En dan afgewezen wordenquote:
Kebabtentjequote:Op woensdag 27 november 2013 08:49 schreef Q35A814 het volgende:
[..]
Hahaha dan ben ik wel heel benieuwd wat er bij dit persoon uit gaat komen dan:P een bezorgservice waar je zelf mag komen halen want meneer is geen VMBO'r natuurlijk
Ja dag. Je houding/uitstraling via het internet is wel degelijk te vinden want je lijkt me nu al een sukkelquote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Boekhouden is easy. Ik doe zelfs AC.
Ligt eraan. Er wordt nog wel gezocht naar C++/C# developers.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Zihuatanejo het volgende:
Het is crisis: er zijn gewoon teveel kandidaten voor bijna elke baan.
Wel mooie toekomstplannen:quote:
Beetje verwarde jongen ben je wel: geen werk, wel werk..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:02 schreef BroodjeKebab het volgende:
Op dit moment ben ik 18 jaar en ben ik een eerstejaarsstudent hbo-student. Mijn plan is om na mijn hbo-opleiding een fulltime baan te vinden en direct op mijzelf te gaan wonen. Dit zal dus rond mijn 21ste á 22ste leeftijd zijn.
Weet niet helemaal wat we hier nou van moeten geloven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:36 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
vooral omdat dit een hobby is, naast mijn gebruikelijke dingen die ik doe (zoals school, werk etc).
Dit topic is dan ook gestart in 2013quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:19 schreef Chloroform het volgende:
Grappig, in een ander topic had je wel werk en ben je op zoek naar een auto van 9k.
PTA / Beginnersauto (student)
Oke, maar het blijft een klagende jankerd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook gestart in 2013Dus hij kan in 2014 best werk gevonden hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |