SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
bohh schitterend
Brazil Kills
Prijzen stijgen btw nu. Van 132k naar 139k is dit team gegaan. Niet gigantisch maar wellicht pakt het door dit weekend![]()
![]()
Bij de eerste 10 posts hierover dacht ik nog dat het een troll was, maar volgens mij ben je serieusquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
bohh schitterend
Brazil Kills
Prijzen stijgen btw nu. Van 132k naar 139k is dit team gegaan. Niet gigantisch maar wellicht pakt het door dit weekend
Je gaat er vast niet meer mee winnen though, tenzij je single matches met een bronze bank gaat spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever dat de prijzen zakken
Filipe Luis ipv Marceloen Santana hoort er bij.
edit. en Helton > Cesar![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de eerste 10 posts hierover dacht ik nog dat het een troll was, maar volgens mij ben je serieus
Je gaat er vast niet meer mee winnen though, tenzij je single matches met een bronze bank gaat spelen.
Ga er geen single matches en toernooien mee spelen. Alleen aidsies
Marcelo vind ik bij H2H echt goed. Santana misschien ipv Luiz ja![]()
![]()
Bijna iedereen heeft een bronze bank in single matchesquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de eerste 10 posts hierover dacht ik nog dat het een troll was, maar volgens mij ben je serieus
Je gaat er vast niet meer mee winnen though, tenzij je single matches met een bronze bank gaat spelen.Dat is irritant als je zelf een silver team hebt.
![]()
Proberen te trollen met je kut koop clubquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef TBakkert het volgende:
mweh, Rostov speelt gewoon veel verzorgder, hele elftal is nu goed, alleen die keeper.
Wat een rasmongool.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Fifa14 is geinstalleerd. maar nu een ander ding. hij heeft me season ticket niet meegenomen. Gelukkig heb ik wel alle spelers nog enzo maar me season ticket is weg.
![]()
Ik ben best wel jaloersquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:42 schreef Maver24 het volgende:
Fifa14 is geinstalleerd. maar nu een ander ding. hij heeft me season ticket niet meegenomen. Gelukkig heb ik wel alle spelers nog enzo maar me season ticket is weg.
Young bloods everywhere....![]()
Nou, dan kun je eindelijk FIFA points gebruiken, goed nieuws voor je toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:42 schreef Maver24 het volgende:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wel zonder kortingquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, dan kun je eindelijk FIFA points gebruiken, goed nieuws voor je toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O, nouja, ik kan nu met ST helemaal geen points kopenquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik speel het echt nagenoeg nooit. Het is weliswaar leuk voor je ego en je wint makkelijk, maar dat gaat toch wel snel vervelen. Viel me ook op dat je amper een wedstrijd uit kan spelen omdat mensen nog 10x sneller leaven dan normaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft een bronze bank in single matchesDat is irritant als je zelf een silver team hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
foute forumquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de twee? Die lege plekken moet ik nog invullen. Eventuele aanpassingen mogen natuurlijkHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Als kiezen tussen ebola en aidsquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de twee? Die lege plekken moet ik nog invullen. Eventuele aanpassingen mogen natuurlijk
Zou je niet eerst eens kijken of het überhaupt fijn speelt met die formatie? Al kan je het wel zo omgooien natuurlijk dit jaar..2e team lijkt me wat beter en minder lelijk dan I guess.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het valt ook wel mee. Maar ik krijg vaker rage berichtjes dan normale, dat is zeker.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je normaal veel rage messages dan? Ik heb er welgeteld 1 gehad dit jaar.
EAids is ook weer bezig hoor. Ik verkoop SIF Lewandowski en IF Lavezzi en ik ben weer onverslaanbaar... Laatste wedstrijd win ik gewoon met 10-0, tegenstander ging wel iets minder zijn best doen na 5-0 maar hij blijf wel gewoon spelen. Sloeg echt nergens op hoeveel kansen ik benutte.![]()
Ja moet een tweede team hebben voor fitness shitquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als kiezen tussen ebola en aids
Zou je niet eerst eens kijken of het überhaupt fijn speelt met die formatie? Al kan je het wel zo omgooien natuurlijk dit jaar..2e team lijkt me wat beter en minder lelijk dan I guess.Koop wel dat eerste is stuk goedkoper.
Zie vanzelf of het lekker speelt![]()
![]()
Denk dat mensen nog meer gaan ragen als je Benteke in de spits zet. (met wat aanpassingen).die heeft door de vele cross abusers bijna de status van Welliton gekregen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja moet een tweede team hebben voor fitness shitKoop wel dat eerste is stuk goedkoper.
Zie vanzelf of het lekker speeltAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was in FUT12 zo maar het niveau is nu veel hoger. Ik win helemaal niet zo vaak met silvers van golds, vooral door de keepers die alles tegenhoudenquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel het echt nagenoeg nooit. Het is weliswaar leuk voor je ego en je wint makkelijk, maar dat gaat toch wel snel vervelen. Viel me ook op dat je amper een wedstrijd uit kan spelen omdat mensen nog 10x sneller leaven dan normaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |