Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Onslow is een echte Brit. Onverstoorbaarquote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Naamtopic![]()
Denk dat Onslow het stevig wint van HHH want niet HHH's terrein dus is ze toch al in de minderheid qua dapper zijn en zo .
Tegen die tijd is HHH al 12, een bejaajde hont dus, dat scheelt (maar hé, een terrier dus je weet nooit, ze gedraagt zich iig nog niet als bejaajdequote:Op zondag 24 november 2013 21:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Onslow is een echte Brit. Onverstoorbaar
Wat leuk!quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef Candaasje het volgende:
Greys grey greys, je fonteintje is aangekomen. Dankjewel!![]()
![]()
Pm/Dm even je rekeningnr, dan maak ik de verzendkosten nog naar je over!
Beide konijnen kunnen erbij, maar Diva had nog even een dorst (die bleef maar rondstuiteren), hoewel ze wel even kwam kijken wat het was, en Cas vond het een beetje spannend, dat zoemende geluid.
(Maar Cas schrikt momenteel echt van elk vreemd geluid. Of ik nu een tafelkleed uitvouw, aluminiumfolie ergens over doe, een koelkastdeur dichtdoe of gewoon lomp ergens over struikel, Cas zit 8/10 keer daarna onder de bank. Maar vandaag heb ik hem wel voor het eerst sinds ik hem heb binkies zien maken, dus kennelijk heeft 'ie het verder prima naar z'n zin)
Ik moest het 2x lezen maar nu snap ik het geloof ikquote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben forumbeheerder van een vriendenforumpje (dierbare vrienden uit elke hoek van NL, we kletsen elke dag even om te laten weten hoe het gaat en zo en ontmoeten elkaar elk jaar om beurten bij elkaar, met aanhang en al, al 6 jaar), de host die we 6 jaar lang hadden haalt onze stekker er uit wegens "inactiviteit". Vanwege minimaal 60 spambot-aanvallen per dag heb ik een half jaar geleden al een nieuw forum bij een andere host aangemaakt (en die dus zonder spambots)
Krijg ik net een mail van de vorige host met de aankondiging van het per morgen inactief maken van forum met daarbij de opmerking dat dat jammer is want mijn forum stond in de top 5. Leuk maar als ik elke dag tussen de 20 tot soms 200 (!) mails van spambots krijg die zowel in mijn mail als op het forum verwijderd moeten worden, waar echt verder niks aan te doen is is het niet raar dat ik al lang ben overgestapt naar een andere host, zónder spambots.
Ah mooi dat ie er is en dat ze er bij kunnenquote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef Candaasje het volgende:
Greys grey greys, je fonteintje is aangekomen. Dankjewel!![]()
![]()
Pm/Dm even je rekeningnr, dan maak ik de verzendkosten nog naar je over!
Beide konijnen kunnen erbij, maar Diva had nog even een dorst (die bleef maar rondstuiteren), hoewel ze wel even kwam kijken wat het was, en Cas vond het een beetje spannend, dat zoemende geluid.
(Maar Cas schrikt momenteel echt van elk vreemd geluid. Of ik nu een tafelkleed uitvouw, aluminiumfolie ergens over doe, een koelkastdeur dichtdoe of gewoon lomp ergens over struikel, Cas zit 8/10 keer daarna onder de bank. Maar vandaag heb ik hem wel voor het eerst sinds ik hem heb binkies zien maken, dus kennelijk heeft 'ie het verder prima naar z'n zin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op zondag 24 november 2013 23:34 schreef Bamba het volgende:
Sorry, ik moet even wat kwijt wat ik heel moeilijk in mijn omgeving kwijt kan (behalve bij mijn man uiteraard).He bah sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan je niet proberen hoe het gaat met medicijnen en dan stoppen als t toch niet voldoende werkt? En kan ie dan ook niet ADD hebben als ie niet druk is?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 24 november 2013 23:34 schreef Bamba het volgende:
Sorry, ik moet even wat kwijt wat ik heel moeilijk in mijn omgeving kwijt kan (behalve bij mijn man uiteraard).HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig zeg. Over de mening van andere mensen zou ik me niet te druk maken hoor, volg je eigen gevoel en verstand. Niemand kent je kind beter dan jij en op basis daarvan neem je je beslissingen toch? Daar kan een ander eigenlijk meestal ook weinig over zeggen.
Ik zit momenteel in een andere zelfde situatie. En kreeg ook best wat kritiek van mensen die de helft niet weten maar wel op je springen met hun mening. Soms zou gewoon alleen een luisterend oor best fijn zijn he?
En wellicht gaat het gesprek over iets anders?JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Ik ben heel erg bang wat de medicijnen gaan doen en ben gewoon echt geen voorstander van medicatie, dus proberen staat me ook al tegen. Kijk, als we er echt niet onderuit komen zal het moeten. Maar ik ben nu dus nog andere oplossingen aan het zoeken. R. is geen typisch ADHD kind zoals mensen ADHD denken te kennen. Stuiterende kinderen. Bij hem uit het met niet stil kunnen zitten, blijven praten in de klas enz. Ik heb idd ook gevraagd of het geen ADD is, maar juist die kleine dingetjes maken het toch ADHD schijnbaar.quote:Op zondag 24 november 2013 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
He bah sterktekan je niet proberen hoe het gaat met medicijnen en dan stoppen als t toch niet voldoende werkt? En kan ie dan ook niet ADD hebben als ie niet druk is?
Het kan idd ook nog over iets heel anders gaan, dan zit ik me het hele weekend al voor niks druk te makenquote:Op zondag 24 november 2013 23:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi
Lastig zeg. Over de mening van andere mensen zou ik me niet te druk maken hoor, volg je eigen gevoel en verstand. Niemand kent je kind beter dan jij en op basis daarvan neem je je beslissingen toch? Daar kan een ander eigenlijk meestal ook weinig over zeggen.
Ik zit momenteel in een andere zelfde situatie. En kreeg ook best wat kritiek van mensen die de helft niet weten maar wel op je springen met hun mening. Soms zou gewoon alleen een luisterend oor best fijn zijn he?
En wellicht gaat het gesprek over iets anders?
Ik vind het gewoon echt geen fijn idee om hem medicatie te geven om de symptomen te onderdrukken, terwijl wij willen dat hij leert om te gaan met de ADHD. Daar heeft hij later het meeste aan is onze mening.quote:Op zondag 24 november 2013 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zegt die juf niet waarover ze je wil spreken dan? Raar dat ze het expres zo spannend maakt
Waarom ben je zo tegen medicatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op zondag 24 november 2013 23:48 schreef Bamba het volgende:
Welnee, je wil het goed doen en dit zijn gewoon rot beslissingen die lang invloed kunnen hebben. Iedereen zou daar onzeker door worden denk ik hoor. Zijn gewoon geen leuke dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Huh? Ik dacht dat een rugzakje op basis van een diagnose was. Maar je moet dus medicatie geprobeerd hebben voor je andere trajecten mag proberen?quote:Op zondag 24 november 2013 23:51 schreef Bamba het volgende:
Het meest frustrerende is ook nog, dat we geen rugzakje aan kunnen vragen voor hem, want daarvoor moeten we eerst medicatie geprobeerd hebben. En als dat niet werkt, mogen we verder in het traject. Ik vind dat zo belachelijk, het moet de scholen allemaal maar makkelijker en goedkoper gemaakt worden, maar zo'n kind moet dan z'n hele schoolcarriere verplicht medicatie slikken.
Ja, er wordt op het rugzakje ook bezuinigd. Het gaat schijnbaar helemaal verdwijnenquote:Op zondag 24 november 2013 23:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat een rugzakje op basis van een diagnose was. Maar je moet dus medicatie geprobeerd hebben voor je andere trajecten mag proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |