abonnement Unibet Coolblue
pi_388845
JA of NEE?
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_388849
ik dacht het toch niet!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_388852
HOEZO ?
  woensdag 11 oktober 2000 @ 00:38:20 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_388861
Ehh...
Ja !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_388880
laten we zeggen dat hij goed zijn best bij handen arbeid heeft gedaan
bad to tha bone
  woensdag 11 oktober 2000 @ 12:39:49 #6
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_389386
In 't begin vond ik 'm maar 'n oppervlakkige surfdude, met zo'n irritante randstad R, maar de laatste tijd, lijkt die me toch niet meer zo oppervlakkig. Hij is 1 vd. weinige die z'n verveling op die manier probeert te verdrijven. Diepgaande gesprekken worden er toch niet gevoerd, dan maar zo...
BURP!!! Sprak ze teder...
  woensdag 11 oktober 2000 @ 13:47:37 #7
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_389491
quote:
Op 11 oktober 2000 12:39 schreef DaMan het volgende:
In 't begin vond ik 'm maar 'n oppervlakkige surfdude, met zo'n irritante randstad R, maar de laatste tijd, lijkt die me toch niet meer zo oppervlakkig. Hij is 1 vd. weinige die z'n verveling op die manier probeert te verdrijven. Diepgaande gesprekken worden er toch niet gevoerd, dan maar zo...
Nou... volgens mij heeft-ie zelf niet echt behoefte aan diepgang, hoor, te oordelen ook naar wat hij tegen Kim zei over dat hij in het huis meer serieuze gesprekken voert, dan normaal gesproken (proest!). Maar hij weet zich wel goed bezig te houden, ja, lijkt zich geen moment te vervelen, en da's wel een goeie overlevingsinstelling. (voor in dat huis dan).
Ok, here goes nothing!
pi_389519
Heeft steeds meer weg van "Emil van de ...hoeve" van TV vroeger...
Die irriteerde z'n ouders en dan ging ie in het schuurtje houten poppetjes snijden.
Net zo behendig als Fewwdie
  woensdag 11 oktober 2000 @ 21:27:22 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_390098
Ieder is handig op zijn eigen manier.

Maar hij heeft een leuk schommeltje geprutst en hij heeft zijn best gedaan met de klokken.

  woensdag 11 oktober 2000 @ 21:41:30 #10
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_390132
quote:
Op 11 oktober 2000 14:01 schreef JeanLeGrand het volgende:
Heeft steeds meer weg van "Emil van de ...hoeve" van TV vroeger...
Die irriteerde z'n ouders en dan ging ie in het schuurtje houten poppetjes snijden.
Net zo behendig als Fewwdie
EEEEEEEEEEEEEEEEEmiiiiiiiiiiiiiilllllllllll LOL. kijk ff in het ouwe lullen topic in de GC, daar hoor jij ook bij

ik vind Ferdi wel iets minder erg dan in het begin

pi_390963
quote:
Op 11 oktober 2000 21:41 schreef mimi het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEmiiiiiiiiiiiiiilllllllllll LOL. kijk ff in het ouwe lullen topic in de GC, daar hoor jij ook bij
En als jij weet wie hij bedoelt kan je bij hem buurten.

Alsof leeftijd er toe doet

  vrijdag 13 oktober 2000 @ 00:32:43 #12
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_392084
* Jane heeft zelfs het boek nog

En even on-topic:
Ik heb geen hekel aan Ferdi. Ben er trouwens vandaag achter gekomen dat hij familie is van een collega van me. Ze wist het zelf niet, maar toen ik vertelde dat hij dezelfde achternaam had en uit Leiden kwam, zei ze dat het dan wel familie moest zijn. Ze vroeg zich wel af hoe ik zijn achternaam en woonplaats wist. Tja, van het onvolprezen Fok! natuurlijk!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')