SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.quote:Op maandag 25 november 2013 01:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niet zo klagen en gewoon beter proberen te worden. Als je je gaat irriteren aan een spelletje ga je vanzelfsprekend slechter spelen.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangenMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
SonyIk maar zoeken op "Netherlands" of "Holland" bij die installers, stat het onder fucking "THE Netherlands"
![]()
![]()
Laat je niet opnaaien door dat mongooltje joh. Niemand hier neemt hem serieus.quote:Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangen![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangen![]()
Hoeft niet boos te worden, kan er niks aan doen dat je verliest.![]()
God, snap wel waarom.quote:Op maandag 25 november 2013 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien door dat mongooltje joh. Niemand hier neemt hem serieus.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
VDMquote:Op maandag 25 november 2013 01:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Hoeft niet boos te worden, kan er niks aan doen dat je verliest.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Idem:quote:Op maandag 25 november 2013 01:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb best veel contracten nu door al die (al dan niet gratis) pakjes openen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32![]()
![]()
Volgens mij kun je met Windows geen upgrade uitvoeren van 32 naar 64 bits.quote:Op maandag 25 november 2013 02:56 schreef Zhano het volgende:
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32
Andersom gaat volgens mij wel.![]()
Windowsquote:Op maandag 25 november 2013 02:56 schreef Zhano het volgende:
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32Microsoft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mogguh! Hele week geen FUTEn weer eens een waardeloos pakje van mijn gratis 20 packs
[ Bericht 38% gewijzigd door Nick op 25-11-2013 08:20:10 ]![]()
Lekker tochquote:Op maandag 25 november 2013 08:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh! Hele week geen FUTEn weer eens een waardeloos pakje van mijn gratis 20 packs
![]()
![]()
Iemand gaf laatst een link naar een site waar op stond wat ongeveer de TOTW kon gaan worden, ben die alleen kwijt. Heeft iemand die?![]()
Nu wel.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Deze bedoel ik nu.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef DuTank het volgende:
PotS, jouw vrienden zorgen voor ongeregeldheden op Den Bosch Centraal
Gisteravond laat terug van Twente. Helemaal niks mee gekregen van deze rotzooi trouwens, gewoon in een Twente-vak gezeten, met familie uit die regio. Naderhand op NAC-sites gekeken: op station Den Bosch was amper iets aan de hand: trein was defect, en dus moest het hele spul op het perron wachten. Dat ze daar wat onrustig van worden is niet vreemd, maar als je daar met 20 man politie de boel in de boel in bedwang kunt houden, kun je wel stellen dat er amper iets gebeurd is. Vervolgens is het in Twente inderdaad fout gegaan, met dank aan de harde kern van Twente, en buitensporig politie-optreden.
Voor de foto's: http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet zeggen dat de politie zich echt nog steeds geen raad weet met al die voetbalsupporters. Hadden jullie die beelden ook gezien van die Celtic-fans die werden opgepakt?quote:Op maandag 25 november 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteravond laat terug van Twente. Helemaal niks mee gekregen van deze rotzooi trouwens, gewoon in een Twente-vak gezeten, met familie uit die regio. Naderhand op NAC-sites gekeken: op station Den Bosch was amper iets aan de hand: trein was defect, en dus moest het hele spul op het perron wachten. Dat ze daar wat onrustig van worden is niet vreemd, maar als je daar met 20 man politie de boel in de boel in bedwang kunt houden, kun je wel stellen dat er amper iets gebeurd is. Vervolgens is het in Twente inderdaad fout gegaan, met dank aan de harde kern van Twente, en buitensporig politie-optreden.
Voor de foto's: http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438
Die werden gewoon bestormd door agenten in burger en toen dachten ze dat het Ajax-hooligans waren. Nogal logisch dat je dan tikken uitdeelt als ze je vastpakken zonder iets te zeggen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gelukkig heb je 'muur'.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Beste heren, ik ga naar school. Fijne dag allemaal.
Inderdaad, het blijft toch geregeld mis gaan. Echt wel heel zuur: de gemiddelde NAC-fan is echt blij met een combiloze uitwedstrijd, dat levert traditiegetrouw veel meer bezoekers in uitwedstrijden op, en het is vaak gezelliger ook. Maar door dit soort incidenten mogen we waarschijnlijk weer een decennium lang als vee in de trein naar uitwedstrijden. Zo klote ditquote:Op maandag 25 november 2013 08:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de politie zich echt nog steeds geen raad weet met al die voetbalsupporters. Hadden jullie die beelden ook gezien van die Celtic-fans die werden opgepakt?
Die werden gewoon bestormd door agenten in burger en toen dachten ze dat het Ajax-hooligans waren. Nogal logisch dat je dan tikken uitdeelt als ze je vastpakken zonder iets te zeggen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gast met die scheur in z'n hoofdZo kennen we de Twente ' hooligans' trouwens wel ja, lafbekjes.
![]()
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 25 november 2013 08:55 schreef Zhano het volgende:
Die gast met die scheur in z'n hoofdZo kennen we de Twente ' hooligans' trouwens wel ja, lafbekjes.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438quote:Tja, dat zo'n groep een potje wil vechten is niet echt onvoorspelbaar. Vreemd is vooral dat de politie/ME een groep die al aangevallen wordt, ook nog eens belaagt. Het was toch echt logischer geweest als ze de initiators aan banden hadden gelegd.quote:Op maandag 25 november 2013 08:55 schreef Zhano het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438
[..]
Tja, dat zo'n groep een potje wil vechten is niet echt onvoorspelbaar. Vreemd is vooral dat de politie/ME een groep die al aangevallen wordt, ook nog eens belaagt. Het was toch echt logischer geweest als ze de initiators aan banden hadden gelegd.![]()
Als we weer een liedje over Erik Lassche zingen staan ze allemaal te janken maar wel zelf bijna iemand dood trappen.
Niet best nee. Maar eigenlijk vind ik dat soort liedjes over overleden "fans" ook niet zo bestquote:Op maandag 25 november 2013 09:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Als we weer een liedje over Erik Lassche zingen staan ze allemaal te janken maar wel zelf bijna iemand dood trappen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de een of andere manier is de bezoekende partij meestal de sjaak.quote:Op maandag 25 november 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.f7breda.nl/ind(...)oen=20132014&dir=438
[..]
Tja, dat zo'n groep een potje wil vechten is niet echt onvoorspelbaar. Vreemd is vooral dat de politie/ME een groep die al aangevallen wordt, ook nog eens belaagt. Het was toch echt logischer geweest als ze de initiators aan banden hadden gelegd.![]()
Agh als ze over het bombarderen van Rotterdam beginnenquote:Op maandag 25 november 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet best nee. Maar eigenlijk vind ik dat soort liedjes over overleden "fans" ook niet zo best
Dan maar met zn allen vuurwerk geluiden maken he. Zo kun je wel bezig blijven. Allemaal triest gedrag.quote:Op maandag 25 november 2013 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh als ze over het bombarderen van Rotterdam beginnen![]()
Eens, dat soort liedjes vallen natuurlijk in dezelfde categorie.quote:Op maandag 25 november 2013 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh als ze over het bombarderen van Rotterdam beginnenKlopt. Die zijn ook wat makkelijker aan te pakken (want in de minderheid, en makkelijk te herkennen). Als je de thuispartij hard aanpakt, loop je het risico dat het halve stadion zich tegen je keertquote:Op maandag 25 november 2013 09:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is de bezoekende partij meestal de sjaak.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb er niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 25 november 2013 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan maar met zn allen vuurwerk geluiden maken he. Zo kun je wel bezig blijven. Allemaal triest gedrag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Liedjes/Spreekkoren heb ik niet zo'n moeite mee. In het heetst van de strijd kun je nou eenmaal niet altijd politiek correct blijvenMaar dat gegooi met stenen etc is echt te debiel voor woorden.
![]()
Ik vind liedjes met dodelijke ziektes, over mensen die overleden zijn (in negatieve vorm dan), of over gebeurtenissen waarbij mensen overleden zijn, ook al echt te ver gaan. Maar zo heeft iedereen dus zijn eigen grenzen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:19 schreef Zhano het volgende:
Liedjes/Spreekkoren heb ik niet zo'n moeite mee. In het heetst van de strijd kun je nou eenmaal niet altijd politiek correct blijvenMaar dat gegooi met stenen etc is echt te debiel voor woorden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt misschien omdat er weinig is waar je ons bij Heerenveen mee kunt kwetsenquote:Op maandag 25 november 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind liedjes met dodelijke ziektes, over mensen die overleden zijn (in negatieve vorm dan), of over gebeurtenissen waarbij mensen overleden zijn, ook al echt te ver gaan. Maar zo heeft iedereen dus zijn eigen grenzen.Bekende overleden supporters etc hebben we niet. Men komt over het algemeen niet verder dan "Anti-Fries", "boeren" en "homos". Daar kunnnen wij alleen maar om lachen.
![]()
Een groepje NAC-supporters heeft anderhalf jaar terug eens iets gezongen over een paar weken daarvoor overleden Willem II-supporter. Die jongens werden direct gecorrigeerd door de grotere groep, maar dan ben je dus eigenlijk al te laat; Willem II sprak er schande van...en terechtquote:Op maandag 25 november 2013 09:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt misschien omdat er weinig is waar je ons bij Heerenveen mee kunt kwetsenBekende overleden supporters etc hebben we niet. Men komt over het algemeen niet verder dan "Anti-Fries", "boeren" en "homos". Daar kunnnen wij alleen maar om lachen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meestal zijn die eersten dan gasten met een laag IQ of jonge gastjes die zich willen bewijzen denk ik ?quote:Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een groepje NAC-supporters heeft anderhalf jaar terug eens iets gezongen over een paar weken daarvoor overleden Willem II-supporter. Die jongens werden direct gecorrigeerd door de grotere groep, maar dan ben je dus eigenlijk al te laat; Willem II sprak er schande van...en terecht![]()
![]()
Bijna geen enkele eredivisieclub is heilig. Maar dan hoef je dat toch niet goed te keuren?quote:Op maandag 25 november 2013 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Net of alle andere clubs heilig zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ken ze niet, zou best kunnen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meestal zijn die eersten dan gasten met een laag IQ of jonge gastjes die zich willen bewijzen denk ik ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarschijnlijk wel ja. Howcome?quote:Op maandag 25 november 2013 09:39 schreef Zhano het volgende:
POTS, heb jij trouwens ongeveer een week geleden een IF Van Dijk verkocht voor ~105k?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee dat doe ik ook niet maar het kwam zo over van: " Wij doen het niet en jullie zijn slecht.".quote:Op maandag 25 november 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bijna geen enkele eredivisieclub is heilig. Maar dan hoef je dat toch niet goed te keuren?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is je clubnaam " NAC Breda"? Daar kocht ik m namelijk vanquote:Op maandag 25 november 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Howcome?Had weer zo'n opleving dat ik dacht dat ik weer FUT zou gaan spelen. Niet dus
Nu verkocht voor 120k. (Al blij dat ik er geen verlies op heb)
![]()
Helemaal niet. Volgens mij geef ik zelfs in de post daaronder aan dat het ook bij NAC wel eens gebeurt. En over andere clubs kan ik niet goed oordelen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet maar het kwam zo over van: " Wij doen het niet en jullie zijn slecht.".
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 09:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is je clubnaam " NAC Breda"? Daar kocht ik m namelijk vanHad weer zo'n opleving dat ik dacht dat ik weer FUT zou gaan spelen. Niet dus
Nu verkocht voor 120k. (Al blij dat ik er geen verlies op heb)
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vroeg me al af welke gek er nog zoveel voor betaaldequote:Op maandag 25 november 2013 09:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb volgens mij ook een IF Parolo van jou gekocht laatst. Daar ben ik minder blij mee
Toch best wel wat winst gemaakt met die IF silvers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aangenaam. You win some, you lose somequote:Op maandag 25 november 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af welke gek er nog zoveel voor betaalde
Toch best wel wat winst gemaakt met die IF silvers![]()
![]()
![]()
Had zijn kaart nog helemaal niet gezien maar wat een bagger stats.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies. Marktwerking enzoquote:Op maandag 25 november 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aangenaam. You win some, you lose some
Maar speel je geen FUT meer dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cattermole is inderdaad een dramaquote:Op maandag 25 november 2013 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Had zijn kaart nog helemaal niet gezien maar wat een bagger stats.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. PS3 is zowieso al 2 weken ofzo niet aan geweest. Niet veel tijd en nog minder interesse om te gamen momenteel.quote:Op maandag 25 november 2013 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Marktwerking enzo
Maar speel je geen FUT meer dan?![]()
2x een silver gift pack met 1x een 74-rated speler (Javi Guerra) en 250c.. ik had IF Onazi moeten kopen toen hij 40k kostte want nu zie ik alweer een bid van 60k.![]()
Als je offline een custom tactic maakt en je selecteert hem online in FUT via het D-pad, werkt dit dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je offline een custom tactic maakt en je selecteert hem online in FUT via het D-pad, werkt dit dan?![]()
Nice.quote:bedankt voor jouw korte, snelle en duidelijke antwoord.
Op de PS3 is hij heel de week al tegen de 100k...quote:Op maandag 25 november 2013 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
2x een silver gift pack met 1x een 74-rated speler (Javi Guerra) en 250c.. ik had IF Onazi moeten kopen toen hij 40k kostte want nu zie ik alweer een bid van 60k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pressure en agression op 100quote:Op maandag 25 november 2013 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je offline een custom tactic maakt en je selecteert hem online in FUT via het D-pad, werkt dit dan?![]()
![]()
Iedereen waar ik tegen speel heeft dat volgens mij want ik heb geen tijd om te reagerenquote:
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen dan. Zeker op de momenten dat ik voor kom (en je dus last van handicap lijkt te hebben door foute balaannames en passes die niet aankomen), kom ik maar niet onder de druk vandaan.quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen waar ik tegen speel heeft dat volgens mij want ik heb geen tijd om te reagerenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
fifa 13
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja maar je moet het ook pas spelen nadat je fifa 14 gedaan hebtquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Was vorig jaar bij mij wel zo met 12 idd. Na 13 was 12 een verademing. Terwijl 12 minder was dan 11 imho.quote:Op maandag 25 november 2013 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar je moet het ook pas spelen nadat je fifa 14 gedaan hebt![]()
Is heel makkelijk tegen te voetballen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen waar ik tegen speel heeft dat volgens mij want ik heb geen tijd om te reageren
Alle spelers lopen uit positie. Een keer LB+Y en je bent er doorheen. Vooral op de vleugels liggen de ruimtes.![]()
LB + Y abuser gespot1quote:Op maandag 25 november 2013 10:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is heel makkelijk tegen te voetballen.
Alle spelers lopen uit positie. Een keer LB+Y en je bent er doorheen. Vooral de vleugels liggen de ruimtes.![]()
Iemand die een team met IF Onazi, Machado en evt. ook Maniatis weet? Ik kwam zelf tot dit![]()
In ieder geval genoeg pace voorin maar die ST en RB staan er eigenlijk alleen voor de chem.
![]()
Nog bepaalde formatie of?quote:Op maandag 25 november 2013 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand die een team met IF Onazi, Machado en evt. ook Maniatis weet? Ik kwam zelf tot dit[ afbeelding ] In ieder geval genoeg pace voorin maar die ST en RB staan er eigenlijk alleen voor de chem.
![]()
Dat maakt niet veel uit zolang het geen 5 atb is. Ik wil in ieder geval IF Onazi en Machado erin hebben, als Maniatis ook nog in het team past is dat een bonus.quote:![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 10:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit zolang het geen 5 atb is. Ik wil in ieder geval IF Onazi en Machado erin hebben, als Maniatis ook nog in het team past is dat een bonus.![]()
![]()
Meteen maar ff Puush geinstalleerd. Laptop zonder puush is hoe ik het me voorstel om een man te zijn zonder penis.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: