abonnement Unibet Coolblue
pi_388964
Met dank aan meneer Draak voor het bijwonen van de chat en het opsturen van de log....hier dan weer de uitgezochte chatlog

Jolanda: hoi allemaal

vraag:Je woont (net zoals ik) in Haarlem; in welk deel van Haarlem woon je? Noord, centrum, zuid, Schalkwijk? Ik vind trouwens dat je het goed hebt gedaan in het BB huis!
antwoord:oost, dank je wel
vraag:alles goed?
antwoord:ja prima
vraag:ok.... Jolanda, word je nu overstelpt door de media of valt het wel mee?
antwoord:nee hoor dat valt reuzemee
vraag:jammer dat je weg bent hade volgens mij wel flink spannend kunnen worden met jou
antwoord:dat had gekunt ja
vraag:Jolanda, heb je al weer nieuwe aanbiedingen gehad na de Panorama ?
antwoord:Nee ik heb geen nieuwe aanbiedingen gehad
vraag:Jolanda nog geen spijt dat je bent weg gegaan?
antwoord:Nee absoluut niet maar ook niet dat ik er ben ingegaan
vraag:Als je voordat je het BB huis in was gegaan had geweten wat je nu weet, was je dan weer het huis in gegaan?
antwoord:Ja dat denk ik welwant de voorpret is ook heelerg leukom mee te maken
vraag:als je nu BB kijkt krijg je dan spijt dat je bent weggegaan ?? zou je zo weer terug gaan ?
antwoord:Nee ikzou niet terug willen,ik heb mijnkeuze weloverwogen gemaakt om weg te gaan
vraag:joepie! Jolanda, volg je BB nog nu je eruit bent?
antwoord:Ik lees wat ophet internet maar ikkijk geen tv (doe ikbijna nooit).
vraag:wie zou jij a.s. donderdag wegstemmen ?
antwoord:Ik wileigenlijk niemand van de genomineerde wegstemmen
vraag:wat betekend erothiek voor jou jotje
antwoord:erotiek is voor mij spanning, kleding, make-up
vraag:jo, wat vond je van de column van van ' Hek?
antwoord:ik v ond de column geweldig
vraag:Vond je het vorige week zo gezellig dat je besloot om nog een keer te komen PS: Wat wou jij nou ook alweer drinken? Water?
antwoord:Ja heel erg leuk
vraag:Jolanda is leo erg arrogant?
antwoord:nee Leo is niet arrogant
vraag:Jolanda: Met wie kon je het het minst goed vinden?
antwoord:Ik had weinig kontakt met Kim en Ferdie maar dcdat wil niet zeggen dat je het niet goed kan vinden.
vraag:iedereen zegt het niet om het geld te doen, denk jij dat dat echt zo is?
antwoord:Nee het was mij niet om het geld te doen anders was ik nooit opgestapt
vraag:Hey JOlanda, ik vond jou de leukste. Had jij ook zo sterk het gevoel dat veel (lees: de meeste) personen uit big brother zich zelf niet zijn en constant een (mislukt)toneelspelletje voeren voor de camera. Ik walg nog het meest van georgie
antwoord:Er waren wel mensen camera-bewust maar dat wil niet zeggen dat ze een toneelstukje spelen.
vraag:jolanda: was je ook in het huis gegaan als er geen beloning voor de winnaar was uitgeloofd? btw ik vind je een fantastisch mens, als je nog in het huis had gezeten had ik veel van je kunnen leren!!!
antwoord:Zonder beloning had ik het ook gedaan
vraag:Hee Jolanda... wat vind je er nou van om je wezenloos te tikken, terwijl elke vraag je al 100 keer hebt gehoord en beantwoord?
antwoord:Ach je went eraan
vraag:Jolanda kunnen we nog meer colums van je verwachten?
antwoord:Ja vind je ze leuk de coumns?
vraag:jolanda ben jij erotisch begaafd
antwoord:Jaz ik ben erotisch begaaft, jij ook?
vraag:Wordt je op straat herkend, als Jolanda uit B.B.?
antwoord:Ja ik word soms herkend
vraag:Valt de interesse door de media jou mee of tegen en waarom vind je dat?? Lees je trouwens wel eens forums op ut internet over BB waar dingen over jou op staan zoals FOK!zine??
antwoord: Ja ik heb FOkzine gelezen
vraag:als je een aanbod krijgt voor de playboy wat doe je dan?
antwoord:Dan doe ik dat wsl. niet
vraag:Jolanda, is je leven erg veranderd? Of heb je wel weer je oude leven op kunnen pakken?
antwoord:Mijn leven is niet als voor BB, ik ben een ervaring rijker en word soms herkend
vraag:heb je nog contact met ex-bb-ers????en met de bb-ers uit de vorige reeks ??????
antwoord:nee op dit moment heb ik met niemand kontakt
vraag:Heb je al aanbiedingen voor TV programma´???
antwoord:Nee ik heb op het moment geen enlkele aanbieding
vraag:Jolanda, wie denk je dat er de meeste kans maakt om te winnen? (en waarom?)
antwoord:Ik hoop Robin
vraag:heb je de bb-ers uit de vorige reeks wel ontmoet???????
antwoord:Ik heb alleen Martin ontmoet
vraag:jolanda, hoe heb je ertoe kunnen besluiten om je kind(eren) 100 dagen achter te laten?
antwoord:Die heb ik met een gerust gevoelachter gelaten omdat ze in goede handen waren, uiteraard in overleg met hen
vraag:Jolanda heb je wat met Koos gehad?
antwoord:Ja ik had zeker iets met Koos
vraag:Jolanda, had je niet liever iemand gehad die de antwoorden voor je intiept zoals Rex had?? Hoe vind je het dat er zoveel mensen speciaal voor jou naar de chat komen? Is de koffie die je dronk trouewns lekker??
antwoord:Ik drink water
vraag:hoe oud ben je
antwoord:32, bijna 33
vraag:Kunnen we ergens anders ook vragen aan je stellen Jolanda?
antwoord:eventueel via mijn homepage
vraag:Heb je al liefdesbrieven en andere ranzige dingen ontvangen van oversekste mannen (of vrouwen)? hahahah
antwoord:Ja ik ben overladen met oneerbare voorstellen
vraag:hoe vond je darius,hij was wel vervelend he
antwoord:Darius is niet echt vervelend
vraag:Jolanda...wat miste je het meest in het huis? (niet geestelijk maar als materiaal)
antwoord:Ik miste het meeste genoeg sigaretten
vraag:jolanda kun je iets meer vertellen over de schitterende muziek onder jouw eigen site?
antwoord:Die muziek is door een hele goede vriend van mij geschreven en het is mijn lievelingsnummer, speciaal voor mij geschreven
vraag:welk aanbod zou je echt afslaan?
antwoord:een avond met Willibrord doorbrengen
vraag:Gaat het echt nergens over in het BB-huis, of zendt Veronica dat niet uit?
antwoord:Het is wat oppervlakkig de gespreksstof maar misschien komt dat nog
vraag:Hai Jolanda, ben je veel tijd kwijt met terug komen naar de studio enzo?????
antwoord:Nee hoor ik ben niet zoveeltijd kwijt, ik vind het leuk dus daar maak je tijd voor
vraag:Jolanda, ben je niet bang geweest voor de pers na BB? Hoeveel tik aanslagen heb je trouwens binnen één minuut ?
antwoord:Ik heb er 32 per minuut
vraag:Jolanda: Wat vind je van het advies van Robin en Koos aan Annette om iets aan haar coupe te doen?
antwoord:Ik denk dat dat geheel aan Annet is om te beslissen wat ze wil maar een nuttige tipis nooit weg.
vraag:Jolanda, was je tevreden over de keuze van BB over wat ze uitzenden van het gebeuren?
antwoord:Ja ik ben heel tevreden over de beelden die ik heb terug gezien
vraag:Hee Jolanda... vond je Solange ook zo'n knappe meid???
antwoord:Ja solange is een hele mooie meid
vraag:Jolanda, heb je Leo al gezien?
antwoord:Ja ik heb Leo bij zijn exit gezien
vraag:Jolanda wat vond je van de mening die rex gaf in het bb programma over o.a. koos ?
antwoord:Ik weet niet wat Koos over Rex heeft gezegd
vraag:wat vind je van de BB in Belgie??
antwoord:Ik kijk nooit tv dus heb BB-Belgie niet gezien
vraag:Jolanda, vindt jij Ferdi en Georgie ook van die kinderachtige mannetjes zijn
antwoord:Ik vind het aardige jongens
vraag:Jolanda, stelt BB eigenlijk je familie nog op de hoogte van eventuele ontwikkelingen in het BB huis??
antwoord:Ja de familie is heel erg betrokken bij het gebeuren en ze hebben bijna dagelijks kontakt
vraag:Jolanda, had je niet bij jezelf gedacht om de erotiek meer te promoten toen je in dat huis zat? En wat voor werkzaamheden heb je in de erotiek?
antwoord:Ik werk niet in de erotiek maar ebnj er gewoon dol op.
vraag:Hee Jolanda.. wat denk je van een duet gaan zingen met Darius?
antwoord:Ik kan niet zingen dus dat zullen we maar niet doen
vraag:Was Darius in het echt net zo vermoeiend als dat hij op tv leek
antwoord:Darius was wel nadrukkelijk aanwezig
vraag:Jolanda wat doe je in het dagelijkse leven?
antwoord:Ik ben nu bezig om een cultureel centrum op te starten
vraag:WILDE JE NIET LANGER TOCH BLIJVEN NADAT JE DE BEELDEN VAN NU ZIET
antwoord:Nee ik heb geen spijt dat ik eruit ben gegaan en ik lees soms wat maar zie geen tv-beelden
vraag:wat is het adres van je homepage?
antwoord:http://www.eijkhof.nl/jolanda
vraag:Jolanda, jammer dat je weg bent. Ik vind Koos een lieve vent. Wat vond jij van hem?
antwoord:Koos is inderdaad een leiverd
vraag:Jolanda, sta je nog veel in contact met BB nadat je het BB huis hebt verlaten bijvoorbeeld dat je nu zit te chatten?
antwoord:Ik heb af en toe nog kontakt
vraag:Toen je nog in het huis zat, toen was er een uitzending dat jij gekookt had. Darius at toen brood, deed hij dat nou om jou te kwetsen?
antwoord:Hij wilde inderdaad niet van mijn eten eten maar daar kwetste hij mij niet mee
vraag:Jolanda:iedereen vraag jou nu de kleren van het lijf maar heb jij misschien een vraag aan de kijkers die je graag zou willen beantwoord hebben?? Mooie site trouwens!!
antwoord:Vinden jullie het net zoleuk als vorig jaar?
*reacties op deze vraag*
- Leuker
- net zo leuk, maar dan anders
- nee ik vind bigbrother nu saaier
vraag:Jolanda: Je kunt waarschijnlijk niet meer rustig boodschappen doen.(men kijkt in je karretje enzo) Hoe ervaren jij en je familie dat?
antwoord:Ik kan nog wel boodschappen doen maar inderdaad niet heelrustig
vraag:ken je me nog jolanda?
antwoord:Hoi Solange, ja natuurlijk ken ik je nog, Ik heb vanochtend nog met je gechat
vraag:wie maken er dit jaar de beste kans om te winnen?
antwoord:Ik denk Robin,Hieke en Bianca
vraag:JOLANDA DENK JE DAT JE NOG LANG BEKENT ZAL BLIJVEN
antwoord:Ik weet niet of ik nog lang bekent zal blijven , dat vind ik ook niet zo belangrijk, het ging mij om de ervaring niet om de bekendheid
vraag:Jolanda, zat je voor BB net zoveel op internet als daarna?? Ben je nu internetverslaafd ;=)
antwoord:Ik zat al veel op internet maar niet op een chatbox
vraag:Jolanda, heb je iets geleerd van je dagen in het huis?
antwoord:Ja ik heb geleerd dat het heel belangrijk is om te beslissen wat je wilt
vraag: Jolanda hoe gaat het met je kinderen
antwoord:Met mijn kinderen gaat het perfekt
vraag:Jolanda, wat heb je als eerste gegeten toen je weer thuis kwam?
antwoord:Ik heb bij mijn lievelingsrestaurant gegeten, al had ik liever de sushi van mijn man gehad
vraag:hoe oud zijn je kinderen Jolanda?
antwoord:7 en 9 jaar twee jongens
vraag:hebben je kinderen de tijd dat je in het huis zaten doorstaan zoals je had verwacht ?
antwoord:ja alles is prima gegaan met ze
vraag:ik heb geen vragen >>> maar Jolanda! ik vind je een tof mens!
antwoord:dank je
vraag:Rustig ff ok> Waarom ging je now zo vroeg weg uit het huis
antwoord:Die vraag heb ik beantwoord maar ik zal hem nog een keer doen; Het was voor mij geen quiz maar meer een reallife soap en ik denk dat mijn rolop was in het huis(omdat ik dicht bij mezelf wilde blijven)
vraag:hee Jolanda je reageert zeker niet op prive chat???
antwoord:nee ik doe geen prive chat
vraag:Jolanda was je net zo snel uit het huis gegaan als je in de groep van vorig jaar had gezeten ?
antwoord:Ik had het langer volgehouden als ik wat meer 'aansluiting' had gevonden
vraag:ben je al in programma's geweest?
antwoord:nee ik ben niet inprogramma's geweest
vraag:Zit je helemaal in je eentje daar, Jolanda??
antwoord:Ja ik ben alleen, kom je erbij?
vraag:Dat je het huis inging vond ik je anders dan na een paar dagen (is positiever geworden) moest je aan je nieuwe omgeving wennen??
antwoord:Tuurlijk moest ik even wennen maar dat geldt voor iedereen
vraag:heb je een cam ????Jolanda??
antwoord:ja ik heb thuis een webcam
vraag:Wie vond je het aardigst in het huis, Jolanda?
antwoord:Annet enKoos
vraag:vond je de mensen saai in het huis
antwoord:Ik vond het niet echt saai maar ik miste weleen voor mij belangrijk onderdeel
vraag:Ben je thuis meteen het bed in gedoken of heb je uitgebreid gepsproken over je tijd in het huis?
antwoord:Ik heb eerst gegeten en toen ben ik naar 'bed' gegaan.
vraag:Jolanda besef je van jezelf al dat je nu net zo'n "ster" bent als de bewoners van vorig jaar of kijk je tegen hun meer op en vind je het onzin jezelf als "ster" te zien ?
antwoord:Ik vind het onzin en ik kijk zelf ook tegen niemand op.
vraag:Hoe vind je het om nu naar Big Brother te kijken?
antwoord:Ik kijk niet
vraag:Hoe vind jij de mensen achter BB (de stemmen in de dagboekkamer)?? behandelen ze je volwaardig in het huis?
antwoord:Ja ze behandelen je volwaardig
vraag:hoi Jolanda, op tv zei je dat je niet meer naar BB kijkt. Denk je er net zo over als Tara die als eerste vertrok dat je niets meer met BB te maken wilt hebben, of vind je het toch nog wel leuk?
antwoord:Het is niet zo dat ik er niets meer mee te maken wil hebben maar ik kijk uberhaubt nooit tv
vraag:Jolanda: hebben de bewoners van dit jaar geen ruggegraat. Bij het minste of geringste vertrekken ze al. Waarom geef je je dan op voor BB?
antwoord:ik denk dat iedreen met zijn eigen instelling het huis ingaat, de een wil winnen de ander wil het naar zijn zin hebben
vraag:Jolanda ben je niet nieuwsgierig dan hoe de situatie nu in het huis is?
antwoord:Ik struin het internet sims af en dan ben ik ook op de hoogte
vraag:Ben je niet bang dat je kinderen je je later jouw "sexbommoeder"-imago gaan verwijten? Hebben ze daar nog geen last van op school?
antwoord:Nee mijn kinderen hebben daar geen last van en ik ben ook geen sexbom
vraag:Jolanda, als je zou kunnen, zou je weer voor bv een week het huis ingaan??
antwoord:Voor een week zou ik het huis wel inwillen maar niet langer
vraag:Jolanda, wie denk je dat er gaat winnen?
antwoord:Ik hoop dat Robin gaat winnen
vraag:Jolanda, hoe vind je zelf hoe je op tv overkwam?
antwoord:Precies zoals ik ben maar wel een rare stem
vraag:Jolanda, heeft Leo wel eens tegen jou verteld dat hij uit zichzelf wil opstappen?
antwoord:Nee dat heeft Leonooit verteld maar we voelde elkaar wel goed aan, dus er zijn niet altijd woorden voor nodig
vraag:jolanda wat zou jij willen doen met de bekendheid die je hebt... en nee ik vind bigbrother nu saaier dan vorig jaar omdat er veel minder in gebeurd en de mensen zijn volgens mij veel bewuster van de kamera's
antwoord:Ja ze zijn camerabewust
vraag:jolanda chat u ook wel eens in andere internet sites of heeft u geen comp zoja welke?
antwoord:Ik heb wel een compmaar chat nooit
vraag:Jolanda, ben je in het huis gegaan om er "rijk" van te worden???
antwoord:ik ben al 'rijk'.
vraag:vind ej het leuk om in de panorama te staan?
antwoord:Nee vind ik niet leuk daarom kom ik ook niet in de Panorama
vraag:jolanda wat zou jij willen doen met de bekendheid die je hebt...
antwoord:Ik wil mijn kinderen zien opgroeien en de hond uit laten.
vraag:In jouw inleiding bij big -brother zei je dat je exibishionisties was maar ik vond je eerder een beetje terug getrokken hield je toch rekening met de camera's
antwoord:Je kan ook exibistionistisch zijn (zijn alle deelnemers anders doe je niet mee) zonder je bloot te geven
vraag:jolanda gebeuren er dingen achter de cameras die wij thuis niet te zien krijgen
antwoord:Nee er gebeurt niets wat je via de livestream niet zou kunnen zien
vraag:jolanda van wie had jij het meest je buik vol in het bb-huis
antwoord:Ik had van niemand mijn buik vol in het huis
vraag:Jolanda, vind jij net als Robin en Koos dat Annet haar haren moet knippen en verven?
antwoord:Dat moet Annet zelf weten, zij voelt zich er lekker bij en daar gaat het om.
vraag:Jolanda hoe zou jij een inbraak hebben gevonden in het huis ? spaning of zou je reageren als de vorige bewoners met huis vrede breuk ?
antwoord:Spannend een inbraak
vraag:Jolanda, een kleine gok: wie gaat er winnen???
antwoord:Robin
vraag:Hallo Jolanda... alles goed? Is je leven sterk veranderd na/door BigBrother?
antwoord:nee hoor niet sterk veranderd
vraag:Hoe reageerde je leefomgeving (naast je man en kinderen) dat je het BB huis bent ingegaan??
antwoord:Leuke reakties en eigenlijk allenmaar positief
vraag:Jolanda, denk je dat Kim en Georgie iets krijgen?
antwoord:Ze hebben al 'iets'
vraag:Jolanda, wat is de stomste vraag die je gehoord hebt?
antwoord:De stomste vragen zijn de vragen die 100 keer gesteld worden
vraag:Wij waren blij dat MA eruit ging
antwoord:Vind je het niet saai dan zonder MA?
vraag:jolanda ben je eruitgegaan omdat je niet meer zonder sex kon
antwoord:Ik hield het niet langer zonder sex
vraag:Jolanda, welke bekende nederlander had je graag in de groep gezien toen jij er nog in zat?
antwoord: Nico Dijkshoorn
vraag:welke vraag wil je aan je gesteld krijgen?
antwoord:Ik heb geen voorkeur voor een vraag, je mag alles vragen
vraag:welke film vind u het leukst?? het liefst een horror of thriller
antwoord:9 1/2 weeks
vraag:van wat voor muziek houd je?
antwoord:De muziek die op mijn homepage staat, gregoriaans vind ik ook heel erg mooi
vraag:Heb je Big Brother vorig jaar ook gevolgd? Zoal via tv als internet??
antwoord:Ik heb vorig jaar alleen de laatste 4 weken gezien
vraag:Jolanda, wat zou je gedaan hebben als Willibrord in de tuin lande d.m.v. een parachute?
antwoord:Dat wil je niet weten wat ik dan gedaan had
vraag:Heb je contact met Darius nu, Jolanda?
antwoord:iK HEB geen kontakt met Darius,alleen als ik hem tegenkom in de studio
vraag:Is ali anders in het echt???????????
antwoord:Hij is lief
vraag:wie heeft de ergste manieren van het BB huis?
antwoord:Ik ben geen erge manieren tegengekomen
vraag:Jolanda, wat vind jij een leuke weekopdracht?
antwoord:Het dansen vond ikleuk
vraag:jolanda hoe was je eerste nacht naar terugkomst thuis
antwoord:Die was in alle opzichten HEERLIJK< maar tekort

Jolanda: Ik ga er zomee stoppen ik vond het een eer om met jullie te mogen chatten

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 11-10-2000 01:55]

pi_388967
Bedankt voor deze uitgebreide chatlog
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_389053
Graag gedaan Dank knorretje voor het knippen en plakken ervan want daar had ik net ff geen zin meer in gisterenavond


Vond het chatten wat moeizamer dan met Rex maar dat komt waarschijnlijk omdat Jolanda (in tegenstelling tot Rex) wel zelf de antwoorden aan het tiepen was en dat ze daarbij ook nog regelmatig een peukie opstak .

Leukste antwoord van gisteren was van mijn vraag: Lees je trouwens wel eens forums op ut internet over BB waar dingen over jou op staan zoals FOK!zine??
antwoord: Ja ik heb FOkzine gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 11-10-2000 08:10]

  Moderator woensdag 11 oktober 2000 @ 09:14:16 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_389103
Knorretje en Meneer Draak: bedankt voor de service!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_389128
Wauw wauw woepie wauw!!!

Wat heeft die Jolanda lekker veel te melden zeg
Heeeel jammer dat die niet meer in het BB-huis zit (NOT )

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')