Meneer Knob is bepaald niet van de mannenliefdequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, denk dat het meer wat voor jou is.
noem je mij nou een twijfelgevalquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Meneer Knob is bepaald niet van de mannenliefde
ik?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef Opnieuw-energie het volgende:
![]()
![]()
Serious note: Second love? You don't even have your first!
En dit is je manier van bedanken voor zijn inzet?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef trommelkoek het volgende:
als dit echt was, waarom post je het dan in onz?
hm, da is wel een goede vraag jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef trommelkoek het volgende:
als dit echt was, waarom post je het dan in onz?
dat ik hem volgens jou niet op de juiste manier bedank, wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem niet heb.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:28 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
En dit is je manier van bedanken voor zijn inzet?
Tja, je moet het zelf weten natuurlijk, en als jij kickt op een avontuurtje, met vooropgezette acties, ga je gang. Maar ik vind het smakeloos.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ik hem volgens jou niet op de juiste manier bedank, wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem niet heb.
Dit wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ga gewoon op date dan, ik zie het probleem niet hoor.
gewoon proberen joh, misschien bevalt het wel helemAl niet..quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:17 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten natuurlijk, en als jij kickt op een avontuurtje, met vooropgezette acties, ga je gang. Maar ik vind het smakeloos.
zou jij dat doen met je ma dan?quote:
Als je het goed doet bevalt het. Maar waarom doe je het?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon proberen joh, misschien bevalt het wel helemAl niet..
Ja, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou jij dat doen met je ma dan?![]()
Komt ze opdagen in d'r meest sexy strakke jurkje en lingerie enzo.
Ik snap het ook niet, ik heb al een heel beeld bij zijn moeder.quote:
Een goede relatie is ook niet altijd 100%quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Als je het goed doet bevalt het. Maar waarom doe je het?
Ik heb het ook eens gedaan, met een ander stel, uit de straat nog wel, maargoed, toen was er al geen relatie meer. En dan snap ik het wel, maar als er een goeie relatie is dan snap ik het niet.
Moet dat dan? Het kan toch ook niet altijd super zijn, een beetje op en neer is vrij normaal lijkt mij. Maar om gelijk door te stappen naar een heet avontuurtje is ook weer zo wat. Spannend zal het altijd zijn natuurlijk.. Maar goed het is jouw keuze.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een goede relatie is ook niet altijd 100%
En toen stikte ik in mijn pindaquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:15 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Moet dat dan? Het kan toch ook niet altijd super zijn, een beetje op en neer is vrij normaal lijkt mij. Maar om gelijk door te stappen naar een heet avontuurtje is ook weer zo wat. Spannend zal het altijd zijn natuurlijk.. Maar goed het is jouw keuze.
Niet eens gezien!quote:Op zondag 24 november 2013 16:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En toen stikte ik in mijn pinda
Ik heb serieus half onder de tafel gelegen, het kwam er zo mooi uitquote:
Mooi zo! Een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:Op zondag 24 november 2013 17:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb serieus half onder de tafel gelegen, het kwam er zo mooi uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |