quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef VoetenMat het volgende:
dronken zijn maar nog wel een topic kunnen openen
Hanha oh ja dat topic heb ik ook gemaakt. Corsakov leidt mij.quote:
Wel een challenge. Chicsk hosselen in een lesbo barquote:
Waar staat dat van die fot ? Ik wil het verwijderen vanwege herken baarheid>quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:37 schreef Pharkus het volgende:
Groepsdruk op de foto, ik zie em wel in de dm
Ik spel bestg fjucking goed al zefg ik het zelf.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Geforceerd slecht typen omdat je denkt dat het dan geloofwaardiger overkomt.
Handsdown de beste besteding van je zaterdagavond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Dit... Kuttrollquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Na een fles wodka typ ik nog normaal, doe niet biggie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik spel bestg fjucking goed al zefg ik het zelf.
Teven s dron ken appen gaat veel beter. Spellingscoretie ownt!
Viede?oquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Na een fles wodka typ ik nog normaal, doe niet biggie.
Nee, zo typt hij altijd, ook nuchterquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Niet iedereen in een lesbo bar is lesboquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wel een challenge. Chicsk hosselen in een lesbo bar
Jij wel, maar jij kan daar de hele dag op trainen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Na een fles wodka typ ik nog normaal, doe niet biggie.
Kok vechten dan!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, zo typt hij altijd, ook nuchter
Na ja fuck die shit. Laag die feministen maar lekker in hun eigen wereldje levenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Niet iedereen in een lesbo bar is lesbo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |