Had ik met rokenquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom gaf m'n vader me al vaak drank toen ik een jaar of zes was zodat ik op de leeftijd dat mensen voor het eerst naar kroegen gaan immuun was voor alcohol en zijn goede naam niet ten schande zou maken.
Mietje.quote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het echt vreselijk dat jullie zo denigrerend over mij doen.
Ik stop maar met mod zijn denk ik.
Niet zo zielig doen joh. Ik krijg ook weleens wat naar mijn hoofdquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het echt vreselijk dat jullie zo denigrerend over mij doen.
Ik stop maar met mod zijn denk ik.
Mijn derde lever heeft inmiddels ook een hallucinogene uitstralingquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik met rokenNooit meer van afgekomen.
quote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen joh. Ik krijg ook weleens wat naar mijn hoofd
Het leven als vrouwelijke mod is zwaarquote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
Ik vind Karina echt een lekker ding. Aardig ook.
Dit is toch vreselijk Karina, ik doe zo mijn best.quote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen joh. Ik krijg ook weleens wat naar mijn hoofd
quote:Op maandag 25 november 2013 12:28 schreef Dven het volgende:
Ik vind Karina echt een lekker ding. Aardig ook.
Haha ja dat was mooi getimedquote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Het leven als vrouwelijke mod is zwaar
Ben je nou een vent? Sjongejonge.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is toch vreselijk Karina, ik doe zo mijn best.
Ik krijg alleen maar commentaar, ik bent er echt klaar mee.
Ik snap het schatjequote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vent. Maar dit doet mij zelfs pijn Karina.
Ben je belazerd.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is toch vreselijk Karina, ik doe zo mijn best.
Ik krijg alleen maar commentaar, ik bent er echt klaar mee.
Jullie twee trappen ook overal in.quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je belazerd.
Dit is pure liefde van je maatjes. Ze willen je harden. Op een-ik geef het toe-onaardige manier.
Denken dat we erin trappenquote:Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jullie twee trappen ook overal in.
So truequote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die denken..
Dan maak je het leven onnodig zwaar
Lavje heeft het vermogen niet om te denken, dat heeft ze gisteren met slimstemensen duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die denken..
Dan maak je het leven onnodig zwaar
Niks mis mee.. vrouwen horen ook gewoon dom en geil te zijn. Vrouwen met hersenen denken dat ze niet in de keuken thuis horenquote:Op maandag 25 november 2013 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lavje heeft het vermogen niet om te denken, dat heeft ze gisteren met slimstemensen duidelijk gemaakt.
Helaas ook truequote:Op maandag 25 november 2013 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lavje heeft het vermogen niet om te denken, dat heeft ze gisteren met slimstemensen duidelijk gemaakt.
Sommige dingen moet je digitaal willen laten ja.quote:Op maandag 25 november 2013 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook maar ze neukt niet met mensen van FOK!.
Ze stuurde wel "ik wacht op je", oh nee nu krijg ik een ban vanwege DM openbaring.quote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks mis mee.. vrouwen horen ook gewoon dom en geil te zijn. Vrouwen met hersenen denken dat ze niet in de keuken thuis horen
En jij hebt der dus laten wachten?quote:Op maandag 25 november 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze stuurde wel "ik wacht op je", oh nee nu krijg ik een ban vanwege DM openbaring.
Meid toch.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
Nu ik een bril heb, bekijk ik de wereld met hele andere ogen
Nee hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Dven het volgende:
Nu ik een bril heb, bekijk ik de wereld met hele andere ogen
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En jij hebt der dus laten wachten?
Kutopmerking niet gelezen.quote:
Bijzonder om er dan toch een oordeel over te hebben.quote:
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.quote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder om er dan toch een oordeel over te hebben.
Iets doet mij vermoeden dat je mijn opmerking wel degelijk hebt gelezen en hier over liegt!
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.quote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.
GGMM, als je deze SC naar KPD verplaats kan enkel nog de elite meepostenquote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat je weer terug bent.
Welkom terug, hoe is het leven in Kroatie?quote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer jij mij quote betreft het in 34 op de 36 gevallen een kutopmerking. Derhalve is de uitspraak niet zo boude als dat hij allicht lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |