Wat een gezellig theekransje.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets aan mijn uiterlijk fits the stereotype, sorry. Admirable, but mistaken.
[..]
May 2013, deze foto geeft me nog steeds de fuzzies.
[ afbeelding ]
Geen warmer welkom voor een Muis dan dit.
Gewoon username + zwanger bij sherlockfunctie.quote:Op zondag 24 november 2013 21:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shit ben je van fok papparazzi ofzo. Of schrijf je columns in de Drachtige Dekker?
quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I care buckets from holland to algeria cheers
Mooi, nou weer ophoeren.quote:
HAHAHA godskolerequote:
Bepaal ik zelf wel lieverd 😘quote:Op zondag 24 november 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi, nou weer ophoeren.
hihihi pun
Ja nouja dan denk ik niet dat hij je nog altijd een fijner gevoel geeft he, kun je er beter gewoon mee kappen. Maar is makkelijk praten voor een ander natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar een relatie met iemand die je een fijner gevoel geeft is wel beter. Is gewoon lekker veilig. Als ik een relatie heb om het hebben van een relatie werkt het sowieso niet bij mij want dan zit ik gewoon met andere aan te pappen.
Maar dat doe ik bij hem niet, maar hij denkt blijkbaar van wel.
ZONDE.
So so independent womanquote:
Jawel hij is verstandig en ik ben labiel. Met andere woorden hij maakt mij sterker en ik neem hem mee de afgrond in, maar dat wil ik niet maar zo voelt hij dat denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja dan denk ik niet dat hij je nog altijd een fijner gevoel geeft he, kun je er beter gewoon mee kappen. Maar is makkelijk praten voor een ander natuurlijk
Waxen toch, veel beterquote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Scheer jij je vagina gedurende de zwangerschap?
quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij is dit al wel eens eerder voorgekomen. Maar daarom denk ik ook niet dat het gaat werken, een 'verstandig' iemand met een labiel iemand.quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jawel hij is verstandig en ik ben labiel. Met andere woorden hij maakt mij sterker en ik neem hem mee de afgrond in, maar dat wil ik niet maar zo voelt hij dat denk ik.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhh dat is niet echt een gezonde stabiele relatie hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jawel hij is verstandig en ik ben labiel. Met andere woorden hij maakt mij sterker en ik neem hem mee de afgrond in, maar dat wil ik niet maar zo voelt hij dat denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |