Ja daar is niet zoveel over te vertellen. Alleen dat ik er nooit hinder van heb ondervonden.quote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hear hear. Waarom lezen we alleen die escapades van Mozy en zijn pabodellen? Nu wil ik die van jou met de manmores (1.90+) ook horen.
Dima is wel veel schattiger en hulpelozer.quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei gewoon introverte zeikerds op een interwebsteknetforum.
Dus je probeerde net jouw leventje te projecteren op mijn leven gewoonquote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
FOK! is een soort hemel voor mij en het dagelijkse leven een soort van hel dus de jongens leken ook een soort van engeltjes
Lol, een man die kleiner is dan 1,90 is echt geen manlet. Je probeert ons onzeker te maken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Merk er bij de gemiddelde jongen minus de manlets(1.90-) op zich niets van. Dan gaat het weer gewoon om het totaalplaatje.
Ja ik ben wel een pessimist.quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei gewoon introverte zeikerds op een interwebsteknetforum.
Voor mij wel. En waarom zou jij onzeker worden als een vieze reuzin jou een manlet vindt?quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, een man die kleiner is dan 1,90 is echt geen manlet. Je probeert ons onzeker te maken.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor mij wel. En waarom zou jij onzeker worden als een vieze reuzin jou een manlet vindt?
Nee! Maar ik vond FOK! interessanter dan de jongens in real.quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus je probeerde net jouw leventje te projecteren op mijn leven gewoon?
Wow, what.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee! Maar ik vond FOK! interessanter dan de jongens in real.
kan gebeuren.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor mij wel. En waarom zou jij onzeker worden als een vieze reuzin jou een manlet vindt?
Waag het niet mijn King of Manlets status af te pakken. Ik ben erg op gesteld geraakt en heb de nodige oneliners gecomposeerd om het als een voordeel te gebruiken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, een man die kleiner is dan 1,90 is echt geen manlet. Je probeert ons onzeker te maken.
In de zin van een sociaal experiment heeft ze op zich een punt, maar denk niet dat ze daar op doeltquote:
Je bent geen vieze reuzin. Je bent een mooie virale vrouw met een lekkere gezonde bolle kont. En van die gestoorde pretoogjes heb je.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga elke keer door me rug als ik met een chimeid ben van 160 terwijl ik zelf 193 benquote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben tegen de 1m90 aan, vind mijn lengte perfect. Had niet kleiner of korter willen zijn. Chicks van 1m70 tot 1m80 heb ik het liefst. Staand ballen, normaal zoenen/knuffelen, geen mensen die denken dat je pedo bent etc.
Viraal? wtf.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent geen vieze reuzin. Je bent een mooie virale vrouw met een lekkere gezonde bolle kont. En van die gestoorde pretoogjes heb je.
je vergeet het konijnenneusje.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent geen vieze reuzin. Je bent een mooie virale vrouw met een lekkere gezonde bolle kont. En van die gestoorde pretoogjes heb je.
Snap jequote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga elke keer door me rug als ik met een chimeid ben van 160 terwijl ik zelf 193 ben
Gewoon over het algemeen FOK!kers boven mannen irl verkiezen. I can't.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de zin van een sociaal experiment heeft ze op zich een punt, maar denk niet dat ze daar op doelt.
Krio is een FOK!ker.quote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon over het algemeen FOK!kers boven mannen irl verkiezen. I can't.
HEY.quote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap je! En je voelt je echt een clown met polio als je romantisch met d'r probeert te doen in het openbaar.
mskiiin, wrm slijmen a sah?quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu niets, denk dat hij en ntm heel gelukkig zijn samen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |