abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6066813
Het valt me op dat negers eigenlijk altijd van hiphop/r&b houden, zowel in amerika als hier in m'n omgeving, is dat een soort morele plicht voor hun of is er een andere oorzaak

ik wil niet discrimineren maar ik heb bij een metal concert eigenlijk nog nooit een neger zien lopen, ook op tv zie je nooit negers die een andere muzieksoort als hiphop/r&b spelen

snappen jullie het?

From wishes to eternity
pi_6066836
nooit een faithless clip gezien?
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:41:11 #3
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6066854
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:39 schreef zl0p het volgende:
da's rap met een dance-beat eronder

ik snap het ook niet... ik kan die ruk & butt muziek absoluut niet waarderen, maar heb verder niets tegen afrikaanse mensen... ze maken alleen van die baggermuziek altijd, vooral die amerikanen!

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_6066859
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:39 schreef zl0p het volgende:
mja das dan een uitzondering, net als carl cox

maar dat zijn dan ook de enige die ik kan bedenken

From wishes to eternity
pi_6066860
Ken je die groep N.E.R.D
Is een groep bestaande uit negers en een Chinees, maar ze maken goeie rock muziek

Ik hou ook van hip/hop, R&B, Rap & Souls. Niet omdat ik een neger ben maar omdat het goed klinkt.

P.s Trouwens, vind ik Aerosmith best cool

With God by my side I'll cross many rivers...!!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:42:01 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6066865
Precies! En alle nederlanders lopen op klompen in klederdracht en zijn dol op Jantje Smit. Gelukkig mogen dat soort dingen nu weer gezegd worden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:42:35 #7
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_6066873
Ken wel een aantal "donkere" metal mensen hoor. Maar dat zie je idd. minder.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:42:47 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6066876
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Precies! En alle nederlanders lopen op klompen in klederdracht en zijn dol op Jantje Smit. Gelukkig mogen dat soort dingen nu weer gezegd worden.
ho ho, niet generaliseren
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:43:24 #9
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6066882
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:42 schreef BDisOKE het volgende:
Ken wel een aantal "donkere" metal mensen hoor. Maar dat zie je idd. minder.
het zouden er meer moeten zijn, volgens mij kunnen negers ook wel aardig grunten
pi_6066885
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:41 schreef Ghost_Viper het volgende:
Ken je die groep N.E.R.D
Is een groep bestaande uit negers en een Chinees, maar ze maken goeie rock muziek
NERD? Rock? !

Maargoed. Mo Solid Gold is een rockgroep met een donkere frontman. Skunk Anansie heeft een donkere zangeres. In Linkin Park zit ook een Afro-Amerikaan.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6066892
ik had niet de bedoeling om r&b/hiphop af te zeiken maar ik vroeg het gewoon af waarom negers in 99% van de gevallen naar hiphop luisteren

vinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)

zouden ze niet stiekem van andere soorten houden maar het niet kunnen maken om ernaar te luisteren tov hun omgeving

als ik een auto met een neger aan zie rijden is het eigenlijk altijd rap wat ie aan heeft staan

[Dit bericht is gewijzigd door Tarja op 02-10-2002 01:44]

From wishes to eternity
pi_6066899
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:44 schreef Tarja het volgende:
ik had niet de bedoeling om r&b/hiphop af te zeiken maar ik vroeg het gewoon af waarom negers in 99% van de gevallen naar hiphop luisteren

vinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)

zouden ze niet stiekem van andere soorten houden maar het niet kunnen maken om ernaar te luisteren tov hun omgeving

Vraag het eens aan een paar! Of durf je dat niet?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:46:06 #13
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6066909
quote:

als ik een auto met een neger aan zie rijden is het eigenlijk altijd rap wat ie aan heeft staan

Logisch. Want negers zijn heel groot geschapen. Dus als ze naar iets anders zou luisteren, hop bukken maar.

En verder dragen negers altijd een pistool bij zich. Dus als je per ongeluk even iets anders opzet dan hop, komt er een neger langs en dan heb je zo een kogel door je hoofd.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6066913
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:44 schreef keeper het volgende:

[..]

Vraag het eens aan een paar! Of durf je dat niet?

ik denk dat dat om veiligheidsredenen geen goed plan is, daarnaast denk ik ook niet dat je een eerlijk antwoord krijgt (ze zullen heus niet zeggen dat ze stiekem van house houden maar hiernaar luisteren omdat ze dat verplicht zijn aan hun omgeving)
From wishes to eternity
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:46:40 #15
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_6066916
[offtopic]
het woord " neger " mag toch niet meer?
[/offtopic]
pi_6066920
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Logisch. Want negers zijn heel groot geschapen. Dus als ze naar iets anders zou luisteren, hop bukken maar.

En verder dragen negers altijd een pistool bij zich. Dus als je per ongeluk even iets anders opzet dan hop, komt er een neger langs en dan heb je zo een kogel door je hoofd.

even niet zo stigmatiseren aub
From wishes to eternity
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:47:07 #17
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_6066921
Fishbone
Living Colour
Prince (nouja, da's nauwelijks een neger te noemen...)
Jimi Hendrix
Lenny Kravitz & drumster
Darius Rucker (Hootie & the Blowfish)
Skin (Skunk Anansie)
Tricky
Ice-T (Body Count...)

...wat er zomaar ff in me op kwam

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_6066923
quote:

Ik denk dat het meer te maken heeft in de cultuur dat je bent opgevoed.
Ik hou 100% van R&B en Rap maar vind het ook leuk om ff liedjes van Grease of de vogeltjesdans te draaien
With God by my side I'll cross many rivers...!!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:47:59 #19
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6066931
quote:

net zoals duitsers naar schlägermusik, belgen naar k3 en nederlanders naar jan wayne?

van mij mogen ze alle4 de bovenstaande mogelijkheden iig keihard afschaffen; laatste tijd, sinds opkomst van dance/trance/ruk&butt/hiphop is het echt klote op de radio... je kan met goed fatsoen niet eens langer dan een kwartier BrEeZaH muziek vermijden, tenzij je Sky Radio luistert, wat ik dus al hele tijd doe (en da's best lastig, als je eigenlijk gewoon een keiharde rocker bent ), maarja, wat zijn je alternatieven als je discman leeg is en je staat in de file?
gelukkig a.s. weekend m'n nieuwe pioneer 6cd wisselaar combi inbouwen, zijn we gelijk van die ellende af

pi_6066934
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef Bill_E het volgende:
[offtopic]
het woord " neger " mag toch niet meer?
[/offtopic]
hmm kan een mod het even vervangen door "mens-met-relatief-hoog-pigment-gehalte-in-huid"

ik wist ook niet hoe ik het anders moest noemen, kleurling klinkt ook weer zo aso

From wishes to eternity
pi_6066941
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:47 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

net zoals duitsers naar schlägermusik, belgen naar k3 en nederlanders naar jan wayne?

van mij mogen ze alle4 de bovenstaande mogelijkheden iig keihard afschaffen; laatste tijd, sinds opkomst van dance/trance/ruk&butt/hiphop is het echt klote op de radio... je kan met goed fatsoen niet eens langer dan een kwartier BrEeZaH muziek vermijden, tenzij je Sky Radio luistert, wat ik dus al hele tijd doe (en da's best lastig, als je eigenlijk gewoon een keiharde rocker bent ), maarja, wat zijn je alternatieven als je discman leeg is en je staat in de file?
gelukkig a.s. weekend m'n nieuwe pioneer 6cd wisselaar combi inbouwen, zijn we gelijk van die ellende af

hou nou even op met muzieksoorten afzeiken, daar ging het niet om in dit topic
From wishes to eternity
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:49:25 #22
12221 Tijn