quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
eerst een dampende kop koffie met een peuk, en de nasmaak wegwerken met een lekker blik fanta/coca colaquote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef aadspagaat het volgende:
yoow stoners! wat drinken jullie nou het liefst bij je jointje?
ik zit nu an een bakkie bosvruchten thee,maar een corona of een vruchtensappie vin ik ook altijd wel relaxt!
ik heb dat met ice-tea, al sta ik in de woestijn drink ik dat spul nog nietquote:Op zondag 24 november 2013 22:21 schreef badtripbob het volgende:
Wanneer ik een droge mond heb voldoet bijna alles. Behalve wat ik echt smerig vind. Maar dingen die ik normaal niet echt lekker vind en niet zou drinken gaan dan wel als godennektar naar binnen. Tot ik weer genoeg vocht heb dan krijgt het weer de originele smaak
Vruchtensap, chocomelk, fernandes, koolaid of cola. Het moet zoet zijn, joint en thee vind ikquote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef aadspagaat het volgende:
yoow stoners! wat drinken jullie nou het liefst bij je jointje?
ik zit nu an een bakkie bosvruchten thee,maar een corona of een vruchtensappie vin ik ook altijd wel relaxt!
Dan voeg je toch honing en/of suiker toe?quote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Vruchtensap, chocomelk, fernandes, koolaid of cola. Het moet zoet zijn, joint en thee vind ik
ik drink thee dan ook wel met 4 suikerklontjesquote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Vruchtensap, chocomelk, fernandes, koolaid of cola. Het moet zoet zijn, joint en thee vind ik
lekker manquote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 22:35 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik drink thee dan ook wel met 4 suikerklontjes
loop je lekker naakt rondquote:Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef Trollscience het volgende:
Sex in de Vagina Piemel PlasBillen
Viro snaptquote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben truckertquote:Op zondag 24 november 2013 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met logistiek (opleiding/werk) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |