waarschijnlijk komt dat doordat die tweet hier toen ook is gepost.. maar ik heb geen zin om het op te zoeken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een feitje weten van een spel waar je dagelijks mee bezig bent en een random tweet van een random voetballer herinneren.
Bovendien weet ik die pace echt niet uit mijn hoofd, ik heb wel eens plaatjes gepost van spelers uit die tijd ja.![]()
Idd ja, soms zit er echt maffe shit tussen waarbij je zelf al niet begrijpt hoe je dat nog kan wetenquote:Op maandag 25 november 2013 15:52 schreef Zhano het volgende:
Iedereen onthoud wel eens dingen waarvan ie denkt "waarom weet ik dat?" volgens mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij die quiz van een jaartje terug van Lindgren. over dit topic wist ik echt bijna elk antwoord.quote:Op maandag 25 november 2013 15:52 schreef Zhano het volgende:
Iedereen onthoud wel eens dingen waarvan ie denkt "waarom weet ik dat?" volgens mij.
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
ik heb een auto database in mijn hoofdquote:Op maandag 25 november 2013 15:52 schreef Zhano het volgende:
![]()
![]()
Maar dit topic is ook jouw leven, dat geeft niet hoor Gerritquote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij die quiz van een jaartje terug van Lindgren. over dit topic wist ik echt bijna elk antwoord.![]()
![]()
Ik ben goed in telefoonnummers.
Weet nog het telefoonnummer van mijn eerste vriendinnetje van bijna 13 jaar geleden.
Jezus, sinds ik dat proefmaandje van Netflix heb, doe ik echt niks meer aan school
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat geeft niet hoor, komt wel goed. Gewoon positief blijven denkenquote:Op maandag 25 november 2013 15:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus, sinds ik dat proefmaandje van Netflix heb, doe ik echt niks meer aan school![]()
![]()
MrvanRainMaNquote:Op maandag 25 november 2013 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben goed in telefoonnummers.
Weet nog het telefoonnummer van mijn eerste vriendinnetje van bijna 13 jaar geleden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, komt wel goed. Gewoon positief blijven denken
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 15:57 schreef elshaarawy92 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/player/1501/
Die gooit er dus al snel met de pet naar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: