abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134060840
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nee, ik ben ondertussen al 2 telefoons verder (HTC One X en nu de ONE).
Ding lag in een la en ik dacht; laat ik eens kijken of we daar nog wat mee kunnen.
Blijkbaar wel, maar wat ik er nu mee moet :@ ...

De One X is uitgeleend aan m'n broer want die heeft problemen met zijn maandagmiddagtelefoon; Sensation :{ ...
Ah, toch bij de HTC's gebleven dus :P

Ja, ik hoor veel mensen die toch wel problemen hebben met hun HTC's. Hier thuis doen twee Desire S'en na twee jaar nog gewoon hun ding, maar vooral de Sensation-lijn schijnt wel wat gebreken te hebben inderdaad.

Zonde, hun designafdeling daarentegen levert echt geweldig werk vind ik _O_
pi_134062418
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 21:04 schreef J.Appleseed het volgende:
Ah, toch bij de HTC's gebleven dus :P
:Y
quote:
Ja, ik hoor veel mensen die toch wel problemen hebben met hun HTC's. Hier thuis doen twee Desire S'en na twee jaar nog gewoon hun ding, maar vooral de Sensation-lijn schijnt wel wat gebreken te hebben inderdaad.

Zonde, hun designafdeling daarentegen levert echt geweldig werk vind ik _O_
De Sensation is gewoon een maandagmorgen toestel. Hij gaat waarschijnlijk nu voor de Nexus 5.

Ik heb met m'n Desire geloof ik nooit problemen gehad (2 jaar gebruikt); de One X alleen in het begin met wifi (gratis opgehaald en gerepareerd, ook 1 jaar gebruikt) en de One eigenlijk ook niets.

En inderdaad; de ONE is een plaatje. :9

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 08-12-2013 22:10:48 ]
  zondag 8 december 2013 @ 22:09:20 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134064014
Nog iedere dag een beetje spijt van de verkoop van mijn Desire ;( . Wat een top apparaatje was dat :D

Sensations heb ik overigens bijna alleen maar klachten over gehad in mijn omgeving, zeker niet een lijn die het merk veel eer aan gedaan heeft (terwijl het design wel goed was :Y) )

One (x) zijn wel weer top toestellen :D, volgende ''westerling'' gaat ook vast weer een HTC worden :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134064230
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
Hey mede-Androidgebruikers, missen jullie nog een bepaald spel oid wat je graag zou zien op je Android? Heb even een idee nodig wat ik schaamteloos kan uitbuiten :')
Master of Orion 2
  zondag 8 december 2013 @ 22:29:13 #65
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134065140
Ik ga voor de S4 in januari. Ben m'n One X echt zat. Takke ding.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 8 december 2013 @ 22:39:21 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134065788
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef Fiorano het volgende:
Ik ga voor de S4 in januari. Ben m'n One X echt zat. Takke ding.
Samsung is ook niet zaligmakend kan ik ondertussen vertellen.
Hebben hier ook een I9070, gewoon een leuk midrange toestel.. Snap alleen niet hoe Samsung een update echt zo hard heeft kunnen verkloten :'). Maar dat hoor ik helaas vaker bij updates :'(.

Overal is helaas wel iets :'(. Van dat waren die 3310's niet zo slecht :P
pi_134066416
Jammere is dat ze nu allemaal zitten te fappen op schermresoluties. Samsung schijnt met een telefoon met een schermresolutie van 2560x1440 te komen |:(

Flikker op met die resolutieloop; laat dat over aan de losse monitoren en (in mindere mate) laptops.
Stel je slingert alles aan op je telefoon wat maar aan kan en gebruikt hem intensief dan mag je tegenwoordig van stopcontact naar stopcontact lopen :r ...
pi_134067828
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef RobertNL het volgende:
Nog iedere dag een beetje spijt van de verkoop van mijn Desire ;( . Wat een top apparaatje was dat :D

Sensations heb ik overigens bijna alleen maar klachten over gehad in mijn omgeving, zeker niet een lijn die het merk veel eer aan gedaan heeft (terwijl het design wel goed was :Y) )

One (x) zijn wel weer top toestellen :D, volgende ''westerling'' gaat ook vast weer een HTC worden :D
Leuk om te lezen, ik heb van HTC alleen de Sensation gehad en was er helemaal klaar mee. Ongelukkige keuze of niet, geen HTC meer voor mij.
pi_134068486
Bestaat er zoiets als een kabeltje/adapter om mijn galaxy note 3 (microusb3) aan een iphone dock (voor hifi/auto) te hangen?
graag verwijderen
  maandag 9 december 2013 @ 00:23:27 #70
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_134069577
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Recovery was een probleem; geen idee welke ik er op had staan maar i.i.g. een verouderde.

Kwam bij via via bij een site waar ik in welgeteld 5 seconden de nieuwste CWM recovery kon flashen en toen de ROM .zip zelf op de SD-kaart gezet en vanuit recovery geflashed.

Met als resultaat :o :D :
[ afbeelding ][ afbeelding ]

en?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_134070963
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:23 schreef Parafernalia het volgende:
en?
2.gif
quote:
[message=41380084,noline]cocico schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:20[/message]:
En dé hamvraag... Te gebruiken als dagelijkse ROM? Wat werkt, wat werkt niet? Ik heb nog 'n Desire als tweede telefoon en draai standaard de 2.3 Gingerbread.
Het is alweer een backup telefoon van een backuptelefoon. (lees: ben al 2 telefoons verder).
De Desire lag nog in een la en ik dacht; laat ik eens kijken of daar nog leven in zit en zo ja of ik er wat mee kan doen.
(en nu er een ROM opstaat weet ik nog niet wat ik er nu mee moet gaan doen :+ )

Het is dus niet m'n dagelijkse telefoon. Maar volgens het XDA-topic zou bijvoorbeeld dit moeten werken:
quote:
Apart from that following things are working:
- Telephony
- USB mass storage
- Bluetooth
- Wifi (with inserted SIM only)
- 3G
- Camera

Not working:
- Videorecording
Maar USB mass storage, Wifi en camera werken bij mij sowieso wel. Bluetooth en telefoonspul geen ervaring mee want geen simkaart.
Heb voor de rest dat ik hem (spaarzaam) heb gebruikt ook nog niets raars gezien/ervaren. Wel dat accuduur vannacht van 60% naar 0% dook maar dat kan ook aan de accu liggen, hoewel deze niet in het toestel bewaard is (los in de la).
pi_134071340
S4 hier maar stap ook over op CM als ze KitKat ondersteunen, Touchwiz is af en toe gewoon een beetje treurig. Bovendien wil ik ook van de bloatware af. :P Heb nu gewoon een folder met 'rommel' gevuld met alle shit die niet te uninstallen is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 9 december 2013 @ 19:42:30 #73
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_134091022
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 02:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
S4 hier maar stap ook over op CM als ze KitKat ondersteunen, Touchwiz is af en toe gewoon een beetje treurig. Bovendien wil ik ook van de bloatware af. :P Heb nu gewoon een folder met 'rommel' gevuld met alle shit die niet te uninstallen is.
Zeker doen :Y
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_134094938
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Een soort Scrabble zou wel leuk zijn!
Dat niemand daar aan gedacht heeft!
Powered by Janetje®
  maandag 9 december 2013 @ 20:59:14 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134095064
Breaking Bad kookboek?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 9 december 2013 @ 22:48:25 #76
2651 svann
night-hawk
pi_134100829
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
Hey mede-Androidgebruikers, missen jullie nog een bepaald spel oid wat je graag zou zien op je Android? Heb even een idee nodig wat ik schaamteloos kan uitbuiten :')
Een eenvoudige retro-game als Jones in the fast lane ('94?) zou wel leuk zijn.
Daar is nu een androidversie van die het alleen ongeveer doet.
2-D, grafisch niet al te ingewikkeld. Onder windows wel online te spelen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 9 december 2013 @ 23:09:21 #77
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134101832
Ik heb sinds vandaag Ziggo Mobiel (overstap van Vodafone), maar sinds ik de simkaart in mijn telefoon heb gestopt is de telefoon erg vreemd aan het doen... Spontaan rebooten, apps die vastlopen (whatsapp, phone-dialer)

Dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt, zou dit aan de sim-kaart kunnen liggen??

Telefoon: Xperia P
Andoid-versie: 4.1.2
The line is a dot to you!
pi_134111178
Ik heb een korte vraag en vroeg me af of dit mogelijk is.

Ik heb tot nu toe een S3 gehad en daar had ik een bepaalde app op staan. Deze app is in de loop van de tijd geüpdatet door de maker en daardoor zijn er een aantal functies die ik vaak gebruik weggevallen. Op mijn S3 heb ik de app daarom nooit geüpdate. Als ik de app nu op mijn (nieuwe) S4 installeer dan krijg ik uiteraard de laatste versie van de app. Is er een mogelijkheid om de versie die op mijn S3 staat te exporteren en te installeren op mijn S4?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134111297
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb een korte vraag en vroeg me af of dit mogelijk is.

Ik heb tot nu toe een S3 gehad en daar had ik een bepaalde app op staan. Deze app is in de loop van de tijd geüpdatet door de maker en daardoor zijn er een aantal functies die ik vaak gebruik weggevallen. Op mijn S3 heb ik de app daarom nooit geüpdate. Als ik de app nu op mijn (nieuwe) S4 installeer dan krijg ik uiteraard de laatste versie van de app. Is er een mogelijkheid om de versie die op mijn S3 staat te exporteren en te installeren op mijn S4?
Is je S3 geroot?
pi_134112268
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is je S3 geroot?
Jup
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134112594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:18 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Jup
https://play.google.com/s(...)TitaniumBackup&hl=nl.

App selecteren, back-up maken, na de back-up op de naam klikken (naam van app + datum), "Send this backup...", App+Data (Seperate files) en als laatst methode kiezen (bijv. Gmail of Google Drive).

Geen idee hoe groot de app ongeveer is... Wanneer je back-up gestuurd is, heb je twee of drie bestanden; eentje hiervan heet xxxxxxx.apk.gz. Open dat bestand met WinRAR (of een ander zip-programma), het apk-bestand dat je tegenkomt is de installatiebestand. Daarmee kun je 'm op je andere telefoon installeren.

Kan vast makkelijker, maar Titanium Backup. _O_.

(Desnoods doe je 'easy import' en installeer je alles via Titanium Backup op het andere toestel.)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2013 12:33:05 ]
pi_134112698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

https://play.google.com/s(...)TitaniumBackup&hl=nl.

App selecteren, back-up maken, na de back-up op de naam klikken (naam van app + datum), "Send this backup...", App+Data (Seperate files) en als laatst methode kiezen (bijv. Gmail of Google Drive).

Geen idee hoe groot de app ongeveer is... Wanneer je back-up gestuurd is, heb je twee of drie bestanden; eentje hiervan heet xxxxxxx.apk.gz. Open dat bestand met WinRAR (of een ander zip-programma), het apk-bestand dat je tegenkomt is de installatiebestand. Daarmee kun je 'm op je andere telefoon installeren.

Kan vast makkelijker, maar Titanium Backup. _O_.

(Desnoods doe je 'easy import' en installeer je alles via Titanium Backup op het andere toestel.)
Danku! Dat gaan we maar eens even proberen. :D
pi_134113672
Ik heb nog een vraag, ik heb op de S4 de Google Play edition 4.3 geïnstalleerd via een rom, update OTA werkt niet, heb ik al geprobeerd, maar hoe moet ik het updaten zonder alles kwijt te raken zoals apps, smsjes, instellingen etc. Of moet ik bij elke update alles opnieuw installeren?
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:23:36 #84
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_134117446
Wederom Titanium Backup, om een backup van alles te maken en het daarna terug te zetten? :+
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_134120420
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef Devolution het volgende:
Wederom Titanium Backup, om een backup van alles te maken en het daarna terug te zetten? :+
Ah oke :)

Is er al een stabiele rom beschikbaar van 4.4?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2544474

Bij deze hebben een boel mensen problemen met randoom reboots, dus ik durf het nog niet aan..
pi_134134231
En voor mensen die niet geroot hebben is App Backup & Restore (Infolife LLC) heel handzaam.
Eenvoudig de app-versie terugzetten die je het beste beviel.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134139987
D'r is nu ook google play edition van de xperia z ultra. Ziet er nice uit.
  woensdag 11 december 2013 @ 10:13:35 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134142284
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 04:50 schreef andreas612 het volgende:
D'r is nu ook google play edition van de xperia z ultra. Ziet er nice uit.
En de LG tablet. Zit nog in twijfel of ik die evt ga halen (en flashen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 11-12-2013 10:40:10 ]
pi_134146462
http://webwereld.nl/devel(...)noem-je-dat--inbreuk
Oracle wil al te graag AndroidOS stuk maken. _O-
pi_134210264
Bestaat er eigenlijk ook een app die verschillende .srt bestanden kan afspelen?

Heb verschillende series/films die bijvoorbeeld zowel een Engelse als een Nederlandse ondertiteling hebben -> .en.srt en .nl.srt. Vooralsnog lijken apps dat niet echt prettig te vinden. Iemand een tip?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')