Welk merk koop je? Zoals gezegd, 1000 watt, 3 pogingen van 3 minuten en 30 secondes gedaan, maar met de popcorn van de AH was het nog altijd niets!quote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef TwentyFourr het volgende:
1000 watt 100% op 2 minuut 20, gegarandeerd succes. Heb nooit meer dan 10-15 maïskorrels over.
was wrong?quote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef Kiid het volgende:
Je bent godverdomme 23 jaar en je weet nog niet hoe een magnetron werkt?
Ik heet helemaal geen wrongquote:
Dezelfde ja toch, ik denk dat het feit dat je er een laag water (wtf?) inzet er iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Welk merk koop je? Zoals gezegd, 1000 watt, 3 pogingen van 3 minuten en 30 secondes gedaan, maar met de popcorn van de AH was het nog altijd niets!
Dat was achteraf toen ik de schaal in de gootsteen zettequote:Op zondag 24 november 2013 01:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dezelfde ja toch, ik denk dat het feit dat je er een laag water (wtf?) inzet er iets mee te maken heeft.
quote:Op zondag 24 november 2013 01:26 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Dat was achteraf toen ik de schaal in de gootsteen zetteNatuurlijk kook ik het niet in een laagje water
De restanten uit de zak, heb ik in een schaal gezet, en die schaal was nadat hij twee keer opgewarmd was zo heet, dat je er water in kon koken snappie?
Dit is je antwoord. Of koop een nieuwe magnetron.quote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef TwentyFourr het volgende:
1000 watt 100% op 2 minuut 20, gegarandeerd succes. Heb nooit meer dan 10-15 maïskorrels over.
Popcorn is een van de gezondste snacks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop