ik wil niet discrimineren maar ik heb bij een metal concert eigenlijk nog nooit een neger zien lopen, ook op tv zie je nooit negers die een andere muzieksoort als hiphop/r&b spelen
snappen jullie het?
quote:da's rap met een dance-beat eronder
Op woensdag 2 oktober 2002 01:39 schreef zl0p het volgende:
nooit een faithless clip gezien?
ik snap het ook niet... ik kan die ruk & butt muziek absoluut niet waarderen, maar heb verder niets tegen afrikaanse mensen... ze maken alleen van die baggermuziek altijd, vooral die amerikanen!
quote:mja das dan een uitzondering, net als carl cox
Op woensdag 2 oktober 2002 01:39 schreef zl0p het volgende:
nooit een faithless clip gezien?
maar dat zijn dan ook de enige die ik kan bedenken
Ik hou ook van hip/hop, R&B, Rap & Souls. Niet omdat ik een neger ben maar omdat het goed klinkt.
P.s Trouwens, vind ik Aerosmith best cool
quote:ho ho, niet generaliseren
Op woensdag 2 oktober 2002 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Precies! En alle nederlanders lopen op klompen in klederdracht en zijn dol op Jantje Smit. Gelukkig mogen dat soort dingen nu weer gezegd worden.
quote:het zouden er meer moeten zijn, volgens mij kunnen negers ook wel aardig grunten
Op woensdag 2 oktober 2002 01:42 schreef BDisOKE het volgende:
Ken wel een aantal "donkere" metal mensen hoor.Maar dat zie je idd. minder.
quote:NERD? Rock?
Op woensdag 2 oktober 2002 01:41 schreef Ghost_Viper het volgende:
Ken je die groep N.E.R.D
Is een groep bestaande uit negers en een Chinees, maar ze maken goeie rock muziek
Maargoed. Mo Solid Gold is een rockgroep met een donkere frontman. Skunk Anansie heeft een donkere zangeres. In Linkin Park zit ook een Afro-Amerikaan.
vinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)
zouden ze niet stiekem van andere soorten houden maar het niet kunnen maken om ernaar te luisteren tov hun omgeving
als ik een auto met een neger aan zie rijden is het eigenlijk altijd rap wat ie aan heeft staan
[Dit bericht is gewijzigd door Tarja op 02-10-2002 01:44]
quote:Vraag het eens aan een paar! Of durf je dat niet?
Op woensdag 2 oktober 2002 01:44 schreef Tarja het volgende:
ik had niet de bedoeling om r&b/hiphop af te zeiken maar ik vroeg het gewoon af waarom negers in 99% van de gevallen naar hiphop luisterenvinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)
zouden ze niet stiekem van andere soorten houden maar het niet kunnen maken om ernaar te luisteren tov hun omgeving
quote:Logisch. Want negers zijn heel groot geschapen. Dus als ze naar iets anders zou luisteren, hop bukken maar.
ik had niet de bedoeling om r&b/hiphop af te zeiken maar ik vroeg het gewoon af waarom negers in 99% van de gevallen naar hiphop luisterenvinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)
als ik een auto met een neger aan zie rijden is het eigenlijk altijd rap wat ie aan heeft staan
En verder dragen negers altijd een pistool bij zich. Dus als je per ongeluk even iets anders opzet dan hop, komt er een neger langs en dan heb je zo een kogel door je hoofd.
quote:ik denk dat dat om veiligheidsredenen geen goed plan is, daarnaast denk ik ook niet dat je een eerlijk antwoord krijgt (ze zullen heus niet zeggen dat ze stiekem van house houden maar hiernaar luisteren omdat ze dat verplicht zijn aan hun omgeving)
Op woensdag 2 oktober 2002 01:44 schreef keeper het volgende:[..]
Vraag het eens aan een paar! Of durf je dat niet?
quote:even niet zo stigmatiseren aub
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Logisch. Want negers zijn heel groot geschapen. Dus als ze naar iets anders zou luisteren, hop bukken maar.
En verder dragen negers altijd een pistool bij zich. Dus als je per ongeluk even iets anders opzet dan hop, komt er een neger langs en dan heb je zo een kogel door je hoofd.
...wat er zomaar ff in me op kwam
quote:Ik denk dat het meer te maken heeft in de cultuur dat je bent opgevoed.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:44 schreef Tarja het volgende:vinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)
quote:net zoals duitsers naar schlägermusik, belgen naar k3 en nederlanders naar jan wayne?
van mij mogen ze alle4 de bovenstaande mogelijkheden iig keihard afschaffen; laatste tijd, sinds opkomst van dance/trance/ruk&butt/hiphop is het echt klote op de radio... je kan met goed fatsoen niet eens langer dan een kwartier BrEeZaH muziek vermijden, tenzij je Sky Radio luistert, wat ik dus al hele tijd doe (en da's best lastig, als je eigenlijk gewoon een keiharde rocker bent ), maarja, wat zijn je alternatieven als je discman leeg is en je staat in de file?
gelukkig a.s. weekend m'n nieuwe pioneer 6cd wisselaar combi inbouwen, zijn we gelijk van die ellende af
quote:hmm kan een mod het even vervangen door "mens-met-relatief-hoog-pigment-gehalte-in-huid"
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef Bill_E het volgende:
[offtopic]
het woord " neger " mag toch niet meer?
[/offtopic]
ik wist ook niet hoe ik het anders moest noemen, kleurling klinkt ook weer zo aso
quote:hou nou even op met muzieksoorten afzeiken, daar ging het niet om in dit topic
Op woensdag 2 oktober 2002 01:47 schreef dr.dunno het volgende:[..]
net zoals duitsers naar schlägermusik, belgen naar k3 en nederlanders naar jan wayne?
van mij mogen ze alle4 de bovenstaande mogelijkheden iig keihard afschaffen; laatste tijd, sinds opkomst van dance/trance/ruk&butt/hiphop is het echt klote op de radio... je kan met goed fatsoen niet eens langer dan een kwartier BrEeZaH muziek vermijden, tenzij je Sky Radio luistert, wat ik dus al hele tijd doe (en da's best lastig, als je eigenlijk gewoon een keiharde rocker bent
), maarja, wat zijn je alternatieven als je discman leeg is en je staat in de file?
![]()
gelukkig a.s. weekend m'n nieuwe pioneer 6cd wisselaar combi inbouwen, zijn we gelijk van die ellende af
quote:Ik geloof dat dit een serieus bedoeld topic was, IR.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Logisch. Want negers zijn heel groot geschapen. Dus als ze naar iets anders zou luisteren, hop bukken maar.
quote:het eerste stukje van mijn vorige posting had iig wel degelijk betrekking op dit topic...
Op woensdag 2 oktober 2002 01:48 schreef Tarja het volgende:[..]
hou nou even op met muzieksoorten afzeiken, daar ging het niet om in dit topic
zoiets is cultureel bepaald; een paar gasten doen iets, de rest van de kudde doet het na.
quote:Er is niks mis met het woord Neger. Hangt af hoe je het gebruikt.
hmm kan een mod het even vervangen door "mens-met-relatief-hoog-pigment-gehalte-in-huid"
ik wist ook niet hoe ik het anders moest noemen, kleurling klinkt ook weer zo aso
In jou geval gebruik je het om donkere mensen aan te spreken.
[Dit bericht is gewijzigd door Ghost_Viper op 02-10-2002 01:52]
quote:ok maar onder blanke mensen heb je ook tig subculturen, dat lijkt onder "donkere" mensen niet te bestaan, ben je "donker" dan luister je naar rap
Op woensdag 2 oktober 2002 01:50 schreef dr.dunno het volgende:[..]
het eerste stukje van mijn vorige posting had iig wel degelijk betrekking op dit topic...
zoiets is cultureel bepaald; een paar gasten doen iets, de rest van de kudde doet het na.
of niet?
quote:Lol
hmm kan een mod het even vervangen door "mens-met-relatief-hoog-pigment-gehalte-in-huid"
quote:ban hem
Op woensdag 2 oktober 2002 01:49 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik geloof dat dit een serieus bedoeld topic was, IR.
quote:afrikaanse mensen bedoel je naar mijn inziens mee 'mensen die in afrika wonen' , niet iedereen die een donkere huid heeft
Op woensdag 2 oktober 2002 01:52 schreef Bill_E het volgende:[..]
Lol
Ik las hierboven ergens afrikaanse mensen. Afrikanen dus.
Die term is wel een beetje " correct"
maarja how cares?
quote:Nopes...Ik heb vrienden die ook heel fanatiek naar Trance en Rock luisteren.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:52 schreef Tarja het volgende:[..]
ok maar onder blanke mensen heb je ook tig subculturen, dat lijkt onder "donkere" mensen niet te bestaan, ben je "donker" dan luister je naar rap
of niet?
quote:hmm dubieus
Op woensdag 2 oktober 2002 01:54 schreef Ghost_Viper het volgende:[..]
Nopes...Ik heb vrienden die ook heel fanatiek naar Trance en Rock luisteren.
quote:'blanke' mensen zijn veelzijdiger... althans, dat lijkt zo; bij 'donkere' mensen denken de meeste mensen gelijk aan negers, niet bijvoorbeeld aan turken, marokkanen, indonesiërs, japanners, indiase mensen (van welke laatste ik een halfbloed ben); het is ook zo dat negers de 'dominante' alternatieve muzieksoort hebben gecreëerd met als voertaal Engels, wat elke Nederlander op klompen kan verstaan, i.t.t. Turks/Marokkaans, waar een willekeurige autochtone Nederlander iets van snapt. Wij Nederlanders hebben echter een oorsprong die legio is, mede door ons verleden als handelsnatie, mede door het feit dat wij ook in Europa een flinke migrantenstroom van 'blanke' mensen hebben meegemaakt; ik denk dat je in dit geheel de argumenten van jouw stelling kan vinden.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:52 schreef Tarja het volgende:[..]
ok maar onder blanke mensen heb je ook tig subculturen, dat lijkt onder "donkere" mensen niet te bestaan, ben je "donker" dan luister je naar rap
of niet?
//ik lees achteraf dat ik filosofisch begin te worden; tijd voor mij om m'n bed op te gaan zoeken dus
baaai allemaal
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 02-10-2002 01:58]
quote:Weet ik maar het is wel zo.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:56 schreef Tarja het volgende:[..]
hmm dubieus
Van Trance krijg ik hoofdpijn
quote:dan hebben wij toch nog iets gemeen
Op woensdag 2 oktober 2002 01:57 schreef Ghost_Viper het volgende:[..]
Van Trance krijg ik hoofdpijn
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:59 schreef Tarja het volgende:[..]
dan hebben wij toch nog iets gemeen
quote:'excuse me french', maar dan ben je volgens de definitie niet van negroïde komaf, al liggen je roots wel in afrika uit een ver en donker verleden (zo rond de tijd dat slavernij nog gemeengoed was); dit is dus het punt wat ik net maakte, iedereen die donker is, wordt maar neger genoemd / gezien als ~ ... en daarom moet iedereen maar naar rap enzo luisteren...
Op woensdag 2 oktober 2002 01:57 schreef Ghost_Viper het volgende:[..]
Weet ik maar het is wel zo.
V.b Ik ben zelf Antilliaan. We houden van Salsa en Merengue. Maar de aanbod in Nederland is heel laag. Daardoor gaan we R&b en zo draaien.Van Trance krijg ik hoofdpijn
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 02-10-2002 02:01]
Maar in elk geval enough to prove your theory wrong!
En dat hardhousenummer "Rock Da Funky Beats" (niet te verwarren met de oudere jungle-beat-versie) van Public Domain featuring Chuck D (van Public Enemy) is een meesterlijk nummer!
Maar ja, goed... Daarin rapt hij natuurlijk wel weer...
...Maar wel goed!
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:00 schreef dr.dunno het volgende:[..]
'excuse me french', maar dan ben je volgens de definitie niet van negroïde komaf, al liggen je roots wel in afrika uit een ver en donker verleden (zo rond de tijd dat slavernij nog gemeengoed was); dit is dus het punt wat ik net maakte, iedereen die donker is, wordt maar neger genoemd / gezien als ~ ... en daarom moet iedereen maar naar rap enzo luisteren...
snap jij het nog?ik ga nu echt
ik snap t niet
quote:Ik snap de generalisatie niet.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:36 schreef Tarja het volgende:
Het valt me op dat negers eigenlijk altijd van hiphop/r&b houden, zowel in amerika als hier in m'n omgeving, is dat een soort morele plicht voor hun of is er een andere oorzaakik wil niet discrimineren maar ik heb bij een metal concert eigenlijk nog nooit een neger zien lopen, ook op tv zie je nooit negers die een andere muzieksoort als hiphop/r&b spelen
snappen jullie het?
Enkele Falsificaties:
- veel reggae, ska, blues, funk en jazz artiesten zou je neger kunnen noemen.
Ik moet nu weg maar zal je later enkele andere voorbeelden geven van Metal en nieuw Wave bands.
Ik zal vanavond bij Dio eens om me heen kijken
Maar de topicstarter heeft wel gelijk, dit merk ik ook vaak op. Dan doel ik vooral op jongeren natuurlijk, want hetzelfde geldt niet of in mindere mate voor volwassen.
Het is een merkwaardig fenomeen.
Mooi toch.
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef Tarja het volgende:
ik denk dat dat om veiligheidsredenen geen goed plan is, daarnaast denk ik ook niet dat je een eerlijk antwoord krijgt (ze zullen heus niet zeggen dat ze stiekem van house houden maar hiernaar luisteren omdat ze dat verplicht zijn aan hun omgeving)
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:47 schreef Tarja het volgende:
even niet zo stigmatiseren aub
quote:WTF? Cypress Hill "heeft wel rap-elementen"? Weet jij wel waar je het over hebt man!
Op woensdag 2 oktober 2002 02:01 schreef motown het volgende:
Cypress Hill (hoewel dat laatste wel rap-elementen heeft)...
quote:Oew, heb je hem gevangen in een potje? Of at least een foto gemaakt?
Op woensdag 2 oktober 2002 17:46 schreef ED2 het volgende:
Ik zag laatst nog een metalneger. Maar dat is wel een uitzondering geloof ik idd.
quote:Sorry, ik wist niet dat je ze verzamelde
Op woensdag 2 oktober 2002 17:52 schreef keeper het volgende:[..]
Oew, heb je hem gevangen in een potje? Of at least een foto gemaakt?
.
quote:Zou je denken? Ze houden toch allemaal alleen maar van hiphop?
Op woensdag 2 oktober 2002 18:01 schreef Citroentje het volgende:
Hmm, in de jazzwereld zijn er volgens mij ook wel een paar negers te vinden...
quote:Nee.
Op woensdag 2 oktober 2002 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alle negers houden van hiphop is net zoiets als alle Nederlanders lopen op klompen...
quote:Komt omdat ze dood zijn.
Op woensdag 2 oktober 2002 18:15 schreef infamous het volgende:
jimi hendrix ? Bob Marley ?
die heb ik nog niet echt zien rappen
Babylon GanstaRap man...
quote:Dat lijkt me leuk, om eens een avondje al dansende te turven waar 'de anderen' naar luisteren
Op donderdag 3 oktober 2002 12:04 schreef _Bunny_ het volgende:
Het valt mij ook op dat negers vaak wel naar rap luisteren. Toch luisteren negers ook veel naar salsa, merengue en bachata, als ik even kijk naar de dansschool waar ik ook dans.
quote:blues?
Op woensdag 2 oktober 2002 01:36 schreef Tarja het volgende:
Het valt me op dat negers eigenlijk altijd van hiphop/r&b houden, zowel in amerika als hier in m'n omgeving, is dat een soort morele plicht voor hun of is er een andere oorzaakik wil niet discrimineren maar ik heb bij een metal concert eigenlijk nog nooit een neger zien lopen, ook op tv zie je nooit negers die een andere muzieksoort als hiphop/r&b spelen
snappen jullie het?
quote:welke Dio bedoel je? DE DIO?
Op woensdag 2 oktober 2002 07:46 schreef hoppe het volgende:[..]
Ik snap de generalisatie niet.
Enkele Falsificaties:
- veel reggae, ska, blues, funk en jazz artiesten zou je neger kunnen noemen.Ik moet nu weg maar zal je later enkele andere voorbeelden geven van Metal en nieuw Wave bands.
Ik zal vanavond bij Dio eens om me heen kijken
quote:Um, toen die nog populair was in de hardcore scene was hij ook actief in de hip hop scene.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:16 schreef Boesjke het volgende:
Darkraver
Ik weet niet of hij daar nu nog actief in is.. 'heb hem al een tijdje niet meer gesproken.
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:52 schreef keeper het volgende:
WTF? Cypress Hill "heeft wel rap-elementen"? Weet jij wel waar je het over hebt man!
Allemaal techno-negers
Verder in de dance nog:
Frankie Knuckles,Darkraver,Lucien Foort, Des Mitchell, en vele anderen
Jazz, Blues,Soul heel veel natuurlijk
Met andere woorden het valt best wel mee
quote:Diogenes?
Op donderdag 3 oktober 2002 12:56 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
welke Dio bedoel je? DE DIO?
quote:en DJ Rush
Op woensdag 2 oktober 2002 01:41 schreef Tarja het volgende:[..]
mja das dan een uitzondering, net als carl cox
maar dat zijn dan ook de enige die ik kan bedenken
quote:whaha die kunnen nie op tegen oppernegers zoals:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:47 schreef Kwark het volgende:
Fishbone
Living Colour
Prince (nouja, da's nauwelijks een neger te noemen...)
Jimi Hendrix
Lenny Kravitz & drumster
Darius Rucker (Hootie & the Blowfish)
Skin (Skunk Anansie)
Tricky
Ice-T (Body Count...)...wat er zomaar ff in me op kwam
quote:Tuurlijk zijn die er, ze doen alleen geen make up op om hun huid blanker te laten lijken, en geen oogschaduw enzo.
Op vrijdag 4 oktober 2002 08:49 schreef Citroentje het volgende:
Als iemand nou ff op zoek gaat naar een plaatje van een gothic-neger (ik kan 'm zelf niet vinden), dan kan dit topic gesloten worden.
quote:ik hoop niet dat je dit serieus meent
Op vrijdag 4 oktober 2002 09:06 schreef Coolkast het volgende:[..]
whaha die kunnen nie op tegen oppernegers zoals:
2pac
dr dre
nelly
en al die andere oerwoudgeluiden
Ik weet het.. ze zijn zwaar zeldzaam, maar ze bestaan dus wel
Waar houdt een homosexuele neger van ?
quote:eitje...
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:54 schreef Biglebowski het volgende:
Houden alle negers van hip-hop ?
Houden alle homo's van Kylie Minogue ?Waar houdt een homosexuele neger van ?
Grace Jones en Diana Ross
* Tranceptor spreekt overigens geen waardeoordeel uit
quote:Die heeft een beetje teveel uit zijn oma's pillendoos zitten snoepen...
Op vrijdag 4 oktober 2002 18:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dark Raver is ook een neger, en die houd van hardcore!
quote:Six Feet Under, op het laatste album staat 1 track met een nigga die aan het rappen is
Op woensdag 2 oktober 2002 01:43 schreef dr.dunno het volgende:[..]
het zouden er meer moeten zijn, volgens mij kunnen negers ook wel aardig grunten
quote:Dat is omdat dat een dergelijke teringherrie is dat negers zich daar ver van willen distantiëren.
Op vrijdag 4 oktober 2002 05:08 schreef DeadKennedy het volgende:
Ik heb iig nog geen neger gezien op hardcore (punk hardcore dan he, geen gabber, al zal het daar ook wel zo zijn) feesten bijvoorbeeld.
quote:Dark Raver is ook een hiphop head..
Op vrijdag 4 oktober 2002 18:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dark Raver is ook een neger, en die houd van hardcore!
quote:Stel je eens voor als ie van meerdere soorten muziekstijlen houdt, de gedachte alleen al....
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:07 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Dark Raver is ook een hiphop head..
En dat weet ik zelfs, zonder ooit in de hardcore scene geweest te zijn..
Ik hoorde weleens wat van een gabber-klasgenoot..
Darkraver: allemaal hiphop samples.
Die gasten kwamen uit de hiphop, maar daar is (tenzij het nederhop is) geen markt voor in Nederland!
In house wel.. dus pakt ie daar de centjes wel..
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:40 schreef Citroentje het volgende:
Stel je eens voor als ie van meerdere soorten muziekstijlen houdt, de gedachte alleen al....
quote:Ja net als al die primitieve jazz, die voor een groot deel door negers gemaakt wordt. Simpel en primitief...
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:41 schreef Tranceptor het volgende:
Het lijkt er eerlijk gezegd wel een beetje op. Ik denk soms weleens dat ze meer in contact staan met hun primitieve kanten als ik die muziek hoor. Tis allemaal een tikje tribaal, of mag je dat niet zeggen?* Tranceptor spreekt overigens geen waardeoordeel uit
quote:Maar wel diepgaand.. das de kunst
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:56 schreef ullie het volgende:
..Simpel en primitief...
quote:Kan best kloppen, volgens mij maken negers vaker ritmische muziek dan melodische, over het algemeen etc natuurlijk
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:56 schreef ullie het volgende:[..]
Ja net als al die primitieve jazz, die voor een groot deel door negers gemaakt wordt. Simpel en primitief...
quote:Belgen en Indo's uit West-Friesland.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:47 schreef dr.dunno het volgende:
belgen naar k3
quote:Voor jou naar alle waarschijnlijkheid ook diepgaand, mijn definitie van diepgaand ligt echter toch even wat anders...
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:02 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Maar wel diepgaand.. das de kunst
Maar ja, iedere heug zijn meug
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:32 schreef doender het volgende:[..]
Kan best kloppen, volgens mij maken negers vaker ritmische muziek dan melodische, over het algemeen etc natuurlijk
quote:Mijn eerdere post was sarcastisch
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:38 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Voor jou naar alle waarschijnlijkheid ook diepgaand, mijn definitie van diepgaand ligt echter toch even wat anders...
Maar ja, iedere heug zijn meug
Maar jullie zijn het klakkeloos met me eens als ik zeg dat jazz simpel en primitief is. Natuurlijk .
quote:[offtopic] he ben jij die bekende q2'er? (heette ook infamous)
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:49 schreef infamous het volgende:
trance = simpeljazz nie ;p
quote:ben ik zo bekend dan ? ;p
Op zondag 6 oktober 2002 00:16 schreef Wisp het volgende:[..]
[offtopic] he ben jij die bekende q2'er? (heette ook infamous)
quote:Iets bevalt me niet aan deze aanhef...
Op zondag 6 oktober 2002 12:22 schreef luck-ass het volgende:
Lieve mensen en negers
En ff ontopic... Skin van Skunk Anansie... dat is ook geen rap/hiphop.
quote:Dat kan niet, dat kan niet! Een echte neger blijft bij zijn 'roots'. Ga toch yo-en met je homies in da hood. Word!
Op zondag 6 oktober 2002 17:19 schreef GeaK het volgende:
Ik ben een 'neger' en luister voornamelijk punk
quote:dat ben je dus geen echte neger!
Op zondag 6 oktober 2002 17:19 schreef GeaK het volgende:
Ik ben een 'neger' en luister voornamelijk punk
just kidding
quote:Eh ja, ik lette niet op dat jazz, ik ben overigens volledig met je eens dat jazz moeilijke muziek is. En ik heb wel IETS meer verstand van muziek dan de gemiddelde trance-kerel. maar daar gaat het nu niet om, het was meer een gissing van mij, dat "negers" vaker ritmische muziek maakte, bijvooorbeeld hiphop, alleen dat was maar een idee ofzo, hoeft niet meteen zo of te zeiken, mister music.
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:31 schreef ullie het volgende:[..]
[..]Mijn eerdere post was sarcastisch
.
Jullie antwoord geeft aan dat jullie totaal geen verstand van muziek hebben. 90% van de jazz zit muzikaal veel ingewikkelder in elkaar dan 90% van pop, rock en dance muziek. De gemiddelde jazz muzikant heeft een veel grotere theoretische muziekkennis dan de gemiddelde popmuzikant.
Free Jazz is een van de ingewikkeldste muziekvormen.
En dit zijn feiten en heeft er niks mee te maken of je jazz mooi vindt of niet...Maar jullie zijn het klakkeloos met me eens als ik zeg dat jazz simpel en primitief is. Natuurlijk
.
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:44 schreef Tarja het volgende:[..]
dat ben je dus geen echte neger!
just kidding
quote:Wat een kul.
Een neger is een neger en ik ben een blanke.
Niets raars aan.
quote:het is blank en zwart... niet blanke en neger... een blanke is immers ook niet ooit bedoeld als een scheldwoord
Op zondag 6 oktober 2002 18:00 schreef X-Ray het volgende:[..]
Wat een kul.
Een neger is een neger en ik ben een blanke.
Niets raars aan.
quote:Ben jij de enige die sarcasme mag gebruiken? Ik weet wel degelijk dat Jazz zeer complexe muziek is, maar de opmerking had meer te doen met meneer Chez Hiphop Wiggah
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:31 schreef ullie het volgende:[..]
[..]Mijn eerdere post was sarcastisch
.
Jullie antwoord geeft aan dat jullie totaal geen verstand van muziek hebben. 90% van de jazz zit muzikaal veel ingewikkelder in elkaar dan 90% van pop, rock en dance muziek. De gemiddelde jazz muzikant heeft een veel grotere theoretische muziekkennis dan de gemiddelde popmuzikant.
Free Jazz is een van de ingewikkeldste muziekvormen.
En dit zijn feiten en heeft er niks mee te maken of je jazz mooi vindt of niet...Maar jullie zijn het klakkeloos met me eens als ik zeg dat jazz simpel en primitief is. Natuurlijk
.
Chez niet te serieus nemen.....
quote:Zeikstraal.
Op zondag 6 oktober 2002 18:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
het is blank en zwart... niet blanke en neger... een blanke is immers ook niet ooit bedoeld als een scheldwoord
Niet zo janken om niets.
quote:Dan ben ik voorstander van neger en bleekscheet.
Op zondag 6 oktober 2002 18:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
het is blank en zwart... niet blanke en neger... een blanke is immers ook niet ooit bedoeld als een scheldwoord
Maar het mag hier wel ietsje serieuzer over muziek gaan ondanks de suggestieve titel.
quote:als jij betere ideeën hebt voor de titel, be my guest
Op zondag 6 oktober 2002 19:35 schreef Seborik het volgende:[..]
Dan ben ik voorstander van neger en bleekscheet.
Maar het mag hier wel ietsje serieuzer over muziek gaan ondanks de suggestieve titel.
quote:Als het niet snel veranderd, ben ik voorstander van een slotje.
Op zondag 6 oktober 2002 19:54 schreef Tarja het volgende:[..]
als jij betere ideeën hebt voor de titel, be my guest
Maar dat is mijn mening. whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |