abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133510807
Sinds kort Battlefield 4 Deluxe Edition binnen maar helaas een probleempje.

Er zijn vele bugs/crashes en dergelijke zoals bijna altijd bij Battlefield games in het begin maar ik heb een heel specifiek probleem waar ik ook niets over kan vinden op het internet.

Ik heb namelijk na het installeren en spelen van battlefield4 geen settings map in MyDocuments, oftewel mijn key-bindings en beeldscherminstellingen blijven altijd op default staan omdat deze simpelweg niet in een config file worden opgeslagen (deze bestaat niet).

Ik heb BF4 al een aantal keren herinstalleert en instellingen gewijzigd maar steeds geen settingsfolder, deze is ook op andere plekken in mijn pc niet te vinden.

Met de Battlefield4 Settigns Editor kan ik dat probleem ook niet oplossen want deze heeft namelijk ook een settingsfolder nodig om te kunnen werken. :%

Herkent iemand dit probleem? of iemand tips, ik hoor ze graag want ik na elke speelronde m'n settings veranderen is echt klotewerk.

Bvd
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:28:39 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_133510864
zelf maken of iemand laten sturen, misschien een rechten probleem / kopieerbeveiliging
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_133511086
Battlefield draaien als administrator en dan proberen om je settings te wijzigen?
pi_133511206
Of de groep 'administrators' toevoegen aan je user.
pi_133512206
Okee, ik zal wat gaan hobbie'en met de rechten, heeft iemand trouwens die .xml of .cfg bestandjes ook toevaling van BF4 of BF3?
pi_133512533
Update:

Probleem gevonden, mijn pc deelt de my documents folder met mijn school-laptop via een werkgroep, als de laptop uit staat dan is de default my documents folder niet aanwezig, staat deze aan dan worden de settings op de laptop gezet.

Maarja, nu moet ik elke keer mijn laptop aanzetten om te spelen haha, ik kan nergens in de game het path veranderen waar de settings gezocht moeten worden ;(
  vrijdag 22 november 2013 @ 21:09:12 #7
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_133528045
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:29 schreef Opkloter het volgende:
Update:

Probleem gevonden, mijn pc deelt de my documents folder met mijn school-laptop via een werkgroep, als de laptop uit staat dan is de default my documents folder niet aanwezig, staat deze aan dan worden de settings op de laptop gezet.

Maarja, nu moet ik elke keer mijn laptop aanzetten om te spelen haha, ik kan nergens in de game het path veranderen waar de settings gezocht moeten worden ;(
Waarom heb je dit zo geconfigureerd? :') _O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_133540955
Waarschijnlijk omdat hij met beiden veel in de weer is en denkt het zo voor zichzelf gemakkelijker te hebben gemaakt. Zo zie je maar hoe sommige handelingen je later problemen geven. :s)
pi_133653510
Haha, ja klopt. Nouja, het is opgelost, dus deze kan gesloten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')