Nou kom ik regelmatig op platenbeurzen, en daar staan zat handelaars die bakken vol met dergelijke platen aanbieden.. die zullen ze toch ook ergens vandaan moeten halen... Maar waar kan ik die stapel van mij dan mooi kwijt en er toch nog iets voor terug krijgen?
De plaatboef heb je natuurlijk ook nog, maar volgens mij zitten ze niet zo heel erg te wachten op 100 stuks house vinyl. Tenminste, bij de vestigingen waar ik regelmatig kom (Rotterdam en Den Haag), zie ik maar weinig platen staan...
Iemand?
quote:*mezelf quote*
Op woensdag 2 oktober 2002 11:48 schreef trzonne het volgende:
Bij de Plaatboef in Rotterdam (nwe binnenweg) kopen ze je collectie op (voort een schijntje) maar dan ben je er wel vanaf. Misschien bij jou in de buurt ook zo'n stoffige vinylwinkel?
quote:
De plaatboef heb je natuurlijk ook nog, maar volgens mij zitten ze niet zo heel erg te wachten op 100 stuks house vinyl. Tenminste, bij de vestigingen waar ik regelmatig kom (Rotterdam en Den Haag), zie ik maar weinig platen staan...
quote:Marktplaats ken ik wel.. zou het kunnen proberen, weet alleen niet of er veel mensen op zitten te wachten.. maar 't zou idd kunnen natuurlijk!
Op woensdag 2 oktober 2002 11:48 schreef snoeki het volgende:
Ik heb goede ervaringen met www.marktplaats.nl, ken je die site?
maar wat wil je ervoor hebben, en wat voor stijlen house is het?
en bedoel je met klappers gewoon bekende nummers of nummers die jij zelf goed vindt?
quote:Jaja rustig maar.. deed ook mijn uiterste best mijn post zo te formuleren dat het niet op een verkooppoging ging lijken
Op woensdag 2 oktober 2002 23:27 schreef Seborik het volgende:
Dit wordt geen verkooptopic voor fokkers, regel dat maar met elkaar over ICQ of Mail ofzo.
Platen zit een hele zooi (min of meer) recente Warner releases bij (Captivating, Insolent), Saifam (Houzy Recs, Dance Pollution), GAS, Wicked (hardstyle) redelijk wat duitse platen, een hoop Belgische promo's (Showtek, DJ Jan, DJ Youri).. voornamelijk trance en hard spul dus, als ik het zo bekijk...
Dus, om even ontopic te gaan.. niet direct iets wat ik bij de plaatboef zou terug vinden.. maar ik hoef er toch niet echt veel voor te hebben, dus ik ga denk ik van de week eens even informeren of ze er interesse in hebben... en dan in 2 of 3 etappes langsbrengen, anders scheurt mijn rugzak echt uit (en platentas heb ik maar voor 30 stuks )
Eventuele geintersseerde kunnen me gewoon icq'en of mailen, ook geen probleem! (tot zover verkooppraatje, dat was dus nietde bedoeling )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |