ik wil niet discrimineren maar ik heb bij een metal concert eigenlijk nog nooit een neger zien lopen, ook op tv zie je nooit negers die een andere muzieksoort als hiphop/r&b spelen
snappen jullie het?
quote:da's rap met een dance-beat eronder
Op woensdag 2 oktober 2002 01:39 schreef zl0p het volgende:
nooit een faithless clip gezien?
ik snap het ook niet... ik kan die ruk & butt muziek absoluut niet waarderen, maar heb verder niets tegen afrikaanse mensen... ze maken alleen van die baggermuziek altijd, vooral die amerikanen!
quote:mja das dan een uitzondering, net als carl cox
Op woensdag 2 oktober 2002 01:39 schreef zl0p het volgende:
nooit een faithless clip gezien?
maar dat zijn dan ook de enige die ik kan bedenken
Ik hou ook van hip/hop, R&B, Rap & Souls. Niet omdat ik een neger ben maar omdat het goed klinkt.
P.s Trouwens, vind ik Aerosmith best cool
quote:ho ho, niet generaliseren
Op woensdag 2 oktober 2002 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Precies! En alle nederlanders lopen op klompen in klederdracht en zijn dol op Jantje Smit. Gelukkig mogen dat soort dingen nu weer gezegd worden.
quote:het zouden er meer moeten zijn, volgens mij kunnen negers ook wel aardig grunten
Op woensdag 2 oktober 2002 01:42 schreef BDisOKE het volgende:
Ken wel een aantal "donkere" metal mensen hoor.Maar dat zie je idd. minder.
quote:NERD? Rock?
Op woensdag 2 oktober 2002 01:41 schreef Ghost_Viper het volgende:
Ken je die groep N.E.R.D
Is een groep bestaande uit negers en een Chinees, maar ze maken goeie rock muziek
Maargoed. Mo Solid Gold is een rockgroep met een donkere frontman. Skunk Anansie heeft een donkere zangeres. In Linkin Park zit ook een Afro-Amerikaan.
vinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)
zouden ze niet stiekem van andere soorten houden maar het niet kunnen maken om ernaar te luisteren tov hun omgeving
als ik een auto met een neger aan zie rijden is het eigenlijk altijd rap wat ie aan heeft staan
[Dit bericht is gewijzigd door Tarja op 02-10-2002 01:44]
quote:Vraag het eens aan een paar! Of durf je dat niet?
Op woensdag 2 oktober 2002 01:44 schreef Tarja het volgende:
ik had niet de bedoeling om r&b/hiphop af te zeiken maar ik vroeg het gewoon af waarom negers in 99% van de gevallen naar hiphop luisterenvinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)
zouden ze niet stiekem van andere soorten houden maar het niet kunnen maken om ernaar te luisteren tov hun omgeving
quote:Logisch. Want negers zijn heel groot geschapen. Dus als ze naar iets anders zou luisteren, hop bukken maar.
ik had niet de bedoeling om r&b/hiphop af te zeiken maar ik vroeg het gewoon af waarom negers in 99% van de gevallen naar hiphop luisterenvinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)
als ik een auto met een neger aan zie rijden is het eigenlijk altijd rap wat ie aan heeft staan
En verder dragen negers altijd een pistool bij zich. Dus als je per ongeluk even iets anders opzet dan hop, komt er een neger langs en dan heb je zo een kogel door je hoofd.
quote:ik denk dat dat om veiligheidsredenen geen goed plan is, daarnaast denk ik ook niet dat je een eerlijk antwoord krijgt (ze zullen heus niet zeggen dat ze stiekem van house houden maar hiernaar luisteren omdat ze dat verplicht zijn aan hun omgeving)
Op woensdag 2 oktober 2002 01:44 schreef keeper het volgende:[..]
Vraag het eens aan een paar! Of durf je dat niet?
quote:even niet zo stigmatiseren aub
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Logisch. Want negers zijn heel groot geschapen. Dus als ze naar iets anders zou luisteren, hop bukken maar.
En verder dragen negers altijd een pistool bij zich. Dus als je per ongeluk even iets anders opzet dan hop, komt er een neger langs en dan heb je zo een kogel door je hoofd.
...wat er zomaar ff in me op kwam
quote:Ik denk dat het meer te maken heeft in de cultuur dat je bent opgevoed.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:44 schreef Tarja het volgende:vinden ze dat nou echt mooi of zijn ze gewoon verplicht aan hun status om ernaar te luisteren (als neger zijnde)
quote:net zoals duitsers naar schlägermusik, belgen naar k3 en nederlanders naar jan wayne?
van mij mogen ze alle4 de bovenstaande mogelijkheden iig keihard afschaffen; laatste tijd, sinds opkomst van dance/trance/ruk&butt/hiphop is het echt klote op de radio... je kan met goed fatsoen niet eens langer dan een kwartier BrEeZaH muziek vermijden, tenzij je Sky Radio luistert, wat ik dus al hele tijd doe (en da's best lastig, als je eigenlijk gewoon een keiharde rocker bent ), maarja, wat zijn je alternatieven als je discman leeg is en je staat in de file?
gelukkig a.s. weekend m'n nieuwe pioneer 6cd wisselaar combi inbouwen, zijn we gelijk van die ellende af
quote:hmm kan een mod het even vervangen door "mens-met-relatief-hoog-pigment-gehalte-in-huid"
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef Bill_E het volgende:
[offtopic]
het woord " neger " mag toch niet meer?
[/offtopic]
ik wist ook niet hoe ik het anders moest noemen, kleurling klinkt ook weer zo aso
quote:hou nou even op met muzieksoorten afzeiken, daar ging het niet om in dit topic
Op woensdag 2 oktober 2002 01:47 schreef dr.dunno het volgende:[..]
net zoals duitsers naar schlägermusik, belgen naar k3 en nederlanders naar jan wayne?
van mij mogen ze alle4 de bovenstaande mogelijkheden iig keihard afschaffen; laatste tijd, sinds opkomst van dance/trance/ruk&butt/hiphop is het echt klote op de radio... je kan met goed fatsoen niet eens langer dan een kwartier BrEeZaH muziek vermijden, tenzij je Sky Radio luistert, wat ik dus al hele tijd doe (en da's best lastig, als je eigenlijk gewoon een keiharde rocker bent
), maarja, wat zijn je alternatieven als je discman leeg is en je staat in de file?
![]()
gelukkig a.s. weekend m'n nieuwe pioneer 6cd wisselaar combi inbouwen, zijn we gelijk van die ellende af
quote:Ik geloof dat dit een serieus bedoeld topic was, IR.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Logisch. Want negers zijn heel groot geschapen. Dus als ze naar iets anders zou luisteren, hop bukken maar.
quote:het eerste stukje van mijn vorige posting had iig wel degelijk betrekking op dit topic...
Op woensdag 2 oktober 2002 01:48 schreef Tarja het volgende:[..]
hou nou even op met muzieksoorten afzeiken, daar ging het niet om in dit topic
zoiets is cultureel bepaald; een paar gasten doen iets, de rest van de kudde doet het na.
quote:Er is niks mis met het woord Neger. Hangt af hoe je het gebruikt.
Op woensdag 2 oktober 2002 01:48 schreef Tarja het volgende:[..]
hmm kan een mod het even vervangen door "mens-met-relatief-hoog-pigment-gehalte-in-huid"
ik wist ook niet hoe ik het anders moest noemen, kleurling klinkt ook weer zo aso
In jou geval gebruik je het om donkere mensen aan te spreken.
[Dit bericht is gewijzigd door Ghost_Viper op 02-10-2002 01:52]
quote:ok maar onder blanke mensen heb je ook tig subculturen, dat lijkt onder "donkere" mensen niet te bestaan, ben je "donker" dan luister je naar rap
Op woensdag 2 oktober 2002 01:50 schreef dr.dunno het volgende:[..]
het eerste stukje van mijn vorige posting had iig wel degelijk betrekking op dit topic...
zoiets is cultureel bepaald; een paar gasten doen iets, de rest van de kudde doet het na.
of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |