Ja..aan misschien heb ik wel erg weinig. Gezien feiten en omstandigheden lijkt mij geen enkele andere optie mogelijk. Waar zou het nog aan kunnen liggen dat het iets anders is?quote:
Vijf uur screen on time valt mee? Wat haal jij dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Screen on time bedoelt hij he, dus de tijd dat je de telefoon echt gebruikt. Dan valt 5 uur redelijk mee
Ja, vanmorgen de rekensom als wekker gebruikt. NOOIT MEER.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:58 schreef Kenju het volgende:
Was dit al bekend:
http://www.androidpolice.(...)content-is-now-free/
Toffe clock/alarm app en nu gewoon gratis. Zou wat mij betreft gewoon de standaard oplossing mogen worden in Android...
Standaard browser die door Samsung meegeleverd is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Drankster het volgende:
Welke browser gebruikt iedereen?
Had Google Chrome maar werd echt dood gegooid door adds, nu Firefox met adblocker.
Ik denk de micro sd die wat begint te haperen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:22 schreef announcement het volgende:
Sinds kort krijg ik in mijn fotogallerij wanneer ik een foto heb gemaakt na +- een dag een grijs vlak i.p.v. de foto. Soms lijkt het na even opnieuw opstarten opgelost maar dan komt het weer terug. Oudere foto's zijn nog wel gewoon te zien. Soms kan ik ook via whatsapp ontvangen foto's niet downloaden. Gaat om Android 4.0.4 op Jiayu G3. Iemand enig idee?
Dolphin. Heb ze allemaal geprobeerd maar vind deze de fijnste.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Drankster het volgende:
Had Google Chrome maar werd echt dood gegooid door adds, nu Firefox met adblocker.
Gebruik Opera Classic, de lagere snelheid neem ik graag voor lief omdat ik er text reflow voor terug krijg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef beantherio het volgende:
Ik gebruik toch wel Chrome. Ik heb gewerkt met Dolphin, Firefox (de browser die ik op de pc alleen maar gebruik) en Opera maar uiteindelijk vond ik Chrome toch wel het fijnst. Heel groot vind ik de verschillen tussen al die browsers trouwens niet.
Zelfde. Vind Chrome iets fijner draaien maar de toegevoegde waarde van firefox en zijn addons laten mij toch weer voor Mozilla kiezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Drankster het volgende:
Geroote Android + AdAway + Chrome =quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Drankster het volgende:
Heb sinds eind december voor het eerst een android toestel en ben totaal niet bekend met rooten etc. wat zijn precies de voordelen hier van?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Geroote Android + AdAway + Chrome =
cc gekoppeld aan je Amazon account? Tegoed van de december actie?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb gisteren swiftkey gekocht in de amazon appstore maar vraag mij nu af hoe ik betaald heb.
Ik verwachte dat ik mijn paypall of cc moest invullen maar er werd om niets gevraagd en ik kon de app zo downloaden.
Weet iemand of je op krediet kunt kopen bij amazon?
Overigens verlopen updates dan ook automatisch?
Que? Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
cc gekoppeld aan je Amazon account? Tegoed van de december actie?
http://androidworld.nl/ni(...)app-game-van-de-dag/quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Que? Die heb ik gemist.
En zover ik weet niet. IK koppel mijn CC eigenlijk nooit aan services.
Dan zal dat het zijn heb de app in december weer opnieuw gedownload op mijn nexus 5.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://androidworld.nl/ni(...)app-game-van-de-dag/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |