Komt door zijn baard.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Robin heeft een iets andere kapsel.
Bijna op het niveau van een Turkse vrouw. Gaat dus goeie kant op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MrStylo
Hoe is het met jouw baard?
dat blaag verdient een reprimandequote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bijna op het niveau van een Turkse vrouw. Gaat dus goeie kant op.
Goed bezig man! Welkom terug.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bijna op het niveau van een Turkse vrouw. Gaat dus goeie kant op.
Bedankt.quote:
Kreeg een stijve van.quote:
Ik heb de verdubbelaar op hem gezet, dus hopelijk knalt hij er een paar in.quote:
Dit is niet live, dus je kan uitslag al checken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de verdubbelaar op hem gezet, dus hopelijk knalt hij er een paar in.
Ik dacht dat ik afgelopen week de verdubbelaar al op hem had staan, maar stond op Ozil...(!)quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de verdubbelaar op hem gezet, dus hopelijk knalt hij er een paar in.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is niet live, dus je kan uitslag al checken.
Ik had hem afgelopen week op Giroud, maar die speelde niet en Suarez was mijn vice dus alsnog, 48 puntenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik afgelopen week de verdubbelaar al op hem had staan, maar stond op Ozil...(!)
Voor dit weekend wel. Niet teleurgesteld.
Oeh, nog beters...quote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had hem afgelopen week op Giroud, maar die speelde niet en Suarez was mijn vice dus alsnog, 48 punten
Fantasy League.quote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie over echt geld of een spelletje?
ewaquote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
Fantasy PLquote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
chillquote:
alors is een liverpool fan?quote:
feli meidquote:
Ik denk dat niemand cared met deze resultaten.quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef Grifte het volgende:
Hoe lang doet die Saints manager er eigenlijk over om de Engelse taal machtig te worden, tering.
Zonde ja.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef -Willempie- het volgende:
Ricky komt ook niet echt meer aan de bak
ik las boobsquote:Op zondag 8 december 2013 00:45 schreef alors het volgende:
Chamakh heeft zijn scoring boots gevonden hoor, het duurde even 5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |