SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.quote:Op maandag 25 november 2013 01:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niet zo klagen en gewoon beter proberen te worden. Als je je gaat irriteren aan een spelletje ga je vanzelfsprekend slechter spelen.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangenMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
SonyIk maar zoeken op "Netherlands" of "Holland" bij die installers, stat het onder fucking "THE Netherlands"
![]()
![]()
Laat je niet opnaaien door dat mongooltje joh. Niemand hier neemt hem serieus.quote:Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangen![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
drolledraaier, ik ben goed genoeg om te kunnen zien of iemand beter is dan ik. In eerder genoemde gevallen was dat niet of misschien minimaal het geval. Vervolgens alles verliezen met minimaal 2 verschil ligt echt niet aan kwaliteiten.
En ook al waren ze allemaal 10x beter dan ik, dan nog hoef je niet de clown uit te hangen![]()
Hoeft niet boos te worden, kan er niks aan doen dat je verliest.![]()
God, snap wel waarom.quote:Op maandag 25 november 2013 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien door dat mongooltje joh. Niemand hier neemt hem serieus.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
VDMquote:Op maandag 25 november 2013 01:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Hoeft niet boos te worden, kan er niks aan doen dat je verliest.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Idem:quote:Op maandag 25 november 2013 01:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb best veel contracten nu door al die (al dan niet gratis) pakjes openen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32![]()
![]()
Volgens mij kun je met Windows geen upgrade uitvoeren van 32 naar 64 bits.quote:Op maandag 25 november 2013 02:56 schreef Zhano het volgende:
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32
Andersom gaat volgens mij wel.![]()
Windowsquote:Op maandag 25 november 2013 02:56 schreef Zhano het volgende:
WTF joh, speciaal de upgrade van 32 naar 64 bits Windows uitgevoerd, eindelijk klaar en het is nog steeds 32Microsoft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: