abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:52:33 #1
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133520870

De OP vind je hier.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
SPOILER: kinderjunks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Snowiejowiejow
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De bekkenstoot

Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.

Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.

:D
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_133521094
fip[o
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:01:26 #3
344170 Klojo120
Ik wil alleen maar benden.
pi_133521125
sep[o
Heeft FOK!verkiring met Studeur
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:03:16 #4
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133521179
thip[o
pi_133521235
O+ O+
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:06:06 #6
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133521253
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:05 schreef Snowbells het volgende:
O+ O+
Uit de gevangenis ontsnapt?
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:11:31 #7
344170 Klojo120
pi_133521385
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:05 schreef Snowbells het volgende:
O+ O+
nu al de tweede keer dat als ik in de stoners post dat jij met O+ O+ komt. Probeer je me iets te vertellen?
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:12:45 #8
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_133521419
als ik skaaf ben en ik zet dit nummer op word ik altijd emotioneel ;(

pi_133521517
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:11 schreef Klojo120 het volgende:

[..]

nu al de tweede keer dat als ik in de stoners post dat jij met O+ O+ komt. Probeer je me iets te vertellen?
jij hebt heul geen spleetogen
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:26:18 #10
344170 Klojo120
pi_133521769
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

jij hebt heul geen spleetogen
dan heb je me nog niet stoned genoeg gezien
pi_133521790
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:

[..]

o
pi_133521824
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:

[..]

_O- Idd spleetogen dan
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:38:41 #13
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_133522115
Vraagje.
Ik ben een keer bijna bad gegaan, nu vraag ik mij af hoever ik nou eigenlijk kan.
Is er een punt waarop je je hoogte punt bereikt? Ik wil dus niet té ver gaan met het smoken om misselijkheid en dergelijken te voorkomen. Natuurlijk is dit voor iedereen anders, maar is er een kenmerk dat je doorhebt dat je genoeg hebt gehad en voldoende voor een goede feeling.

Ik heb vaak het gevoel dat ik te weinig neem maar als ik te veel neem de angst op misselijkheid enz.

Bedankt!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_133522156
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:38 schreef Basxt het volgende:
Vraagje.
Ik ben een keer bijna bad gegaan, nu vraag ik mij af hoever ik nou eigenlijk kan.
Is er een punt waarop je je hoogte punt bereikt? Ik wil dus niet té ver gaan met het smoken om misselijkheid en dergelijken te voorkomen. Natuurlijk is dit voor iedereen anders, maar is er een kenmerk dat je doorhebt dat je genoeg hebt gehad en voldoende voor een goede feeling.

Ik heb vaak het gevoel dat ik te weinig neem maar als ik te veel neem de angst op misselijkheid enz.

Bedankt!
Kunnen wij niet weten als je niet verteld hoeveel je normaal gesproken rookt en hoeveel je had toen je bijna bad ging? :P
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:47:56 #15
283639 Pino0
pi_133522417
quote:
Vraagje.

Bedankt!
Als je buiten rookt word je sowieso minder stoned. Of je gezond eet etc werkt ook allemaal mee. Ik ben een keer bijna bad gegaan toen ik een hele dag 1 beschuitje gegeten had.

Begin met wat minder sterke wiet zodat je minder snel stoned word maar het gewoon gecontroleerd op kan bouwen. Als je dan nog niet heel stoned bent kan je gewoon een 2e draaien.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:59:15 #16
344170 Klojo120
pi_133522700
quote:
Vraagje.

Bedankt!
Bad gaan is bij -mij- in ieder geval compleet willekeurig. Ik heb dagen gehad waarop ik 20 joints had gerookt en nergens last van had, maar soms ga ik er na 1tje al out. Pas nog gebeurt overigens, heb er een mooi litteken aan over gehouden :P
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:01:02 #17
344170 Klojo120
pi_133522751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Als je buiten rookt word je sowieso minder stoned.
Pertinent onwaar. Heeft heel veel andere invloeden.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:03:26 #18
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133522817
quote:
Vraagje.

Bedankt!
Het feit dat je erover nadenkt is eigenlijk waarschijnlijk de reden dat je een keer bijna bad ging.
Just sit back, relax and enjoy the high.

Rook gewoon een jointje, kijk of je je stoned/high voelt, zo niet, rook er nog eentje. Het duurt normaal gesproken 20 minuten voordat alles 100% is ingewerkt. Denk niet na over wat je voelt of waarom je voelt, maar ben gewoon en roll with it. Je kan er toch niks aan veranderen het moment dat je 'teveel' hebt genomen, dus je kan het beter accepteren, toch? :D

Meestal is het gewoon een mindset.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:07:07 #19
283639 Pino0
pi_133522954
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef Klojo120 het volgende:

[..]

Pertinent onwaar. Heeft heel veel andere invloeden.
Al die frisse lucht helpt echt niet om je nog meer stoned te laten worden toch
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:09:18 #20
391391 Basxt
pi_133523046
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:03 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Het feit dat je erover nadenkt is eigenlijk waarschijnlijk de reden dat je een keer bijna bad ging.
Just sit back, relax and enjoy the high.

Rook gewoon een jointje, kijk of je je stoned/high voelt, zo niet, rook er nog eentje. Het duurt normaal gesproken 20 minuten voordat alles 100% is ingewerkt. Denk niet na over wat je voelt of waarom je voelt, maar ben gewoon en roll with it. Je kan er toch niks aan veranderen het moment dat je 'teveel' hebt genomen, dus je kan het beter accepteren, toch? :D

Meestal is het gewoon een mindset.
Thanks!
En het is indd altijd een mindspel bij mij. Ik vraag me constant af of ik niet bad zal gaan etc.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:12:35 #21
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133523193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:09 schreef Basxt het volgende:

[..]

Thanks!
En het is indd altijd een mindspel bij mij. Ik vraag me constant af of ik niet bad zal gaan etc.
Geen probleem. :)
En dan heb ik nog iets beters voor je.
Neem 1-3 hijsjes, wacht 20 minuten en kijk hoe je je voelt.
Probeer in een leuke mindset te komen door spelletjes te spelen, film te kijken, beetje ouwehoeren met maten, etc.. neem na die 20 minuten nog 1-3 hijsjes en wacht weer 20 minuten. Ga zo verder totdat je je gewoon goed voelt. Je hoeft ook niet persé de grens op te zoeken.

De mindset waarmee je erin gaat is echt heel belangrijk, daarom is het handig om te beginnen met een paar hijsjes, dan in een chille mindset komen, en dan pas door roken.

Dit doe ik nu zelf ook op dit moment omdat ik vroeger heel veel wiet rookte en een hoge tolerantie had, toen was ik een paar maanden gestopt, nu is mijn tolerantie veel lager maar ging alsnog weer verder alsof ik die hoge tolerantie had van voordat ik gestopt was. Heb echt meerdere keren op het randje gezeten van bad gaan, maar je moet het gewoon accepteren. Hoe meer je vecht, hoe erger het wordt. En denk maar gewoon dat hoe meer je op je bek gaat (bad gaat) hoe makkelijker je ermee leert dealen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:13:00 #22
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133523214
Sorry voor de lange posts. :P
Anyway, ik ga even kijken of het eten onderhand al klaar is.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:18:05 #23
391391 Basxt
pi_133523407
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Geen probleem. :)
En dan heb ik nog iets beters voor je.
Neem 1-3 hijsjes, wacht 20 minuten en kijk hoe je je voelt.
Probeer in een leuke mindset te komen door spelletjes te spelen, film te kijken, beetje ouwehoeren met maten, etc.. neem na die 20 minuten nog 1-3 hijsjes en wacht weer 20 minuten. Ga zo verder totdat je je gewoon goed voelt. Je hoeft ook niet persé de grens op te zoeken.

De mindset waarmee je erin gaat is echt heel belangrijk, daarom is het handig om te beginnen met een paar hijsjes, dan in een chille mindset komen, en dan pas door roken.

Dit doe ik nu zelf ook op dit moment omdat ik vroeger heel veel wiet rookte en een hoge tolerantie had, toen was ik een paar maanden gestopt, nu is mijn tolerantie veel lager maar ging alsnog weer verder alsof ik die hoge tolerantie had van voordat ik gestopt was. Heb echt meerdere keren op het randje gezeten van bad gaan, maar je moet het gewoon accepteren. Hoe meer je vecht, hoe erger het wordt. En denk maar gewoon dat hoe meer je op je bek gaat (bad gaat) hoe makkelijker je ermee leert dealen.
Bedankt man. !
Kun je merken wanneer je bad begint te worden?
Ik had zelf dat eerst alles gaat tintelen en daarna een soort van "boer" gevoel maar er niks uit wilt komen.. en dat dan constant samen met een vage kotsneiging.
Of is dit niet bad gaan? haha
je hebt natuurlijk ook dat je vet angstig wordt enz maar dan moet je denk ik wel heel veel genomen hebben.

en dit is trouwens ook een slecht punt van mij. Ik wil té veel weten over veiligheid en gebruik dr van zodat ik weet wat ik moet doen als er iets gebeurd, maar aan de andere kant ga ik dan weer te veel na denken over die shit
  † In Memoriam † vrijdag 22 november 2013 @ 19:24:39 #24
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_133523656
Vanavond dikke party :D *O*

Kontje schudden voor speakers :D Zin aan! *O*

https://www.facebook.com/events/168039610055780/

Dit feestje :D
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:27:33 #25
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_133523756
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:18 schreef Basxt het volgende:

[..]

Bedankt man. !
Kun je merken wanneer je bad begint te worden?
Ik had zelf dat eerst alles gaat tintelen en daarna een soort van "boer" gevoel maar er niks uit wilt komen.. en dat dan constant samen met een vage kotsneiging.
Of is dit niet bad gaan? haha
je hebt natuurlijk ook dat je vet angstig wordt enz maar dan moet je denk ik wel heel veel genomen hebben.

en dit is trouwens ook een slecht punt van mij. Ik wil té veel weten over veiligheid en gebruik dr van zodat ik weet wat ik moet doen als er iets gebeurd, maar aan de andere kant ga ik dan weer te veel na denken over die shit
Ik denk dat de kenmerken bij iedereen anders zijn omdat iedereen een andere reactie heeft op wiet. Ik zelf merk dat als ik teveel bezig ben met of alles wel goed met mij gaat, ik bezig ben met mezelf in de 'anxiety'-mindset te gooien en ik dan even later bad ga. Maar als ik merk dat ik bad aan het gaan ben, dan denk ik gewoon logisch na: "Zolang ik me nergens druk over maak, is er niks aan de hand. Het ging pas fout toen ik er over na begon te denken. Sowieso is er nu toch niks meer aan te doen, dus ik kan net zo goed gewoon erin meegaan en plezier hebben." En dit lukt steeds beter als je vaker bad gaat. Iemand die nooit bad gaat, en dan opeens wel, heeft dan veel meer moeite met ermee dealen. Als jij ermee leert dealen, kan je altijd herkennen als je bad gaat en erop inspelen. Zie bad gaan maar als iets goed, je leert ervan goed te gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')