SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat niet maar ik heb vorige week in een RS4 gereden en zonder traction control gaat het aardig makkelijk hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet zoals ze het doen in FF hoortenzij je 90-10 torque split doet ofzo
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Roda.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ah nu snap ik pas die opmerking van Djeetje over het einde van FF6 en Tokyo Drift![]()
AZquote:Smerige ploeg is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
AZSmerige ploeg is het.
Inb4 ragende Toefjes en Tbakkert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
AZSmerige ploeg is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wel knap dat AZ telkens weer een goede spits weet te vinden, kan Ajax nog wat van lerenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kun je nu op Roda haten terwijl AZ 2-2 speelt met 9 man? Ze moeten blij zijn dat Roda niet kon winnen.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mweh, AZ heeft het zelf verkloot. Als je naar het wedstrijdverloop kijkt, kun je met een 2-2 best tevreden zijn. Alleen zuur dat die 2-2 pas in de laatste minuut valt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Inb4 ragende Toefjes en Tbakkert.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
gewoon kopen van AZ en ze dan zien falenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wel knap dat AZ telkens weer een goede spits weet te vinden, kan Ajax nog wat van leren![]()
Ajax koopt ze gewoon over van AZ en daarna kan die gast er geen klote meer van. Minder ruimte, meer druk etc.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wel knap dat AZ telkens weer een goede spits weet te vinden, kan Ajax nog wat van lerenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik vind Hulk dit jaar in elk geval heel goed. Lucas nog niet gebruikt...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Niet meer zo log als vorig jaar?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Hulk dit jaar in elk geval heel goed. Lucas nog niet gebruikt...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, speelt soepel* en heeft ook weer echt een kanon.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet meer zo log als vorig jaar?
* =SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Lucas vanwege workrate, Jakub speelt op die positie ook goed en zijn soortgelijke spelers. Hulk is altijd minder op RMquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahaha wat een kut team
Niet eens 5atb!!!
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lucas vanwege workrate, Jakub speelt op die positie ook goed en zijn soortgelijke spelers. Hulk is altijd minder op RMquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, speelt soepel* en heeft ook weer echt een kanon.
* =Probeer ze allebei wel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: